خبرنگاران تیم والیبال دانشجویان ایران حریفی خطرناک برای رقبایش در ایتالیا است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: تیم والیبال دانشجویان تیم خوبی است و می تواند حریفی خطرناک برای رقبای خود در یونیورسیاد ایتالیا باشد.

خبرنگاران تیم والیبال دانشجویان ایران حریفی خطرناک برای رقبایش در ایتالیا است

محمد وکیلی در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم های والیبال جوانان و دانشجویان در سالن والیبال آزادی در جمع خبرنگاران اضافه نمود: هیچ تیمی نباید این تیم را دست کم بگیرد زیرا توان غافلگیری رقبا را دارد و توان تکرار قهرمانی دوره قبل خود را هم دارا می باشد.

وی ادامه داد: والیبالیست های عضو تیم دانشجویان همگی ورزشکارانی هستند که طی یکسال گذشته در قالب تیم های باشگاهی در لیگ برتر حضور داشته و از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی قرار دارند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: این تیم از دریافت کننده، پاسور، سرعتی زن و لیبرو خوبی بهره می برد و قطعاً ترکیب برترین نفرات حاضر در اردو می تواند تیمی خطرناک در برابر حریفان راهی میدان کند.

وکیلی اضافه نمود: این تیم در دیدار امروز نشان داد شرایط بسیار خوبی دارد و تیمی جوان و با تجربه است.

وی شرح داد: با توجه به قوانین بازی های ورزشی دانشجویان دنیا، بازیکنان باید زیر 25 سال باشند و برهمین اساس بیشتر نفرات تیم والیبال دانشجوان در تیم نوجوانان حضور داشته و علاوه بر تجربه حضور در میادین بین المللی سومی دنیا در سال 2014 را در کارنامه دارند.

وی در مورد بازی امروز تیمش (تیم والیبال نوجوانان) در برابر تیم دانشجویان گفت: 2 ست نخست را واگذار کردیم زیرا بازیکنانم صبح امروز وزنه زدند و به لحاظ بدنی کمی گرفتگی داشتند اما در ست سوم بدن هایشان آزادتر شد و توانستیم نتیجه را 26 بر 24 ببریم.

وکیلی باخت شاگردانش در برابر تیم والیبال دانشجویان را باخت در برابر تجربه مطرح کرد و گفت: ادامه تمرینات دانشجویان یاری می نماید تا این تیم به آمادگی مطلوب دست یافته و با شرایط بهتری راهی ایتالیا گردد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان گفت: به اعتقاد من افزایش آمادگی جسمانی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی بیشتر می تواند تیم دانشجویان را در فرصت باقی مانده تا آغاز به شرایط آمادگی بیشتر برساند و آمادگی بیشتر می تواند بازیکنان را از نظر روانی کاملاً مهیای حریفانی سرسخت چون برزیل و لهستان کند.

تیم والیبال دانشجویان کشورمان در مسابقات یونیورسیاد ایتالیا در مرحله گروهی با تیم های برزیل، لهستان، کانادا و فرانسه هم گروه است و در نخستین دیدار خود به مصاف تیم فرانسه خواهد رفت.

والیبال دانشجویان هفته گذشته یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم والیبال جوانان برگزار نموده است و علاوه بر دیدار امروز در برابر تیم والیبال نوجوانان قراراست سوم تیرماه بازی دیگری با همین تیم داشته باشد.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان دنیا از 12 تا 23 تیرماه به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می گردد.

والیبال دانشجویان کشورمان سال 2017 در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان به میزبانی چین تایپه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به "خبرنگاران تیم والیبال دانشجویان ایران حریفی خطرناک برای رقبایش در ایتالیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم والیبال دانشجویان ایران حریفی خطرناک برای رقبایش در ایتالیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021