27 مورد پنومونی در چین رخ داد

مقامات بهداشتی چین گفتند 27 مورد پنومونی در ووهان، مرکز استان مرکزی هوبی چین به عنوان ذات الریه ویروسی شناخته شده است.

27 مورد پنومونی در چین رخ داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، مقامات بهداشتی چین گفتند 27 مورد پنومونی در ووهان، مرکز استان مرکزی هوبی چین به عنوان ذات الریه ویروسی شناخته شده است.

سینه پهلو یا ذات الریه که به آن پنومونی نیز می گویند، شرایط التهابی ریه است که عمدتاً کیسه های میکروسکوپی هوا موسوم به آلوئول ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

کمیسیون بهداشت ووهان گفت: بیماران از جمله هفت نفر در شرایط جدی، علائمی نظیر تب و مشکل در تنفس را گزارش نموده اند؛ همه بیماران تحت مداوا و در قرنطینه قرار گرفته اند.

کمیسیون در بیانیه ای گفت: دو بیمار شاهد بهبود شرایط بوده اند و به زودی مرخص خواهند شد.

در این بیانیه آمده است: آزمایش های مربوط به بیماری و جستجوی علت عفونت ها در حال اجرا است.

این کمیسیون بیان کرد که تمام موارد مربوط به یک بازار غذاهای دریایی بوده و علائم مشخصی از انتقال انسان به انسان وجود ندارد.

شرایط و عوامل خطرآفرین که زمینه ابتلا به پنومونی (سینه پهلو) را فراهم می نمایند عبارتند از: سیگار کشیدن، نقص ایمنی، اعتیاد به الکل، بیماری انسداد مزمن ریوی، بیماری مزمن کلیوی و بیماری کبد. استفاده از داروهای سرکوب نماینده اسید مانند، مهار نماینده های پمپ پروتون یا مسدود نماینده های H2 منجر به افزایش خطر ابتلا به سینه پهلو می شوند. بالا رفتن سن نیز در بروز ابتلا به پنومونی مؤثر است.

به "27 مورد پنومونی در چین رخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 مورد پنومونی در چین رخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021