اخبار و مقالات امارات متحده عربی

قوانین گمرک و مقررات بار فرودگاه بین المللی دبی

«بررسی امنیتی» (security check) یک بخش ضروری از سفر مدرن با هواپیماست. اطمینان حاصل کردن از امنیت همه افراد موضوعی ضروری است، اما این امر کمی زمان بر خواهد بود. از طرف دیگر، بررسی گمرک امری واجب است. برای اینکه این فرایند به راحتی انجام شود، می توانید کارهای...

9 دی 1402

رشد تولید ناخالص داخلی غیرنفتی ابوظبی در سه ماهه سوم 2023

دفتر رسانه ای دولت امارات متحده عربی در روز جمعه 29 دسامبر 2023 با استناد به آژانس آمار امارات گزارش داد که «تولید ناخالص داخلی» (GDP) غیرنفتی پایتخت این کشور، ابوظبی، در سه ماهه سوم سال رشدی 7.7 درصدی را تجربه کرده است. بر طبق تخمین های مقدماتی منتشرشده توسط...

9 دی 1402

ماجرای ابتلا به کرونا با ماهی قرمز شب عید

خبری در فضای مجازی مبنی بر واردات ماهی قرمز چینی شب عید و احتمال ابتلا به ویروس کرونا منتشر شده است.

29 بهمن 1398

چگونه دکل بادآورده به جاذبه گردشگری قشم تبدیل شد

چند سال پیش طوفان یک دکل 10 هزار تنی رابه قشم آورد که می توانست مانند کشتی یونانی کیش به یک جاذبه گردشگری تبدیل گردد اما اکنون این دکل اوراق شده است.

12 بهمن 1398

سفر 1.5 میلیارد گردشگر در سال 2019 ، 50 درصد از سهم سفر در دنیا به اروپا می رسد ، خاورمیانه پیشتاز رشد گردشگری

در سال 2019 میلادی در مجموع 1.5 میلیارد سفر بین المللی در سراسر دنیا به ثبت رسیده است که از رشد 4 درصدی در مقایسه با سال گذشته آن حکایت دارد.

2 بهمن 1398

تبلیغ گردشگری ایران در روسیه از بودجه سفر هر ایرانی به این کشور ، در عوض حذف 120 دلار هزینه ویزا، 30 دلار برای تبلیغ ایران بدهید!

اگر لغو ویزا با روسیه اجرایی گردد طرحی در وزارت میراث فرهنگی مدنظر است که به جای حذف 120 دلار هزینه ویزای کنونی 30 دلار از هر گردشگر خروجی گرفته تا آن را برای تبلیغ ایران در روسیه هزینه نمایند.

29 دی 1398

روزهای سیاه گردشگری ایران، پرواز اوکراین؛ خاتمه رویای گردشگری ورودی

خبرنگاران: گردشگری ایران روزهای سیاهی را پشت سر می گذارد. فعالان صنعت گردشگری به رسانه ها اعلام نموده اند که تنها در سه هفته اخیر که تنش ها میان ایران و آمریکا بالا گرفت و دو کشور به آستانه جنگ با یکدیگر نزدیک شدند، تردید سفر به ایران در میان گردشگران...

23 دی 1398

جانشین پادشاه عمان کیست؟

پادشاه عمان که به میانجیگری میان طرف های بین المللی مشهور بود، بامداد امروز در 79 سالگی درگذشت.

21 دی 1398

روسیه، چین و ایران در اوراسیا؛ رقابت در عین رفاقت

حضور ایران در ساختار اوراسیایی چین-روسیه به همان اندازه­­ که در روابط مالی و امنیتی در سراسر اوراسیا اهمیت دارد، پیچیده نیز هست.

21 دی 1398

اسلام آباد در حال برداشت محصول لغو سفر عمران خان به مالزی؛ ولیعهد امارات هم به پاکستان می رود

لغو سفر نخست وزیر پاکستان به مالزی که با واکنش های بسیاری در داخل و خارج کشور همراه بود باعث خشنودی امارات و عربستان شده است.

15 دی 1398

درجه امنیت ایران در سال 2020 برای گردشگران

مخاطرات 4 گانه کشورها برای گردشگران در سال جدید میلادی سنجش شد. نتایج مطالعات یک موسسه بین المللی نشان می دهد درجه امنیت ایران در سال 2020 برای توریست های خارجی، هم تراز کشورهای پرگردشگر همچون فرانسه، چین و آمریکا است و دارای خدمات امنیتی موثر است. امنیت...

12 دی 1398

محله گردی در قم، ظرفیتی ارزشمند برای گردشگری ترکیبی

خبرنگاران/قم پژوهشگر شهری، محله گردی در قم را ظرفیتی ارزشمندب رای گردشگری ترکیبی ذکر کرد.

2 دی 1398

گزارش، ابتکار ترکیه در صنعت گردشگری؛ برگزاری جشن عروسی هندی ها

شرکت های گردشگری ترکیه ای به دبنال آن هستند تا از بودچه چند میلیارد دلاری عروسی های هندی٬ سهم بزرگی به دست بیاورند. آنان در سال 2019 میلادی 50 میلیون دلار درآمد داشته اند اما آن را ناچیز می پندارند.

27 آذر 1398

تیم گلبال دختران برابر چین ضربه فنی شد

در ادامه بازی های پاراآسیایی جوانان و در دومین روز از رقابت های گلبال زنان در باشگاه ورزشی دوبی، تیم دختران ایران به مصاف تیم چین رفت و مغلوب این تیم شد.

17 آذر 1398

لغو ویزای قطر برای 80 کشور ، ایران معاف نشد

با تصمیم جدید دولت قطر، شهروندان 80 کشور دنیا از این پس برای ورود به این کشور نیازی به دریافت ویزا نخواهند داشت.

14 آذر 1398

اسپانیا، رتبه اول جهان در رقابت گردشگری، امارات رتبه اول خاورمیانه

در جدیدترین گزارش مجمع دنیای اقتصاد، اسپانیا در صدر کشورهای دنیا با بالاترین شاخص رقابت پذیری در عرصه گردشگری و سفر قرار گرفته است.

25 آبان 1398

سپاهان برابر نماینده عمان بازنده شد

به گزارش خبرنگاران، بیست و دومین دوره از رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از روز پنجشنبه 16 آبان ماه با حضور 11 تیم در کره جنوبی شروع شده است. زاگرس اسلام آباد و سپاهان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

20 آبان 1398

جام بین قاره ای فوتبال ساحلی، ایران با درهم کوبیدن اسپانیا قهرمان شد، کسب جام با مربی ایرانی

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار فینال جام بین قاره ای پیروز شد با فزونی پرگل مقابل اسپانیا به قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

19 آبان 1398

جام بین قاره ای فوتبال ساحلی، ایران به فینال صعود کرد، تقابل شاگردان هاشم پور با اسپانیا برای دفاع از عنوان قهرمانی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست امارات، به فینال مسابقات بین قاره ای فوتبال ساحلی رسید تا در فینال برای دفاع از قهرمانی خود در دوره گذشته بجنگد.

18 آبان 1398

کوشش فرانسه برای فروش جنگنده های رافائل به مالزی و امارات متحده عربی

خبرنگاران: از ابتدای سال جاری تاکنون فرانسه برای فروش جنگنده های رافائل به مصر، قطر و هند به توافق رسیده و اکنون در حال مذاکره و رایزنی برای عقد قرارداد فروش این جنگنده ها به مالزی و امارات متحده عربی است.

13 آبان 1398
تلفن: 75284-021