فوتبال جهان، سرمربی جنوا اخراج شد، برکناری دو مربی سری A ایتالیا در یک روز!

فوتبال جهان - بعد از کیه وو باشگاه جنوا نیز سرمربی این تیم را در پی کسب نتایج ضعیف برکنار کرد.

فوتبال جهان، سرمربی جنوا اخراج شد، برکناری دو مربی سری A ایتالیا در یک روز!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه جنوا گفت که داویده بالاردینی از سرمربیگری این تیم برکنار گردیده و او جای خود را به سرمربی سابق این تیم ایوان یوریچ می دهد.

جنوا سه بازی از 5 بازی اخیرش در سری A را برده است و با یک بازی کمتر در رده دوازدهم واقع شده است اما فاصله اش با رده چهارم تنها سه امتیاز است با این وجود صبح امروز (سه شنبه) اعلام گردیده بود که به دنبال باخت آبی پوشان شهر جنوا به پارما در روز یکشنبه، رئیس باشگاه انریکو پرتزیوسی تصمیم به اخراج بالاردینی گرفته و اکنون این خبر در بیانیه رسمی باشگاه تأیید گردیده است.

در این بیانیه همچنین اعلام گردیده است که یوریچ فردا به عنوان سرمربی جدید جنوا معرفی خواهد شد. او پیش از این یک بار از سرمربیگری جنوا اخراج و دوباره در این پست مشغول فعالیت گردیده بود. جنوا در دو دوره مربیگری این مربی کروات در این تیم 25 درصد از بازی هایش را برده بود. جدول رده بندی سری A

بالاردینی دومین سرمربی ای است که در این فصل سری A ایتالیا اخراج می گردد. پیش از او لورنزو دی آنا از سرمربیگری تیم کیه وو اخراج گردیده بود. او که مانند بالاردینی امروز از سمت خود برکنار شد، قرار است جای خود را جامپیرو ونتورا بدهد.

به "فوتبال جهان، سرمربی جنوا اخراج شد، برکناری دو مربی سری A ایتالیا در یک روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال جهان، سرمربی جنوا اخراج شد، برکناری دو مربی سری A ایتالیا در یک روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021