نرم افزار و اپلیکیشن

توسعه آموزش های تخصصی و اشتغال پایدار گردشگری، رویکرد آذربایجان شرقی در نمایشگاه تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: این استان با رویکرد توسعه آموزش های تخصصی و اشتغال پایدار گردشگری در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی حاضر می گردد.

16 بهمن 1398

ایده های نوین گردشگری الکترونیک اردبیل در نمایشگاه تهران معرفی می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، ایده های نوین گردشگری الکترونیک این استان معرفی خواهد شد.

10 بهمن 1398

حضور 20 شرکت فعال گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2020

جلسه هم اندیشی و تشریح برنامه های نمایشگاه فیتور 2020 روز سه شنبه 17 دی ماه 98 با حضور شرکت ها و فعالان حوزه گردشگری در کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی برگزار گردید.

20 دی 1398

زمان نمایشگاه گردشگری ایران تغییر کرد

زمان برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران تغییر کرد. با آن که این نمایشگاه در تقویم سازمان جهانی جهانگردی ثبت شده اما تاریخ برگزاری آن پس از یک دهه جابه جا شد، آن هم در شرایطی که کمتر از دو ماه تا برپایی آن باقی مانده بود.

4 دی 1398

حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از حضور فعالان گردشگری و صنایع دستی این استان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی پارس که به میزبانی شیراز برگزار می گردد، اطلاع داد.

27 آذر 1398

گردشگری دیجیتال در اردبیل رونق می گیرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از معین سرفصل برنامه های گردشگری دیجیتال استان تا سرانجام امسال اطلاع داد.

24 آذر 1398

تیک تاک اطلاعات کاربران خود را در اختیار چین قرار داد

طبق آمار اخیر سایت سنسور تاور که در زمینه تجزیه و تحلیل اپلیکیشن ها فعالیت می نماید، تیک تاک بیش از 1.5 میلیارد بار به وسیله اپ استور اپل و گوگل پلی دانلود شده است.

16 آذر 1398

فقط 90 دقیقه در روز ، کوشش چین برای مبارزه با اعتیاد رایانه ای نوجوانان

بچه ها و نوجوانان زیر 18 سال در چین از انجام دادن بازی های آنلاین بین ساعت های 10 شب تا هشت صبح منع شدند و تنها می توانند 90 دقیقه از زمان خود را در روزهای هفته به بازی رایانه ای اختصاص دهند.

21 آبان 1398

اینترنت اشیاء در چین فراگیر می گردد

شرکت های جدید در صنعت اینترنت اشیاء (IoT) سال گذشته در چین رشد قابل توجهی نموده اند و قرار است به تحول فناوری در این کشور یاری نمایند.

5 آبان 1398

ریاست تیم کوک بر دانشگاه برتر چین، هم زمان با اتهام همکاری با دولت این کشور در سانسور سیاسی

تیم کوک، مدیر عامل اپل، به تازگی به سمت ریاست هیئت مشاوران یکی از دانشگاه های برتر چین منصوب شد. این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که شرکت تحت امر او به اتهام همراهی با سانسورهای دولت چین، به دقت تحت نظارت است.

3 آبان 1398

جنگ امریکا- چین برنده ای ندارد

از 10 سال قبل هم پیش بینی می شد که پیکار اصلی و جدید مالی دنیا، بین امریکا و چین به وقوع پیوندد. ولی امروز که این حدس همچنان صحیح و این رقابت برقرار نشان می دهد، تغییراتی آشکار در شرایط موجود روی داده و هیچ یک از دو قدرت فوق توانی را که پیش تر داشتند، ندارند.

30 مهر 1398

نفوذ داعش به یک اپلیکیشن چینی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، گروه تروریستی داعش با هک کردن یک اپلیکیشن اشتراک ویدئو چینی، به نشر تبلیغات و تصاویر مربوط به این گروه پرداخت.

30 مهر 1398

گوگل در اقدامی بی سابقه 46 اپلیکیشن یک توسعه دهنده چینی را از پلی استور حذف کرد

با توجه به گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است، گوگل در اواخر هفته گذشته، تعدادی از اپلیکیشن های توسعه دهنده ای چینی با نام iHandy را از پلی استور حذف کرد.

11 مهر 1398

امتیاز رسمی لیگ ایتالیا به PES 2020 رسید؛ یورو 2020 هم رایگان خواهد بود

به نظر می رسد شرکت کونامی بعد از چند سال وقفه تصمیم گرفته تا وضعیت لایسنس ها و تیم های بازی ورزشی خود را کمی بهتر کند. در آخرین خبر منتشر شده از بازی اعلام شد که لیگ ایتالیا (سری آ) به صورت لایسنس شده در PES 2020 قرار خواهد گرفت. به دست آوردن امتیاز رسمی لیگ ایتالیا...

6 شهریور 1398

به گوشی های چینی اعتماد کنیم یا نه؟

برند هایی مانند شیائومی و هوآوی کوشش می نمایند تا یک محصول جدید بسازند، از طراحی ظاهری گرفته تا محیط کاربری و دوربین های آن ها از ایده های خوشان پیروی می نمایند، مهندسانی برای طراحی قاب، صفحه نمایش و... دارند و البته که آن ها از نرم افزار اندروید استفاده...

6 شهریور 1398

روابط تجاری چین و آمریکا رو به بهبود است؟ ، دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های جدید حوزه فناوری را تا اواخر آذرماه به تاخیر انداخت

بر اساس خبرهای جدید به نظر می رسد دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های جدید تلفن همراه را تا تاریخ 15 دسامبر برابر با 24 آذر ماه به تعویق می اندازد. این موضوع می تواند این امیدواری را برای چینی ها ایجاد کند که این تاخیر تا مرز تعلیق کامل پیش رفته و مسائل تجاری...

23 مرداد 1398

یک استارتاپ چینی سگ های گمشده را به وسیله تصویر بینی پیدا می نماید

یک استارتاپ چین هوش مصنوعی به نام Megvii قادر است تا با یک نرم افزار تشخیص چهره، عملکردی فرا انسانی داشته باشد و به تشخیص چهره حیوانات بپردازد. این نرم افزار می تواند حیوانات خانگی مختلف را شناسایی کند و از این طریق به ردیابی حیوانات خانگی گمشده خواهد پرداخت....

2 مرداد 1398

حمایت ویزا، مسترکارت و پی پال از ارز مجازی فیس بوک

فیس بوک انتها راه اندازی پلاتفورم ارز مجازی خود موسوم به کالیبرا را تایید نموده و شرکت های اعتباری مشهوری همچون ویزا، مسترکارت و پی پال از حمایت از آن خبر داده اند.

3 تیر 1398

افتتاح مرکز امنیت سایبری گوگل در آلمان

گوگل روز سه شنبه گفت میخواهد هاب امنیت سایبری جدیدی را در آلمان تشکیل دهد تا با فعالیت متخصصان امنیتی زبده در این مرکز، از حریم خصوصی کاربران سرویس های مختلف خود به طور تمام و کمال حفاظت کند.

12 خرداد 1398

آلمان پیشتاز قانونمند کردن شبکه های اجتماعی، آمار حذف پست های خلاف

به گزارش خبرنگاران، یکی از هایلایت های قرن بیستم فراگیر شدن اینترنت بود. همین روند در قرن بیست و یکم به رشد و شکوفایی شبکه های اجتماعی منجر شد. اما آن روی دیگر سکه مغفول ماند. هرچند با ظهور شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها روز به روز ارتباطات انسان گسترده...

4 خرداد 1398
تلفن: 75284-021