تقاضای سوئیس از آمریکا درباره ایران

وزیر خارجه سوئیس در دیدار با همتای آمریکایی خود درخواست نموده شرایط ارسال کالاهای بشردوستانه به ایران تسهیل گردد.

تقاضای سوئیس از آمریکا درباره ایران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سوئیس از آمریکا درخواست نموده تا در اقدامی جهت کاهش تنش با ایران، امکان ارسال کالاهای بشردوستانه به ایران میسر گردد.

به نوشته شماره یکشنبه وبگاه سوئیس اینفو ایگنازیو کاسیس وزیر خارجه سوئیس از آمریکا خواسته تا شرایط برای ارسال کالاهای بشردوستانه به ایران تسهیل گردد.

کاسیس پس از مذاکرات رسمی خود با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در روز یکشنبه ابراز امیدواری نموده که علی رغم تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران از سال گذشته تاکنون، واشنگتن امکان خرید بعضی اقلام ضروری و دارو را به وسیله معاملات اقتصادی به ایران میسر کند.

وزیر خارجه سوئیس اظهار داشته است: می خواهیم اطمینان حاصل گردد که نیازهای اساسی افراد غیر نظامی که از ساز و کار تحریم های جدید رنج می برند، تامین می گردد.

سوئیس حدود 40 سال است که حافظ منافع آمریکا در ایران است.

دولت آمریکا هدف از تمدید نکردن معافیت از تحریم های نفتی را ادامه سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران و به صفر رساندن صادرات نفت ایران اعلام نموده و مقام های جمهوری اسلامی ایران نیز تأکید نموده اند آمریکا پیروز نخواهد شد صادرات نفت ایران را به صفر برساند.

واشنگتن می گوید هدف از این سیاست حصول توافق جدید با ایران است که در آن به همه مسائل مورد اختلاف دو کشور پرداخته می گردد. جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تأکید بر بی نتیجه بودن گفت وگو با آمریکا، اعلام نموده تصمیم به مذاکره با آمریکا ندارد.

انتهای پیغام/

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "تقاضای سوئیس از آمریکا درباره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای سوئیس از آمریکا درباره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021