تایلند پایان طعم پیروزی را چشید

تیم فوتبال هفت نفره تایلند با پیروزی مقابل کره جنوبی به نخستین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه دست یافت. - اخبار ورزشی -

تایلند پایان طعم پیروزی را چشید

به گزارش خبرنگاران ، در نخستین دیدار از روز چهارم رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در جزیره کیش، از ساعت 16 امروز (سه شنبه) تیم های کره جنوبی و تایلند برابر هم به میدان رفتند که در انتها تیم تایلند، با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید.

کره جنوبی و تایلند در شرایطی به مصاف هم رفتند که پیش از این دیدار دو شکست پیاپی را مقابل حریفان خود متحمل گردیده بودند.

در نیمه دوم این دیدار علی بای داور میدان کاپیتان تیم تایلند را به خاطر حرکت غیر اخلاقی از زمین اخراج کرد. دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال هفت نفره: مطمئن بودیم تجربه خوبی از میزبانی ایران خواهیم داشت

در دومین دیدار روز چهارم این رقابت ها عصر امروز (سه شنبه) ایران و اردن از ساعت 18 مقابل هم قرار خواهند گرفت. این دو دیدار قرار بود روز یکشنبه برگزار گردد اما به دلیل بارش شدید باران در جزیره کیش به امروز(سه شنبه) موکول شد.

رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه از روز شنبه به میزبانی جزیره کیش شروع گردیده است و روز پنجشنبه با معرفی تیم قهرمان به انتها می رسد. طبق اعلام مسئول برگزاری این رقابت ها، دو تیم نخست این مسابقات جواز حضور در رقابت های جهانی 2019 اسپانیا را کسب می نمایند.

به "تایلند پایان طعم پیروزی را چشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند پایان طعم پیروزی را چشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021