ساحل جامتین پاتایا

ساحل جامتین پاتایا (jomtien beach pattaya)، یکی زیباترین سواحل کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع است. در تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

ساحل جامتین پاتایا

در کناره های این ساحل شنی، درختان نخل زیادی هست و لبه های آب هم کمی شیب دار است. ساحل، رستوران ها و کافه های زیادی دارد تا گردشگران هنگام تماشای دریا از غذاهای دریایی در تور پاتایا لذت ببرند.

به محض اینکه از سمت جنوب شهر پاتایا از این شهر خارج می شویم به شهر جامتین می رسیم. جامتین هم مثل پاتایا از شهرهای محبوب گردشگران است اما ساکنان آن را بیشتر مهاجران دائم و کارگران تشکیل می دهند که باعث شده این شهر خلوت خواهد بود.

بسیاری از بروشورهای گردشگری جامتین را به نوعی به عنوان برادر کوچک  پاتایا توصیف می کنند با اینکه ساحل جامتین شبیه به یک ساحل استوایی عالی نباشد اما محیطی آرامش بخش تر را برای شنا، آفتاب گرفتن و لذت بردن از تفریحات ساحلی در تور پاتایا برای شما فراهم خواهد کرد.

جامتین هر آنچه ازتفریحگاه های ساحلی را در نظر دارید را در فضایی آرام‌تر  در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر از Paratamnak Hill  سوار بر تاکسی شوید 10 دقیقه ای به جنوب پاتایا می رسید پس اگر به  پاتایا سفر کردید به آسانی می توانید به این ساحل زیبا هم سری بزنید. ساحل جامتین با هتل‌ها، آپارتمان‌ها و مهمانخانه‌های ارزان خود به مقصد گردشگری مناسب برای گردشگران تبدیل کرده که بسیار زیبا و رویایی است.

به "ساحل جامتین پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل جامتین پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021