نعمتی: هدفم از سفر به سوییس انتخاباتی نبود، خانمادیت محروم می گردد

سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه هدفش از حضور در سوییس و دیدار با رییس اتحادیه جهانی ارتباطی با انتخابات نداشته است، گفت: بنایی برای ماندن در فدراسیون کشتی ندارم.

نعمتی: هدفم از سفر به سوییس انتخاباتی نبود، خانمادیت محروم می گردد

بهروز نعمتی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره مباحث مطرح شده در دیدار با نناد لالوویچ رییس اتحادیه دنیای کشتی در سوییس اظهار کرد: جلسه 2 ساعته بسیار خوب و پرباری را با رییس اتحادیه دنیای کشتی داشتم که در این جلسه مباحث بسیار خوبی مطرح شد.

سرپرست فدراسیون کشتی درباره قول لالوویچ برای بازگرداندن مدال طلای محمد باقر یخکشی آزادکار وزن 61 کیلوگرم ایران در جام ساساری ایتالیا که بدلیل نپوشیدن گرمکن ورزشی بر روی سکو رخ داد، گفت: در دیدار با لالوویچ دلایل غیر منطقی خانم ادیت در پس دریافت مدال طلای یخکشی را مطرح کردم که در نهایت لالوویچ قول داد مدال طلای او را بازگرداند. او حتی این قول را داد که با خانمادیت از ایتالیا که مسئول برگزاری مسابقات جام ساساری بود برخورد و او را محروم کند.

وی در ادامه با بیان اینکه از لالوویچ برای حضور در ایران دعوت نموده است، اظهار داشت: گزارشی از برگزاری اردوهای مختلف رده های تیم ملی را به او ارائه کردم که با تعجب او بخاطر تعدد این اردوها روبرو شد و این نکته برایش جالب بود که فدراسیون با این حجم از فعالیت ها روبروست و مطرح نمود قطعاً با این روند کشتی ایران در میادین بین المللی پیروز خواهد بود.

نعمتی در ادامه تبادل نظر با خبرنگاران، درباره بعضی صحبت ها مبنی بر اینکه سفر وی به سوییس و دیدار با لالوویچ با توجه به در پیش بودن انتخابات، با اهداف انتخاباتی اجرا شده است، گفت: چنین موضوعی مطرح نبود و حتی لالوویچ در این دیدار گفت اتحادیه دنیای کشتی هیچ دخالتی در انتخابات فدراسیون کشتی ایران نخواهد داشت و من نیز فرآیند کاملاً قانونی برگزاری انتخابات در ایران را برای او تشریح کردم که مورد تایید او نهاده شد، حال بعضی مباحث حاشیه ای در ایران مطرح می گردد که صحت ندارد.

سرپرست فدراسیون کشتی درباره مطرح شدن بدهی ایران به اتحادیه دنیای کشتی نیز اظهار داشت: در این باره نیز صحبت های خوبی را داشتیم و قرار شد اتحادیه دنیای رقم دقیق بدهی های فدراسیون کشتی ایران را اعلام کند تا ما بصورت دقیق در جریان این بدهی ها قرار بگیریم. قرار شد اصلاحاتی نیز درباره بدهی ها داشته باشند تا بتوانیم با تعامل این مشکل را حل کنیم.

وی درباره بعضی شایعات مبنی بر احتمال برگزار نشدن انتخابات تا رقابت های قهرمانی دنیا و اینکه گفته می گردد وی میخواهد به سرپرستی در فدراسیون کشتی کماکان ادامه بدهد، گفت: بنده بنایی برای ماندن ندارم و هدفم برگزاری انتخابات کشتی با نظر وزارت ورزش است. حرف هایی که زده می گردد درست نیست و بدون اطلاع دقیق عنوان می گردد.

نعمتی اظهار داشت: هنوز پاسخ تایید صلاحیت ها از سوی مراجع ذیربط نیامده و به محض اینکه تایید صلاحیت ها اعلام گردد بلافاصله با همراهی وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون کشتی را برگزار می کنیم.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "نعمتی: هدفم از سفر به سوییس انتخاباتی نبود، خانمادیت محروم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: هدفم از سفر به سوییس انتخاباتی نبود، خانمادیت محروم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021