عدم تعادل بین آلمان و فرانسه اتحادیه اروپا را در معرض خطر قرار می دهد

نخست وزیر سابق ایتالیا روز گذشته تاکید نمود که فرانسه مشکل بزرگی برای اتحادیه اروپا به شمار می رود که قطار روابط پاریس-برلین را به شدت تهدید می نماید.

عدم تعادل بین آلمان و فرانسه اتحادیه اروپا را در معرض خطر قرار می دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، ماریو مونتی نخست وزیر سابق ایتالیا در سخنانی توضیح داد که فرانسه مشکل بزرگ اتحادیه اروپا است چرا که کل اتحادیه اروپا بر اساس روابط سخت فرانسه و آلمان تشکیل شده است. اگر این روابط سخت و محکم وجود نداشته باشد، سرنوشت بدی برای اروپا رقم خواهد خورد.

این مقام سابق ایتالیایی در ادامه گفت: پاریس از تشکیل اتحادیه پولی مشترک اروپا ناراضی بوده و تمایلی برای پیروی از تعهدات مالی و مالی وضع شده از سوی اتحادیه اروپا نداشته و این مساله موجب نارضایتی آلمان شده است.

مونتی اضافه نمود: طی سال های گذشته، مخالفت افکار عمومی فرانسه با ایده منطقه یورو به طور فزاینده ای افزایش یافته است که این روند تا حد زیادی به خاطر ظهور حزب جبهه ملی فرانسه به رهبری مارین لوپن بوده است.

فرانسه یکشنبه انتخابات سراسری را برگزار می نماید و مارین لوپن اعلام نموده است که دولت کنونی فرانسه را شکست خواهد داد. بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، حزب جبهه ملی فرانسه در این انتخابات از حمایت 30 درصدی رای دهندگان برخوردار است.

به "عدم تعادل بین آلمان و فرانسه اتحادیه اروپا را در معرض خطر قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تعادل بین آلمان و فرانسه اتحادیه اروپا را در معرض خطر قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021