سینما

کانادا: مسافران ایران 14 روز قرنطینه می شوند

کانادا تا کنون 27 مورد مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی نموده که همگی آنها به مناطق ویروس زده سفر نموده اند.

15 اسفند 1398

شب گردشگری ایران و چین لغو شد

شب گردشگری ایران و چین به دنبال شیوع وبروس کرونا و جلوگیری از سرایت آن، لغو شد.

6 اسفند 1398

افزایش تقاضای استفاده از جت های خصوصی به خاطر ویروس کرونا

یک جت فوق سبک با قدرت انتقال 2 تا 4 مسافر با هزینه 2400 دلار در اختیار سرنشینان قرار می گیرد. یک جت تقریبا متوسط با نیز ساعتی 6 هزار دلار برای مشتریان هزینه در بر دارد.

29 بهمن 1398

سینمای چین و زیان یک میلیارد دلاری ویروس کرونا

سینمای چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمایی دنیا حداقل 10 درصد از فروش سالانه خود را به سبب شیوع ویروس کرونا از دست داده است.

27 بهمن 1398

حضور 20 شرکت فعال گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2020

جلسه هم اندیشی و تشریح برنامه های نمایشگاه فیتور 2020 روز سه شنبه 17 دی ماه 98 با حضور شرکت ها و فعالان حوزه گردشگری در کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی برگزار گردید.

20 دی 1398

تخریب ساحل گردشگری بندر مقام صحت دارد؟

براساس عکس و فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی، ساحل گردشگری بندر مقام در معرض خطر تخریب قرار گرفته است و مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در واکنش به این موضوع اظهار بی اطلاعی نموده است. این خبر پیرامون تخریب ساحل گردشگری...

17 دی 1398

گردشگری مجازی چیست ؟

فناوری جدید تور مجازی امکان گردشگری مجازی در یک محیط واقعی را با استفاده از قابلیتی مابین عکس و فیلم فراهم نموده و شما کارگردان این فیلم هستید به عبارتی دوربین (چشمانتان) در اختیار خودتان است.

15 دی 1398

جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از برگزاری جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان از 18 تا 23 دی ماه اطلاع داد.

4 دی 1398

گزارش، ابتکار ترکیه در صنعت گردشگری؛ برگزاری جشن عروسی هندی ها

شرکت های گردشگری ترکیه ای به دبنال آن هستند تا از بودچه چند میلیارد دلاری عروسی های هندی٬ سهم بزرگی به دست بیاورند. آنان در سال 2019 میلادی 50 میلیون دلار درآمد داشته اند اما آن را ناچیز می پندارند.

27 آذر 1398

واشنگتن شواهدی از حملات سایبری چین و روسیه علیه آمریکا دارد

خبرنگاران: مدیر اف بی آی تأکید کرد که آمریکا شواهدی در اختیار دارد که نشانگر مشارکت وسیع هکرهای چینی و روسی در حملات سایبری علیه پایگاه های اطلاعاتی آمریکا است.

24 آذر 1398

شانس 10 درصدی برای دیده شدن، دغدغه توسعه گردشگری بواسط مستند

کارگردان مستند راویج با موضوع خانه های بوم گردی از این مستند که در بخش کارآفرینی جشنواره سینما حقیقت پذیرفته شده است، سخن گفت.

19 آذر 1398

جوایز اروپا به سوگلی اروپایی رسید

سی و دومین دوره جوایز فیلم اروپا جایزه اصلی خود را به سوگلی ساخته یورگوس لانتیموس داد.

17 آذر 1398

یاری گردشگری به بازگرداندن تجار چینی

براساس خبرهای بدست آمده، گردشگران تجاری چینی را می توان با یاری مناطق آزاد و با توجه به معافیت های مالیاتی و گمرکی به خاک ایران بازگرداند. این خبر پیرامون بازگرداندن گردشگران تجاری چینی به ایران نگارش شد.

17 آذر 1398

تیک تاک اطلاعات کاربران خود را در اختیار چین قرار داد

طبق آمار اخیر سایت سنسور تاور که در زمینه تجزیه و تحلیل اپلیکیشن ها فعالیت می نماید، تیک تاک بیش از 1.5 میلیارد بار به وسیله اپ استور اپل و گوگل پلی دانلود شده است.

16 آذر 1398

شروع فرایند تسهیل صدور ویزای گردشگری ژاپن

دولت ژاپن با هدف جذب بیشتر گردشگران، فرایند تسهیل صدور ویزای گردشگری این کشور را از هفته آینده شروع می نماید.

14 آذر 1398

گردشگری سنتی منسوخ شده است

خبرنگاران/همدان یک مدیر آژانس مسافرتی در همدان با بیان اینکه در همدان نگرش درستی در زمینه گردشگری وجود ندارد، گفت: همدان از نظر جاذبه های توریستی، تاریخی و مبلمان شهری کمبودی ندارد اما متأسفانه در همدان نگرش درستی در زمینه گردشگری وجود ندارد.

9 آذر 1398

حسن معجونی به ایده اصلی پیوست ، فیلمبرداری در ایران، کانادا، اسپانیا و قبرس جنوبی

در آستانه شروع فیلمبرداری، حسن معجونی هم به جمع بازیگران ایرانی ایده اصلی پیوست تا با تکمیل بازیگران، این فیلم ظرف چند روز آینده در جزیره کیش جلوی دوربین برود.

15 آبان 1398

زاپاس و سالوادور... در ترکیه

وب سایت آی سینما: چند روز پیش خبر اکران فیلم من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور در ترکیه منتشر شد و همزمان این کشور کودتای ناموفقی را نیز تجربه کرد. با این حال این فیلم در حال حاضر در 30 سینمای این...

6 آبان 1398

حضور 2 فیلم کوتاه ایرانی در ایتالیا، تیزر مدیا رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، فیلم کوتاه مخمصه به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا خاوری در چهارمین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه فستیوال PiGrecoZen در کشور ایتالیا راه یافت.

1 آبان 1398

فیلم های مستند و پویانمایی اکران می شوند، نشست فیلمساز ایتالیایی

به گزارش خبرنگاران، در سومین روز از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، 23 فیلم داستانی در بخش ملی، در پردیس سینمایی ملت اکران می گردد.

1 آبان 1398
تلفن: 75284-021