برنامه رئیس کمیته ملی المپیک و دو همراهش در سوئیس چیست؟

به گزارش خبرنگاران، فعالیت های کمیته بین المللی المپیک (IOC) به عنوان تنها نهاد بین المللی که مسئولیت برگزاری بازی های المپیک را دارد به زودی در ساختمانی جدید پیگیری خواهد شد.

برنامه رئیس کمیته ملی المپیک و دو همراهش در سوئیس چیست؟

قرار است این ساختمان همزمان با روز جهانی المپیک یعنی بیست و سوم جون(دوم تیرماه) و در صد و پنجاهمین سالروز تأسیس IOC در لوزان سوئیس افتتاح و به بهره برداری برسد.

به همین منظور از رؤسای کمیته ملی المپیکِ 205 کشورِ عضو IOC دعوت شده تا در این مراسم حضور داشته باشند.

به همین دلیل و به دعوت رسمی توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک، قرار است سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران نیز در این مراسم شرکت کند. مجید کیهانی به نمایندگی از هیأت اجرایی و مهدی علی نژاد رئیس کمیسیون توسعه روابط بین الملل کمیته ملی المپیک نیز وی را در این سفر همراهی می نمایند. این افراد 31 خردادماه عازم لوزان می شوند. سفر آنها تا 4 تیرماه ادامه خواهد داشت.

حضور همزمان نمایندگان کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف و همچنین فدراسیون های جهانی رشته های مختلف در لوزان بهترین فرصت برای مذاکره با آنها است. به همین منظور پیش بینی هایی اجرا شده تا در جریان سفر چهار پنج روزه صالحی امیری و همراهانش به سوئیس، با بعضی دیگر از افراد حاضر در لوزان مذاکراتی صورت بگیرد.

در پیش بودن بازی های المپیک و میدان های کسب سهمیه و برگزاری اردوهای آماده سازی مشترک می تواند بهترین بهانه برای دیدار و گفتگوی نمایندگان ایران با سایر کشورها باشد که در دستور کار رئیس کمیته المپیک و همراهانش قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگاران، کمیته بین المللی المپیک که فعالیت تمام کمیته های ملی المپیک در کشورهای مختلف را زیر نظر دارد، ژوئن سال 1894 تشکیل و شروع به کار کرد.

سنگ بنای نمادین ساختمان جدید IOC چهار سال پیش توسط توماس باخ رئیس فعلی این کمیته گذاشته شد. بعد از آن بود که نیروهای انسانی کمیته بین المللی المپیک از ساختمان تاریخی و اصلی خود در ویدی تخلیه و به صورت موقت در پولی که در نزدیکی موزه المپیک و هتل بو قیواژ است مستقر شدند.

پیش بینی شده بود که ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک تا سال 2020 به بهره برداری برسد اما این ساختمان زودتر از موعد مقرر افتتاح خواهد شد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "برنامه رئیس کمیته ملی المپیک و دو همراهش در سوئیس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه رئیس کمیته ملی المپیک و دو همراهش در سوئیس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021