تورهای انتخابی کشتی کروز در کاتاکولون/المپیا (یونان)

تعطیلات شما به یونان همراه با کشتی های کروز MSC مستقر در دریای مدیترانه، به معنی تجربه تاریخ و اسطوره خواهد بود. کاتاکولون شهری کوچک در کنار دریا در یونان است و تنها 20 کیلومتر با محوطه باستانی المپیا فاصله دارد. کشتی های کروز شرکت MSC مستقر در دریای مدیترانه گشت‌های متنوعی برای بازدید از المپیا آماده کرده‌اند. در این جا به معرفی این تورها می‌پردازیم.

تورهای انتخابی کشتی کروز در کاتاکولون/المپیا (یونان)

بازدید از المپیا و موزه (KAT04)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 69 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

در این تور شگفت‌انگیز چند ساعت بیرون از کشتی کروز بوده و از باقیمانده‌های باستان‌شناسی المپیا دیدن می‌کنید. مکان تاریخی المپیا با یک سواری کوتاه با اتوبوس از کاتاکولون قابل دسترس است. بازی‌های المپیک، در المپیا به راه افتاد و این شهر در زمان‌های قدیم میزبان این بازی‌ها بوده است. مشعل المپیک برای مسابقات تابستانی المپیک در زمان حاضر، در این جا روشن می‌شود. اگر چه المپیای باستانی در سال 1766 کشف شده بود، با این حال کاوش‌ها و حفاری‌ها تا سال 1829 شروع نشد. در سال 1870، مسئولیت این حفاری‌ها به موسسه باستان‌شناسی آلمان در آتن واگذار شد. گشت شما در اطراف این میراث جهانی یونسکو، به شما این فرصت را می‌دهد که در مدت تور کشتی کروز، از خرابه‌های معبد زئوس، باشگاه تمرین ورزشی (Gymnasium)، میدان اسب دوانی و استادیومی که طراحی شده بود تا 40 هزار تماشاگر را در خود جای دهد دیدن کنید. این تور همچنین شامل بازدید از موزه باستان‌شناسی المپیا نیز می‌شود. این موزه در سال 1982 افتتاح شده و محل قرارگیری مجموعه‌ای از آثار شگفت‌انگیز است که در حفاری‌ها کشف شده‌اند. در میان این آثار می‌توان به مجموعه‌هایی نفیس از مجسمه‌های پر جزئیات و زیبا و همچنین دست‌سازهای سفالی و موزائیک‌ها اشاره کرد. این مجموعه همچنین شامل فروشگاه سوغاتی و کتاب نیز هست که می‌توانید از آن بازدید کنید. تور المپیک شما با سواری به سمت کشتی کروز و بندر به پایان می‌رسد.

Olympia

توجه: این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست. در داخل موزه استفاده از فلش دوربین عکسبرداری مجاز نیست.

بازدید از المپیا و خرید (KAT01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 62 یورو (بزرگسالان)، 45 یورو (کودکان)

از بندر کاتاکولون، اتوبوس شما در مناطق روستایی یونان حرکت کرده و به المپیا می‌رسد. المپیا مکانی باستانی برای بازی‌های المپیک باستانی بوده است. تیمی از متخصصان آلمانی در قرن نوزدهم این منطقه را کاوش کردند و در این کاوش‌ها بسیاری از آثار مهم از زیر خاک بیرون آورده شدند. به گفته افسانه‌ها زئوس، پادشاه خدایان یونانی المپیا را ساخته است. این تور شامل بازدید از خرابه‌های معبد زئوس، جیمناسیوم (محل تمرینات)، میدان اسب‌دوانی و استادیوم ورزشی که ظرفیت 40 هزار نفر را داشته می‌شود. شما در این جا زمان آزاد دارید تا قبل از تمام شدن تور خرید کنید. بعد از تمام شدن تور، شما به کشتی کروز و بندر بر خواهید گشت.

توجه: این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

تور تجربه‌ای از یونان باستان (KAT05)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 75 یورو (بزرگسالان)، 55 یورو (کودکان)

این تور طراحی شده تا در تور یونان به شما مزه یونان باستان را بچشاند. در این گشت شما از طریق مسیر زمینی از بندر کاتاکولون به مکان المپیای باستانی می‌روید. این محوطه توسط گروهی از باستان‌شناسان آلمانی در قرن نوزدهم کاوش شد و تعداد زیادی آثار تاریخی در این محل کشف شد. بر اساس اسطوره‌های یونانی، زئوس (پادشاه خدایان) المپیا را ساخته است. این گشت در اطراف این محوطه باستان‌شناسی با بازدید از خرابه‌های معبد زئوس، میدان اسب‌دوانی (hippodrome)، جیمناسیوم (محل تمرینات) و استادیوم کامل می‌شود. این استادیوم گنجایش میزبانی از 40 هزار را داشته که در استانداردهای مدرن امروزی نیز ظرفیت زیادی بوده است. در بخش پایانی تجربه المپیک، یک خوراکی می‌خورید و یک نمایش بومی یونانی در یک رستوران دلپذیر در المپیا تماشا خواهید کرد. این تور با برگشت به بندر Katakolon و کشتی کروز به پایان خواهد رسید.

توجه: این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از مزرعه Magna Grecia و المپیا (KAT11)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 79 یورو (بزرگسالان)، 59 یورو (کودکان)

شهر باستانی المپیا محل برگزاری اولین بازی‌های المپیک تاریخ بوده است و این تور به شما این فرصت را می‌دهد تا باقی‌مانده‌های باستان‌شناسی این مکان نمادین در یونان را کشف کنید. این محوطه توسط تیمی از باستان‌شناسان آلمانی در قرن نوزدهم کاوش شد. این مکان دیدی منحصر به فرد از نحوه زندگی یونانیان باستان به شما می‌دهد. به گفته اساطیر یونانی، پادشاه خدایان یعنی زئوس این شهر را ساخته است. در این جا از معبد زئوس، محل تمرینات ورزشی (gymnasium)، میدان اسب‌دوانی و استادیومی که طراحی شده بود تا 40 هزار تماشاگر را در خود جای دهد دیدن می‌کنید. مقصد بعدی شما Magna Grecia زیبا خواهد بود. در این مزرعه خانوادگی می‌توانید تولید محصولات مرتبط به زیتون را تجربه کنید. یک خوراکی سبک خواهید خورد و یک نمایش بومی یونانی تماشا خواهید کرد. بازدید شما از مزرعه ادامه پیدا کرده و بعد از پایان به بندر و به کشتی کروز بر خواهید گشت. 

توجه: این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در کاتاکولون/المپیا (یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در کاتاکولون/المپیا (یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021