مورنو: می خواهیم فاتی را به تیم ملی اسپانیا بیاوریم

سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام نمود که میخواهد پدیده نوجوان تیم فوتبال بارسلونا را جمع شاگردانش دعوت کند.

مورنو: می خواهیم فاتی را به تیم ملی اسپانیا بیاوریم

به گزارش خبرنگاران، درخشش آنسومانه فاتی، بال اهل گینه بیسائوی تیم فوتبال بارسلونا که شب گذشته (شنبه) دومین گل خود را در سومین بازی اش در این فصل از لالیگا به ثمر رساند، توجه اهالی فوتبال اروپا را جلب نموده و در این میان روبرت مورنو، سرمربی تیم ملی اسپانیا فرصت را برای افزودن یک بازیکن جوان آینده دار به جمع شاگردانش مغتنم شمرده است.

مورنو خاطرنشان کرد که فدراسیون فوتبال اسپانیا در کوشش است که آنسو فاتی را متقاعد کند دعوت تیم ملی این کشور را قبول کند تا با پیراهن ماتادورها در رده ملی به میدان برود. برنامه مورنو این است که فاتی در جام جهانی زیر 17 ساله ها که در ماه اکتبر برگزار شرکت کند و با حال و بازی های ملی آشنا گردد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره فاتی که شب گذشته برای اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا نهاده شد و علاوه بر گلزنی پاس گل هم داد تا تیمش 5 بر 2 والنسیا را شکست دهد، گفت: ملیت آنسومانه فاتی مسئله ای نیست که من در آن دخل و تصرفی داشته باشم. مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا در کوشش هستند آنسو را به عضویت تیم ملی درآورند اما همه چیز به نظر خود بازیکن بستگی دارد. فدراسیون همواره کوششش را برای آوردن بهترین بازیکنان به تیم ملی انجام داده است. فاتی برای بارسلونا بازیکن فوق العاده ای است، بازیکنی که محصول آموزشگاه باشگاه محسوب می گردد. البته در خصوص او باید صبر و حوصله به خرج داده گردد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

فاتی در گینه بیسائو متولد شده اما بخش بیشتر زندگی اش را در اسپانیا - ابتدا در سویا و از سال 2012 در بارسلونا - سپری نموده است.

به "مورنو: می خواهیم فاتی را به تیم ملی اسپانیا بیاوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورنو: می خواهیم فاتی را به تیم ملی اسپانیا بیاوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021