مصاحبه با آقای رضا باقرازاده، مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان در زمینه کشتی های کروز (قسمت اول)

سفر با کشتی های کروز یکی از دلخواه ترین روش های گردشگری بین المللی است که گردشگران ایرانی هم علاقه زیادی را به این موضوع در سالیان اخیر نشان داده اند. در این مصاحبه با آقای رضا باقرزاده که مدیرعامل شرکت آوای بورالان و نماینده معتبرترین شرکت های کشتی کروز در ایران هستند، جنبه های گوناگون سفر با کشتی کروز پوشش داده شده.

مصاحبه با آقای رضا باقرازاده، مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان در زمینه کشتی های کروز (قسمت اول)

به گفته آقای باقرزاده، سفر با کشتی کروز مقرون به صرفه ترین روش گردشگری بین المللی، هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ مالی است. در گردشگری با هر وسیله نقلیه دیگر، مثل هواپیما، قطار یا اتوبوس، وقت زیادی صرف فرایند تهیه الزامات ورود به یک کشور خارجی و جابجایی های بین شهرها و کشورهای مختلف می شود. از طرفی دیگر، بخش قابل توجهی از گردشگری را جابجایی با وسایل نقلیه یادشده تشکیل می دهد. همچنین شب ها معمولا نقطه پایان گردشگری خواهند بود.

ایشان عنوان کردند که با مسافرت با کشتی کروز این محدودیت ها و کاستی ها را کنار خواهید گذاشت. به محض ورود به کشتی کروز، سفر شما آغاز شده و اتلاف وقت نخواهید داشت. با اینکه شما دائما در حال حرکت هستید، بدلیل وجود سرگرمی ها و امکانات فراوان موجود در کشتی کروز، از جمله باشگاه ورزشی، سالن تئاتر و رستوران، گردشگری شما به صورت بی وقفه در جریان خواهد بود. شب نیز مانعی برای لذت بردن از سفرتان نخواهد بود و تفریح های زیادی در ساعت های آخر شب انتظار شما را می کشند.

مدیرعامل آوای بورالان ادامه دادند که همیشه مسائل مالی نسبی هستند. هزینه های صرف شده و خدمات دریافت شده، مقرون به صرفه بودن رویدادها را تعیین می کنند. از آنجایی که کشتی های کروز اکثرا به صورت full board (ارائه صبحانه، نهار و شام) هستند و خدمات و سرگرمی های متعددی را ارائه می دهند که در هر ساعتی از روز در اختیارتان خواهند بود، در سفر با کشتی کروز خدمات بسیار بیشتری را به نسبت هزینه پرداختی تان دریافت می کنید.

البته سفر با کشتی کروز تنها به خود کشتی محدود نمی شود. کشتی های کروز در بنادر متفاوتی توقف می کنند و این فرصت در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا از جاذبه های آن بنادر و شهرهای مجاور به صورت بسیار آسان و راحت بازدید کنند. با استفاده از خدمات اتوبوسی «Hop-On Hop-Off» می توانید از همه جاذبه های یک شهر در زمانی معقول دیدن کنید.

برخی مسافران ترس از دریازدگی دارند و این نکته مانع از درنظر گرفتن کشتی های کروز بعنوان راهی برای گردشگری آن ها می شود. آقای باقرزاده در پاسخ به این نگرانی، به این نکته اشاره کردند که این مسئله در ساخت کشتی های کروز لحاظ شده و با توجه به طول قابل توجه کشتی های کروز و شیوه طراحی آن ها، مسافران به ندرت دچار دریازدگی می شوند و برای پیشگیری از این موضوع، خدمات درمانی مربوطه به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد.

مسئله دیگری که برای گردشگران ایرانی مهم است، وضعیت خدمات دادن کشتی های کروز به مسافران ایرانی است. آقای باقرزاده بیان کردند که شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان، نماینده بسیاری از معتبرترین شرکت های کشتی کروز جهان در ایران، از جمله «MSC Cruises» (کروزهای MSC)، «Celestyal Cruises» (کروزهای فلکی)، «Nicko Cruises» (کروزهای نیکو) و «European River Cruises» (کروزهای رودخانه اروپایی) است. با اینکه به دلیل مسائل مربوط به پوشش بیمه، امکان پهلو گرفتن این کشتی ها در بنادر ایران وجود ندارد، مسافران ایرانی می توانند در سایر کشورها همراه این کشتی های کروز شوند که آوای بورالان وظایف مربوط به رفت و آمد مسافران ایرانی این کشتی ها را در پکیج های خود لحاظ کرده و سفر شگفت انگیزی را برای متقاضیان این سفرها رقم خواهد زد.

 

پایان بخش اول مصاحبه. بخش دوم این مصاحبه جذاب را در این مقاله مطالعه فرمایید.

به "مصاحبه با آقای رضا باقرازاده، مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان در زمینه کشتی های کروز (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با آقای رضا باقرازاده، مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان در زمینه کشتی های کروز (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021