موبایل، تبلت و گجت ها

اپل می گوید شیوع ویروس کرونا درآمد این شرکت را کاهش خواهد داد

روز گذشته شرکت اپل با انتشار یک بیانیه برای سرمایه گذاران بیان کرد شیوع ویروس کرونا تاثیر قابل توجهی بر این کمپانی داشته است. به دلیل مسائل مربوط به تامین محصولات، این شرکت اعلام نموده درآمد دریافتی در سه ماهه دوم امسال کمتر از حد انتظار خواهد بود. در...

29 بهمن 1398

کرونا قیمت ال سی دی موبایل را افزایش داد

شیوع ویروس کرونا در چین به همه صنایع خساراتی وارد نموده اما به نظر می رسد فراوری موبایل، نمایشگر ال سی دی، نیمه رسانا و غیره بیش از بقیه بخش ها تحت تاثیر این ویروس ضربه خورده است.

29 بهمن 1398

سامسونگ کره برنده جنجال ویروس کرونا در چین

شرکت های رقیب در فراوری سخت افزار های هوشمند نظیر اپل با مشکل تأخیر در بازگرداندن خط فراوری به شرایط عادی هستند و شرکت سامسونگ کره که به جای چین در ویتنام سرمایه گذاری نموده بزرگ ترین برنده این ماجرا بوده است.

29 بهمن 1398

هشدار اپل در خصوص محدودشدن عرضه آیفون به علت کرونا

در حالی که تا قبل از این شایعاتی در خصوص امکان کاهش عرضه آیفون به علت تبعات انتشار ویروس کرونا شنیده می شد، حالا اپل به طور رسمی در این مورد هشدار داده است.

29 بهمن 1398

جنگ تجاری آمریکا و چین تمام نشده؛ جنگ فناوری در راه است

در واپسین روزهای سال 2019 مذاکره کنندگان ارشد آمریکا و چین پس از ماهها رفت وآمد و مذاکره به یک توافق تجاری دست یافتند تا به جنگ تعرفه ای مخربی که از اوایل سال 2018 شروع شده بود، خاتمه دهند.

24 دی 1398

چگونه چین صدرنشین اقتصاد دیجیتال دنیا شد؟

خبرنگاران: برای بسیاری از سیاست گذاران داخلی که موافق محدود کردن اینترنت یا فیلتر بعضی سایت ها و اپلیکیشن های خارجی در کشور هستند، چین نمونه ای از یک کشور پیروز است که توانسته با وجود محدود کردن فعالیت سایت های خارجی در این کشور به یکی از قدرت های اول...

16 دی 1398

گوشی نوا 6 SE هواوی وارد بازار فروش چین شد

گوشی نوا 6 SE هواوی که در اوایل ماه جاری رونمایی شد، اکنون در فروشگاه آنلاین هواوی برای خرید در چین موجود است. این گوشی هوشمند در انواع 8 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به قیمت 315 دلار موجود است.

5 دی 1398

آشنایی با کارت گردشگری ونیز (Venice City Pass)

کارت گردشگری Venice City Pass یکی از خدمات گردشگری ونیز، برای تسهیل بازدید از بهترین اماکن گردشگری و تردد در آن و کاهش هزینه های مرتبط با این دو مورد است.

4 دی 1398

گردشگری دیجیتال در اردبیل رونق می گیرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از معین سرفصل برنامه های گردشگری دیجیتال استان تا سرانجام امسال اطلاع داد.

24 آذر 1398

بازار گوشی های هوشمند هند در دستان چینی ها

کارشناسان و تحلیلگران به تازگی فهرستی از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های هوشمند را در هند منتشر نموده اند که نشان دهنده تسلط شرکت های چینی بر این بازار است.

20 آذر 1398

گردشگری با نمایشگاه ها؛ نمایشگاه تخصصی-صادراتی فرش دستباف در اصفهان

این هفته چراغ نمایشگاه های مختلف در هشت استان کشورمان روشن است و علاقمندان به صنایع مختلف می توانند در این شهرها به بازدید از نمایشگاه ها مورد علاقه خود بپردازند.

9 آذر 1398

رکوردشکنی مجدد گوشی گلکسی فولد سامسونگ در چین

به نظر می رسد سامسونگ بهترین روزهای سال 2019 خود را در چین سپری می نماید. این شرکت 3 روز پیش پیروز شد رکورد فروش در کوتاهترین زمان در چین را بشکند و این بار در یک اتفاق مشابه باز هم فروش گوشی گلکسی فولد در عرض چند دقیقه به اتمام رسید.

22 آبان 1398

هشدار پامپئو علیه چین و روسیه در سالگرد تخریب دیوار برلین

وزیر خارجه آمریکا در آستانه سی امین سالگرد سقوط دیوار برلین، هشدار شدیداللحنی علیه روسیه و چین ابراز داشته است.

18 آبان 1398

آتش بس موقت تجاری بین چین و آمریکا

بعد از ماه ها تنش و جنگ تجاری میان آمریکا و چین و افزایش تعرفه کالاهای وارداتی دو کشور، وزارت بازرگانی چین خاطرنشان کرد قرار شده تعرفه های اضافه شده در این مدت به صورت تدریجی برداشته شوند.

18 آبان 1398

آغوش باز چین و روسیه به روی ماینرهای ایرانی

مجوز فراوری بیت کوین از هفته جاری صادر می گردد. این خبری است که به تازگی از سوی معاونت وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) رسانه ای شده است. طبق این خبر باید گفت فعالیت رسمی بیت کوین در ایران شروع شده است و این در حالی است که فعالان حوزه ارز دیجیتالی معتقد هستند...

14 آبان 1398

بازداشت 800 تبعه چینی در مغولستان

هشتصد تبعه چینی در پایتخت مغولستان به عنوان بخشی از تحقیقات پلیس این کشور درباره جرائم سایبری و فضای مجازی بازداشت شدند.

9 آبان 1398

اینترنت اشیاء در چین فراگیر می گردد

شرکت های جدید در صنعت اینترنت اشیاء (IoT) سال گذشته در چین رشد قابل توجهی نموده اند و قرار است به تحول فناوری در این کشور یاری نمایند.

5 آبان 1398

ریاست تیم کوک بر دانشگاه برتر چین، هم زمان با اتهام همکاری با دولت این کشور در سانسور سیاسی

تیم کوک، مدیر عامل اپل، به تازگی به سمت ریاست هیئت مشاوران یکی از دانشگاه های برتر چین منصوب شد. این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که شرکت تحت امر او به اتهام همراهی با سانسورهای دولت چین، به دقت تحت نظارت است.

3 آبان 1398

انتخاب اسپانیا؛ ادامه همکاری با هواوی

اسپانیا یکی از معدود کشورهای اروپایی است که میخواهد به منظور توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت 5G به همکاری با هواوی ادامه دهد.

13 مهر 1398

اتحادیه اروپا ایتالیا را تحت پیگرد قضایی قرار می دهد

خبرنگاران: مقامات اتحادیه اروپا اعلام نموده اند که احتمالا به دلیل نوع برخورد این کشور با پناهجویان آفریقایی رم را تحت پیگرد قضایی قرار خواهند داد.

8 مهر 1398
تلفن: 75284-021