برگزاری عروسی 100 میلیون دلاری هندوستان با حضور هیلاری کلینتون!

حضور هیلاری کلینتون، نخست وزیر پیشین آمریکا در یک عروسی پر زرق و برق در هندوستان خبرساز شد.

برگزاری عروسی 100 میلیون دلاری هندوستان با حضور هیلاری کلینتون!

به گزارش خبرنگار، برگزاری عروسی دختر ثروتمندترین مرد هندوستان که با حضور تعدادی از مهمانان سرشناس برگزار گردید خبرساز شد. در این مراسم ایشا آمبانی 26 ساله که دختر موکش آمبانی، ثروتمندین مرد هندوستان و نوزدهمین مرد ثروتمند دنیا است، با آناند پیرامال، که او نیز پسر یکی دیگر از میلیاردرهای هندوستانی با نام تایکون آجای پیرامال است، ازدواج کرد.

در این جشن پر زرق و برق که گفته می گردد با شکوه تر از مراسم عروسی پریانکا چوپرا و نیک جوناس که یک هفته پیش ازدواج نموده بودند بود چهره های سرشناسی از جمله چند سیاستمدار پیشین آمریکا مانند هیلاری کلینتون و جان کری و همچنین تعدادی از بازیگران مشهور بالیوود مانند آمیتا باچان به همراه همسر و نوه اش، شاهرخ خان، آیشواریا رای و خانواده اش، پریانکا چوپرا و همسرش و همچنین بیانسه،خواننده مشهور آمریکایی حضور داشتند. مهمانان با صد پرواز اختصاصی به هند سفر کردند تا در این عروسی شرکت نمایند. مراسم پیش از عروسی، در عمارتی باشکوه متعلق به قرن شانزدهم در شهر اودی پور برگزار گردید.

بنا بر گزارش ها هر دو خانواده برای این عروسی بیش از 100 میلیون دلار هزینه کردند. طبق برآورد مجله اقتصادی فوربس ثروت آمبانی بیش از چهل و سه و نیم میلیارد تخمین زده می گردد. او در زمینه انتقال نفت و گاز و همچنین پروژه های مربوط به تکنولوژی فعالیت دارد. پدر داماد،آجای پیرامال نیز صاحب یکی از بزرگترین شرکتهای دنیا به نام پیرامال است که از صنعت داروسازی تا گردشگری و املاک و مستقلات را در بر می گیرد.

به "برگزاری عروسی 100 میلیون دلاری هندوستان با حضور هیلاری کلینتون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری عروسی 100 میلیون دلاری هندوستان با حضور هیلاری کلینتون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021