استراماچونی مصاحبه ممنوع درایران، مصاحبه آزاد درایتالیا!

آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال در ایران ممنوع المصاحبه شد و مسئولان این باشگاه اجازه گفت و گوی رسانه ها با این مربی را نمی دهند اما این مربی پی درپی در حال مصاحبه با رسانه های ایتالیایی است.

استراماچونی مصاحبه ممنوع درایران، مصاحبه آزاد درایتالیا!

آندره آ استراماچومی این روزها مصاحبه های متعددی با رسانه های کشورش انجام می دهد. او در گفت و گوی دوباره با رسانه های کشورش به یکی از سایت های ایتالیایی گفته: هیچ گاه اولین تمرینم با اینتر را یادم نمی رود. موراتی، رئیس باشگاه به همراه پسرش در دفترش منتظر من بودند. رئیس پیش خود یک قلم و کاغذ داشت. کاغد و قلم را گرفتم و از من سوال کردند و من نوشتم که به همراه اینتر بازی خواهم کردم. همچنین در آن موقع من با روش خودم اسنایدر، میلیتو، زانتی، جولیو سزار و مایکون را قانع کردم. آنها واقعا بازیکنان خوبی بودند. آنها به هم یاری کردند که یک حرفه ای در کارم شوم و من ارتباط خوبی با آنها داشتم. استراماچونی درباره بهترین و بدترین خاطره اش نیز این جملات را به زبان آورد: بهترین بازی ما پیروزی 3 بر 1 مقابل یوونتوس بود. البته در آن فصل کمی کام ما تلخ شد چون مصدومان زیادی در نیم فصل دوم دادیم. میلیتو، ساموئل، استانکوویچ و زانتی مصدومان ما در آن فصل بودند. آما بدترین خاطر باخت مقابل لازتو در سن سیرو بود. همچنین باخت در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل رم نیز بد بود. استراماچونی درحالی پی در پی با رسانه های کشورش مصاحبه می نماید که بعد از حضور در نشست معارفه خود در تهران که صحبت های کوتاهی هم انجام داد، دیگر در برابر رسانه های ایرانی قرار نگرفت وباشگاه استقلال حتی بازیکنان این تیم را ممنوع المصاحبه نموده و درتمرین ها را هم به روی اصحاب رسانه بسته است. تحقیقات درباره اینکه چرا استراماچونی از آن روز به بعد با رسانه های ایرانی گفت و گو ننموده نشان می دهد که باشگاه استقلال علاوه بربازیکنان سرمربی اش راهم تا زمان نامعلومی ممنوع المصاحبه نموده است.

مسئولان باشگاه استقلال حتی در روز معارفه استراماچونی هم علاقه ای به طرح پرسش و پاسخ ازسوی خبرنگاران نداشتند وحتی مدیرروابط عمومی این باشگاه در برابر بعضی سوال های ساده نیز واکنش های عجیبی نشان می داد و بی آنکه رفتارحرفه ای را رعایت کند بین صحبت های خبرنگاران می آمد وسعی می کرد در جریان پرسش سوال ها اخلال ایجاد کند.

حال به دنبال مصاحبه های متعددی که هر روز از استراماچونی در رسانه های ایتالیایی ممنتشر می گردد فضا برای طرح یک سوال مهم باز شده است. سوال این است که چرا استراماچونی تنها در مقابل رسانه های ایرانی ممنوع المصاحبه است ومسئولان این باشگاه فقط مقابل سوال هایی که اصحاب رسانه داخلی از این مربی ایتالیایی می پرسند از خود حساسیت نشان می دهند و درعین حال اجازه می دهند سرمربی تیم شان مصاحبه های متعددی را با رسانه های کشورش انجام می دهد؟

اگر قراراست استراماچونی ممنوع المصاحبه باشد باشگاه استقلال باید درمقابل مصاحبه های این مربی با رسانه های کشورش هم موضع یکسانی را اتخاذ کند. درست مانند فصایی که بعد از حضور این مربی در نشست معارفه حاکم شده و به رسانه های ایرانی حتی اجازه رو در رو شدن با سرمربی ایتالیایی نیز داده نمی گردد.

آخرین مصاحبه استراماچونی را با این سایت: GianlucaDiMarzio مشاهد کردیم.

به "استراماچونی مصاحبه ممنوع درایران، مصاحبه آزاد درایتالیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی مصاحبه ممنوع درایران، مصاحبه آزاد درایتالیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021