تورهای انتخابی کشتی کروز در خورفکان/الفجیره (امارات متحده عربی)

کشتی‌های کروز MSC در مسیر حرکت خود در خلیج فارس به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مناطق امارات متحده عربی می‌روند. در این منطقه از امارات، خبری از زرق و برق توریستی مناطق مشهور کشور نیست و در این جا فرصت دارید با جنبه محلی‌تر و طبیعی‌تر این کشور آشنا شوید. تورهای انتخابی کشتی کروز نیز همین ایده را دنبال کرده و در پیشنهادهای خود جنبه‌هایی عالی از این منطقه را به مسافران ارائه می‌دهند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در خورفکان/الفجیره (امارات متحده عربی)

اکتشاف در صحرا با یک اتومبیل چهارچرخ‌محرک (KLF01)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 122 یورو (بزرگسالان)، 112 یورو (کودکان)

در این تور با یک سواری مدرن و راحت چهارچرخ‌محرک، از آبراه‌های صحراها و وادی‌های امارات متحده عربی دیدن خواهید کرد. شما با یک سواری 1.5 ساعته در طول یک جاده مدرن به کوهستان‌های خوش‌منظره Masafi می‌رسید و بر روی تپه‌های شنی همیشه در حال تغییر صحرا مسیر خود را ادامه می‌دهید. در مسیر خود، آبراه‌های فصلی وادی‌های این منطقه را نیز می‌بینید. در ادامه مسیر به واحه Wadi Shawkah خواهید رسید. دیگر نقاط برجسته این تور شامل توقف برای عکس گرفتن در صخره فسیل‌ها و صخره شتر هستند. صخره فسیل‌ها برای فسیل‌هایی که تاریخشان به 80 میلیون سال قبل می‌رسد مشهور است. صخره شتر، صخره‌ای با شکل شتر در میان شن‌های صحرا است. این تجربه هیجان‌انگیز در تور امارات متحده عربی، تجربه‌ای خواهد بود که برای مدت‌ها به یادتان خواهد ماند.

توجه: داشتن لباس‌های غیر رسمی و راحت و کفش‌های پیاده‌روی راحتی توصیه می‌شود. این تور شامل حرکت بر روی صخره‌های سخت و ناهموار است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی و مشکلات گردن و کمر دارند و همچنین زنان باردار و کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. کودکان 4 سال به بالا می‌توانند در این تور شرکت کنند. برگزاری این گشت بستگی به آب و هوا دارد.

تور ساحل شرقی الفجیرة (KLF02)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 یورو (بزرگسالان)، 45 یورو (کودکان)

در این تور شما از مناظر فوق‌العاده زیبای سواحل دست نخورده و کوه‌های سخت در طول ساحل شرقی الفجیرة و خورفکان واقع در کرانه خلیج عمان دیدن خواهید کرد. اولین مقصد در برنامه سفر این تور، بازدید از موزه الفجیرة و مجموعه اعجاب‌انگیزش از آثار باستان‌شناسی محلی است. از آن جمله می‌توان به نمایشگاه سکه‌های مورد استفاده در الفجیرة قبل از شکل‌گیری UAE در سال 1971 اشاره کرد. این تور با یک توقف برای عکس گرفتن در دژ 300 ساله الفجیرة ادامه پیدا خواهد کرد و بعد از آن به دهکده میراثی Khor Fakkan خواهید رفت. این دهکده نمایشگاهی خاص، طراحی شده تا شما را در زمان به عقب برده و با زندگی ساکنین قبلی این مکان آشنا کند. در این دهکده می‌توانید ابزارهای کار، سیستم‌های آبیاری متداول آن زمان و پیشه‌هایی که سال‌ها پیش از بین رفته‌اند را ببینید. در این دهکده از نمایش‌های مردمی لذت خواهید برد و یک چای محلی می‌نوشید. مقصد بعدی شما بازار سبزی و ماهی خواهد بود. بعد از آن در امتداد جاده ساحلی حرکت کرده و در بیرون البدیة‎‎ (قدیمی‌ترین مسجد امارات متحده عربی) توقف خواهید داشت. دو برج مراقبت پرتغالی که تاریخ ساختشان به 1498 می‌رسد، هم بر مسجد و هم بر دهکده البدیة احاطه دارند.

توجه: به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از کشتی کروز کمک کنند. هماهنگی‌های لازم برای این کار را می‌توانید در داخل کشتی کروز انجام دهید.

استراحت و کسب آرامش در ساحل (KLF03)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی، بدون راهنما، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 72 یورو (بزرگسالان)، 55 یورو (کودکان)

در کرانه خلیج عمان، شهر خورفکان قرار گرفته است. این شهر متعلق به امارت الشارجه بوده ولی توسط Fujairah احاطه شده است. ساحل خورفکان، مقصد آفتاب‌گیر این گشت نیم روزه مفرح، در تور کشتی کروز شما در خلیج فارس خواهد بود. در این تفرجگاه لوکس نه تنها خط زیبایی از شن‌های طلایی و آبی دریا شما را فرا می‌خواند، بلکه مناظر باشکوه کوهستان‌های Al Haja نیز در پس زمینه خودنمایی می‌کند. شما زمان زیادی دارید تا این تفرجگاه را گشته، از استخر استفاده کرده و خود را برنزه کنید. می‌توانید محوطه را قبل از برگشتن به کشتی کروز و پایان این بیرون‌گردی ساحلی‌تان بگردید.

توجه: 1 تخت آفتاب گرفتن و 1 چتر آفتابی برای هر دو مسافر در قیمت این تور لحاظ شده است. این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

ملاقات با محلی‌ها (KLF05)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 89 یورو (بزرگسالان)، 69 یورو (کودکان)

وقتی صحبت از آشنا شدن با یک فرهنگ خارجی باشد، دیدن جاذبه‌های گردشگری تنها بخشی از کار را انجام می‌دهد. به همین دلیل است که این گشت این شانس را به شما می‌دهد که با یک خانواده محلی آشنا شوید. این تور برای آشنا شدن با فرهنگ، سنت‌ها و رسوم مردم محلی عالی است. بعد از یک سواری کوتاه با اتوبوس از بندر، یک خانواده در خانه‌شان به شما خوش‌آمد گفته و شما را با زندگی روزانه‌شان آشنا می‌کنند. قهوه عربی می‌نوشید، شیرینی‌های خانگی را امتحان خواهید کرد و از چند خرمای رسیده و لذیذ لذت خواهید برد. بعد از آن به قدیمی‌ترین مسجد امارات متحده عربی یعنی مسجد Al Badiyah در Fujairah خواهید رفت. گفته می‌شود این مسجد در قرن پانزدهم ساخته شده است. آنجا توقف خواهید داشت تا عکس بگیرید و بعد از آن تور با برگشتن به کشتی کروز تمام خواهد شد.

Khor al Fakkan

توجه: این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که در خانه محلی چند پله وجود دارد. مهمانان توجه داشته باشند که نباید بدون اجازه هیچ عکسی بگیرند.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی کروز لذت ببرید.

  • شناسه KLF39PV: ماشین شخصی به مدت 8 ساعت (599 یورو)
  • شناسه KLF34PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 4 ساعت (529 یورو)
  • شناسه KLF40PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 8 ساعت (699 یورو)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی کروز صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در خورفکان/الفجیره (امارات متحده عربی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در خورفکان/الفجیره (امارات متحده عربی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021