ممنوعیت فروش آنلاین سیگار برقی در چین

ممنوع شدن فروش سیگار برقی در کشورهای مختلف دنیا به علت خطرات آن برای حفظ سلامتی افراد روز به روز گسترش می یابد و حالا دامنه آن به چین رسیده است.

ممنوعیت فروش آنلاین سیگار برقی در چین

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، مقامات چینی از ممنوع شدن فروش آنلاین سیگارهای برقی در چین به صورت موقت خبر داده اند تا بعد از آنالیز دقیق تر موضوع تصمیم گیری نهایی در این زمینه به عمل آید.

چینی ها از جمله مشتریان پروپاقرص سیگارهای برقی هستند و بسیاری از آنها به وسیله سایت های اینترنتی احتیاج خود را در این زمینه تامین می نمایند، مقامات چینی می گویند استفاده از سیگار برقی سلامت جسمی و ذهنی افراد و به خصوص اشخاص کم سن و سال را به خطر می اندازد و نباید آن را به کار برد.

در سال های گذشته ادعا می شد مصرف سیگار برقی یا الکترونیکی خطر کمتری برای سلامت انسان در مقایسه با سیگارهای عادی دارد، اما حالا معین شده این ادعا چندان صحیح نیست و مصرف سیگار الکترونیکی هم احتمال سکته قلبی،افسردگی و بسیاری از بیماری های دیگر را به میزان چشمگیری افزایش می دهد.

احتمال می رود چین در آینده در زمینه فروش سیگارهای برقی و الکترونیکی در فروشگاه های این کشور نیز محدودیت های خاصی را وضع کند، بیش از 300 میلیون نفر از مردم چین سیگاری هستند و لذا این کشور بازاری پررونق برای انواع سیگار محسوب می گردد.

به "ممنوعیت فروش آنلاین سیگار برقی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت فروش آنلاین سیگار برقی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021