تورهای انتخابی کشتی کروز در والنسیا (اسپانیا)

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا و یکی از اصلی‌ترین بنادری است که کشتی‌های کروز شرکت MSC در آن توقف می‌کنند. این شهر ساحلی با معماری گوتیکش شناخته می‌شود و مجموعه‌ای بی‌نظیر از ساختمان‌های قدیمی را در خود جای داده است. تورهای انتخابی کشتی کروز در والنسیا شما را با گوشه گوشه‌ی این شهر زیبا آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در والنسیا (اسپانیا)

گشت شهر والنسیا (VAL01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

شهر مدیترانه‌ای و زیبای والنسیا در کنار رودخانه Turia قرار گرفته و در اصل توسط رومیان بنا گذاشته شده است. گشت شما در این شهر دیدنی، با یک سواری با اتوبوس از میان خیابان‌ها و میدان‌های دوست‌داشتنی شهر شروع می‌شود در ادامه یک گشت پیاده‌روی همراه با راهنما خواهید داشت. راهنما شما را به مرکز والنسیا می‌برد تا معماری گوتیک ساختمان‌های شهر را دیده و از آن‌ها عکس بگیرید. بازدید از کلیسای جامع والنسیا نیز در این تور لحاظ شده است. با این که این باسیلیکا عمدتا به سبک گوتیک ساخته شده اما می‌توان المان‌های سبک باروک و رومی را در آن دید. در بیرون شهر هنر و علم (City of Arts and Sciences) توقف خواهید داشت تا از آن عکس بگیرید. این مجموعه موزه و سینمای بزرگ، برای معماری آینده‌نگرانه‌اش در میان گردشگران تور اسپانیا مشهور است. در انتها به کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: در زمان برگزاری مراسم مذهبی، شرکت‌کنندکان در تور بعد از این که اطلاعات لازم را از راهنمای تور کسب کردند، می‌توانند از داخل کلیسا به تنهایی دیدن کنند. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تور والنسیا و غارهای سن جوز (VAL06)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در شمال والنسیا منطقه‌ای شگفت‌انگیز وجود دارد که با نام حفاظتگاه طبیعی Sierra de Espadán شناخته می‌شود. این پارک ملی، دومین محوطه بزرگ حفاظت‌شده در منطقه خودمختار والنسیا است. طولانی‌ترین رودخانه زیرزمینی دنیا که می‌توان در آن قایق‌سواری کرد، در غارهای این منطقه جاری است. بعد از بازدید از غار به والنسیا برگشته و سوار بر اتوبوس از جاذبه‌های این شهر دیدن می‌کنید. در این مسیر از کنار برج‌های Torres de Serrano، کلیسای جامع والنسیا و Plaza de la Virgen عبور می‌کنید. قبل از برگشت به کشتی کروز فرصت دارید تا در بازار اصلی شهر قدم زده و برای برگشت از تور کشتی کروز سوغات خرید کنید.

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا تنگناهراسی دارند مناسب نیست.

موزه اقیانوس‌شناسی والنسیا (VAL02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و در یک گشت مفرح و جذاب، از جاذبه‌های والنسیا دیدن می‌کنید، شهری که به خاطر بخش تاریخی بزرگش و معماری سبک گوتیک ساختمان‌هایش مشهور است. مقصد بعدیتان در برنامه‌ی گشت، بازدید از موزه اقیانوس‌شناسی خواهد بود. این موزه بخشی از مجموعه شهر علم و هنر والنسیا است؛ مجتمعی عظیم که به خاطر معماری خاص و شگفت‌آورش شهرت پیدا کرده است. بدون راهنما در این موزه جذاب گشته و از گونه‌های مختلف جانداران دریایی بازدید می‌کنید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این موزه، محوطه بسیار بزرگ دلفین‌ها است. در این موزه یک تونل شیشه‌ای اعجاب‌انگیز وجود دارد؛ با حرکت در این تونل در حالی که با جانداران شگفت‌انگیز دریایی آشنا می‌شوید و آنها را از نزدیک می‌بینید، حس بودن در کف اقیانوس را پیدا می‌کنید. در این موزه حدود 500 گونه مختلف آبزی زندگی می‌کنند.

توجه: بازدید از موزه اقیانوس‌شناسی بدون راهنما خواهد بود. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

انتقال به ساحل (VAL04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، ظرفیت محدود، امکان شنا، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 35 دلار (بزرگسالان)، 25 دلار (کودکان)

آفتاب بی‌وقفه، شن‌های طلایی و آب‌های گرم دریای مدیترانه، ترکیب ایده‌آل این تور نیم روزه در ساحل هستند. بعد از این که در بندر سوار اتوبوس شدید، یک سواری کوتاه (بدون راهنما) شما را به یک ساحل نزدیک به شهر می‌رساند. در آنجا زمان آزاد دارید تا اوقاتی مفرح را بیرون از کشتی سپری کنید. چه دوست داشته باشید در دریا شنا کنید، چه دوست داشته باشید در ساحل بنشینید و از آفتاب مدیترانه لذت ببرید، مطمئن باشید که در این تور اوقات خوشی را خواهید داشت. این گشت ساحلی فراموش‌نشدنی با برگشت به والنسیا و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: این تور از ژوئن تا پایان سپتامبر برگزار می‌شود. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی لذت ببرید.

  • شناسه VAL33PV: ماشین شخصی به مدت 4 ساعت (682 دلار)
  • شناسه VAL34PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 4 ساعت (769 دلار)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در والنسیا (اسپانیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در والنسیا (اسپانیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021