آلگری: رونالدو کارش را به خوبی انجام داد، یک شب خارق العاده برای عاشقان فوتبال در ایتالیا رقم زدیم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش برابر اتلتیکومادرید راضی است.

آلگری: رونالدو کارش را به خوبی انجام داد، یک شب خارق العاده برای عاشقان فوتبال در ایتالیا رقم زدیم

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی در تورین زدند و شکست 2 بر صفر بازی رفت را با برتری 3 بر صفر پاسخ دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 راهی دور بعد این رقابت ها شدند، پس از این بازی گفت: ما بی نقص نبودیم اما تمرکزمان را در جریان بازی به خوبی حفظ کردیم. این خطر بود که ما در این بازی رویکردی همراه با تنش داشته باشیم، آن هم در بازی که ما از ایده بازگشت و جبران نتیجه بسیار صحبت نموده بودیم، اما ما 95 دقیقه فرصت داشتیم تا کارمان را انجام دادیم. در نهایت ما کارمان را به خوبی انجام دادیم و تیم شایسته تبریک گفتن است.

سرمربی یوونتوس همچنین در تمجید از فوق ستاره پرتغالی اش که در این بازی با هت تریک خود به بازگشت رویایی یووه یاری کرد، گفت: واقعاً عجیب می شد اگر رونالدو این فصل از لیگ قهرمانان اروپا را با یک گل زده به سرانجام می برد. کریس کارش را به خوبی انجام داد و همه از جمله طرفداران که قاب شگفت انگیزی در استادیوم فراهم کردند، برای کسب این پیروزی یاری شایانی کردند. به اعتقاد من ما در این بازی یک شب فوتبالی خارق العاده برای تمامی کسانی که در ایتالیا عاشق فوتبال هستند، رقم زدیم.

آلگری در ادامه در خصوص بازگشت رویایی تیمش در این بازی و حذف اتلتیکو سرسخت یادآور شد: لیگ قهرمانان تورنمنت خیلی دشواری است و وقتی دو تیم تقریباً در یک سطح هستند، چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که آیا با حذف تیم های مدعی همچون رئال مادرید و پاری سن ژرمن، یوونتوس اکنون مدعی اصلی قهرمانی است؟، گفت: خیر!،یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان است. اگر ما با چنین عملکردی از این تورنمنت حدف می شدیم، صحبت زیادی در این خصوص نمی شد.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر توضیح داد: اگر شما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نباشید، نمی توانید رویای قهرمانی در این رقابت ها را داشته باشید و این احتیاجی به این ندارد که مدرک دانشگاه هاروارد را داشته باشید که متوجه این موضوع باشید. اگر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنید، می توانید نسبت به قهرمانی امیدوار باشید، در غیر این صورت باید در لیگ اروپا امیدوار به قهرمانی بود.

آلگری در خصوص استفاده از امره جان در نقش مدافع یاریی که فاصله بین ژوائو کانسلو و لئوناردو اسپیناتزولا را پر کرد، تأکید کرد: ما می خواستیم در بازی رفت نیز چنین رویکردی را داشته باشیم اما در بازی برگشت موفق به اجرای این کار شدیم. من احتیاج به کسی داشتم که بتواند با بازی پا به توپش به مهاجمان یاری کند که امره جان به خوبی این کار را کرد. امره با قدرت در کارهای دفاعی شرکت کرد و شخصیت خوبی از خود نشان داد. به اعتقاد من این بهترین عملکرد جان از زمان پیوستنش به یوونتوس بود. امره در این بازی خودش را به اثبات رساند.

سرمربی یوونتوس در سرانجام درباره انتقاداتی که برخی به وی دارند، گفت: این مشکل من نیست و این مشکل آنهاست. دیگر باید چه کاری انجام می دادم؟ در پنج سال اخیر ما چهار اسکودتو را برده ایم، دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم و چهار بار فاتح جام حذفی ایتالیا شده ایم. چه کار دیگری می توانم بکنم؟ کسانی که در این شرایط انتقاد می نمایند، احتیاج به درمان دارند.

به "آلگری: رونالدو کارش را به خوبی انجام داد، یک شب خارق العاده برای عاشقان فوتبال در ایتالیا رقم زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: رونالدو کارش را به خوبی انجام داد، یک شب خارق العاده برای عاشقان فوتبال در ایتالیا رقم زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021