یک سدان چینی محبوب

به هر حال ام وی ام 550 به عنوان سدان چینی مونتاژ داخلی در بازار کشور شناخته می گردد که فروش خوبی را داشته است و توانسته نظر مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند. خودروی ام وی ام 550 خودروی شهری و خارج شهری مناسب با ظاهری قابل قبول و طراحی داخلی نسبتاً زیبا که از امکانات رفاهی و ایمنی در حد استاندارد برخودار است. با توجه به ابعاد بدنه، این خودرو دارای فضای خوب و جادار هم برای سرنشینان و هم برای بار در قسمت صندوق عقب است که این ویژگی برای خانواده های پر جمعیت ایرانی بسیار مهم و جذاب است.

یک سدان چینی محبوب

نکات مثبت:

  • قریب به اتفاق مالکان از پیشرانه و جعبه دنده خودروی خود راضی هستند و این رضایت در نظر صاحبان نسخه اتوماتیک مجهز به جعبه دنده CVT، بیش تر نمود پیدا می نماید.
  • عایق بندی صوتی کابین نیز در حد مناسبی ارزیابی شده و اکثر افراد از نرمی سیستم تعلیق و سکوت نسبی کابین راضی هستند.
  • وضعیت فرمان با توجه به وزن سبک در سرعت های بالا ممکن است کمی چالش بر انگیز ظاهر گردد اما به واقع به فرمان دهی خودرو ایرادی وارد نیست و از این نظر می توان محور جلوی این خودرو را به همراه جعبه فرمان آن یکی از بهترین ها در این رده قیمتی دانست.
  • جایگاه های به اصطلاح خوش نشین که در مقایسه با بعضی از خودروهای هم رده، خستگی کم تری را بر بدن راننده وارد می نمایند.
  • ترمز این خودرو مجهز به سیستم ضد بلوکه ترمز ABS + ترمزهای دیسکی برای هر چهار چرخ است.

نکات منفی:

  • جایگاه های جلوی ام وی ام 550 به دلیل پهن بود و اندازه ای نسبتاً بزرگ، درصورتی که به حالت راحت برای راننده و سرنشین جلو تنظیم شوند، دیگر فضای کافی برای افرادی که می خواهند در جایگاه های عقب جای گیرند، نخواهند ماند و این موضوع یکی از نکات منفی این خودرو محسوب می گردد.
  • با توجه به گفته بعضی از دارندگان این مدل، تهیه لوازم مصرفی ام وی ام 550 در بازار آزاد بسیار سخت و گاهی اوقات کم یاب است و خدمات پس از فروش آن نیز توسط نمایندگی های مدیران خودرو در بعضی از نقاط کشور با ضعف هایی روبه رو بوده که این موضوع باعث نارضایتی بعضی از مالکان شده است.
  • یکی از عوامل عدم خرید خودرویی همچون ام وی ام 550 از سوی بعضی خریداران، بازار بد فروش این مدل در نمونه دسته دوم است. ام وی ام 550 دارای افت قیمتی بسیار زیاد در نمونه های دسته دوم بوده و اغلب مشتریان ریسک خرید این محصول را قبول نمی نمایند.
  • نبود حداقل 4 کیسه هوا و سیستم هایی نظیر کنترل هرزگردی TCS و سیستم کنترل پایداری ESP، قانع نماینده نیست و قطعاً در انتخاب خودرو باید به این سیستم ها که نقش مهمی در حفظ سلامت و امنیت سرنشینان بر عهده دارند، دقت کنیم.
  • تعویض نامناسب دنده ها و عملکرد نه چندان مناسب جعبه دنده از دیگر ضعف های ام وی ام 550 به شمار می رود.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "یک سدان چینی محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سدان چینی محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021