مالزی واسطه پرداخت طلب 900 هزار دلاری کی روش

این پول 4 ماه پیش از خزانه فدراسیون فوتبال خارج شده است ولی همچنان ما به کی روش بدهکار هستیم.

مالزی واسطه پرداخت طلب 900 هزار دلاری کی روش

تحریم ها چهارماه پرداخت مطالبات کارلوس را به تعویق انداخته

دو ماه از رفتن کارلوس کی روش از تیم ملی می گذرد اما مثل تمام مربیان خارجی که به فوتبال ایران آمدند او هم مبلغ قابل توجهی طلبکار است و حالا دنبال طلبش افتاده تا به پولش که رقم هنگفتی هم هست،برسد.

کارلوس در حال حاضر 900 هزار دلار تنها به خاطر دستمزدش طلبکار است که رقم، رقم سنگینی است. اما این تمام طلب کی روش نیست. فدراسیون فوتبال بخشی از پاداش کی روش از جام جهانی را هم پرداخت ننموده است. پاداش دو بازی عمان و چین هم باقی مانده است که هر کدام 6 هزار دلار است و روی هم می گردد 12 هزار دلار. کی روش در مجموع غیر از آن 900 هزار دلار، 300 هزار دلار دیگر هم طلب دارد که روی هم یک میلیون و 200 هزار دلار می گردد که رقم بسیار سنگینی است و با یک ضرب و تقسیم ساده به 14 میلیارد و 400 میلیون تومان می رسد.

مهدی تاج درباره بدهی فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش گفت:ما 900 هزار دلار از مانده قرارداد ایشان را حدود چهار ماه پیش به حساب AFC واریز کردیم تا به حساب کی روش ریخته گردد. یعنی این پول 4 ماه پیش از خزانه فدراسیون فوتبال خارج شده است ولی همچنان ما به کی روش بدهکار هستیم.

وی ادامه داد:ما بیشتر از 900 هزار دلار برای اینکه مبادلات ارزی هزینه هایی نیز دارد پرداخت نموده ایم, این کار به طور کامل انجام شده و ما پول را پرداخت نموده ایم اما این پول هنوز به حساب کی روش واریز نشده است. آخرین اقدامی که در این باره داشتیم این بود که اخیراً در AFC با خانم افخم (سفیر ایران در مالزی) صحبت کردم و راه حلی پیدا کردیم که این کار انجام می گردد و به احتمال قوی این مشکل رفع خواهد شد.

به "مالزی واسطه پرداخت طلب 900 هزار دلاری کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی واسطه پرداخت طلب 900 هزار دلاری کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021