چین حریف نه چندان سخت بلندقامتان ایران در گام دوم

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ ملت های والیبال در حال برگزاری است و تیم ملی ایران در بازی دوم خود در هفته نخست مسابقات، از ساعت 16:30 روز شنبه، مقابل تیم ملی چین میزبان گروه ایران در هفته ابتدایی رقابت ها قرار خواهد گرفت.

چین حریف نه چندان سخت بلندقامتان ایران در گام دوم

رائول لوزانو سرمربی پیشین تیم ملی ایران از سال گذشته راهنمایی این تیم را بر عهده و شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی دارد. چینی ها که سال گذشته پس از شکست تیم ملی فرانسه در هفته سوم مسابقات مقابل بلند قامتان ایران نهاده شدند نتوانستند عملکرد قابل قبولی ارائه و با نتیجه 3 بر صفر (25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 15) مغلوب ملی پوشان ایران شدند.

تیم ملی چین در دوره گذشته رقابت های از بین 16 تیم حاضر مسابقات با کسب 3 پیروزی و 12 باخت و مجموع 9 امتیاز در رده 15 ام جدول رده بندی نهاده شد. شاگردان ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایتالیا در بازی نخست با روحیه و انگیزه خوبی مقابل چینی ها حاضر خواهند شد و این بازی نمی تواند برای بلندقامتان ایران سخت باشد.

بازی تیم ملی مقابل چین بازی نه چندان سختی خواهد بود و ملی پوشان درتلاش برای کسب امتیاز کامل این دیدار هستند.

برنامه دیدارهای ایران در هفته نخست:

٭ شنبه 11 خرداد: ایران - چین، ساعت 16:30

٭ یکشنبه 12 خرداد: ایران- آلمان، ساعت 12:30

به گزارش خبرنگاران، ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا 16 تیم حاضر در رقابت ها هستند که پس از سرانجام دور مقدماتی مسابقات، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت ها از 19 تا 23 تیرماه برای تکلیف قهرمان جدال خواهند داشت.

تیم های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن 12 تیم اصلی وثابت در لیگ ملت های والیبال خواهند بود که برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت های والیبال حضور خواهند داشت. تیم ملی والیبال ایران در سال 2019 هفتمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را که با نام لیگ ملت های والیبال برگزار می گردد، در حالی تجربه می نماید که راهنمایی تیم ایران را ایگور کولاکوویچ برای سومین سال متوالی در این رقابت ها بر عهده دارد. ملی پوشان ایران در شش دوره گذشته این رقابت ها با خولیو ولاسکو (2013)، اسلوبودان کواچ (2014 و 2015)، رائول لوزانو (2016) و کولاکوویچ (2018و 2017) به میدان رفتند.

بهترین عنوان ایران در این مسابقات با حضور کواچ در سال 2014 بود که ملی پوشان پیروز شدند مقام چهارم مسابقات را کسب نمایند. سال گذشته نیز تیم ملی با راهنمایی ایگور در صندلی دهمی نهاده شد.

تیم های والیبال برزیل (با 9 مدال طلا، 7 نقره، 4 برنز)، ایتالیا (با 8 مدال طلا، 3 نقره، 4 برنز) و تیم روسیه (با 3 مدال طلا، 5 نقره، 7 برنز) به ترتیب پرافتخار ترین تیم های لیگ جهانی هستند.

به "چین حریف نه چندان سخت بلندقامتان ایران در گام دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین حریف نه چندان سخت بلندقامتان ایران در گام دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021