پراندلی: فوق العاده بودیم، اسپانیا همچنان از ما پیش است

خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با وجود شکست تیمش مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی عملکرد شاگردانش را فوق العاده خواند.

پراندلی: فوق العاده بودیم، اسپانیا همچنان از ما پیش است

به گزارش خبرنگاران، در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی ایتالیا مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب این تیم شد تا از رسیدن به فینال این رقابت ها بازبماند.

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست شاگردانش گفت: بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم. موقعیت هایی خلق کردیم و موقعیت هایی را نیز به حریف دادیم ولی در کل بازی را تحت کنترل داشتیم. اسپانیا همچنان از ما پیش است ولی ما روند رو به رشدی را در پیش گرفته ایم.

آتزوری روز یکشنبه پیش از دیدار فینال جام کنفدراسیون ها در دیدار رده بندی و برای کسب مقام سومی باید به مصاف اروگوئه ای برود که در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2 بر یک مقابل برزیل متحمل شکست شد.

سرمربی 55 ساله ایتالیا اضافه کرد: در چنین شرایطی که بازیکنانی را به علت غیبت در اختیار نداشتیم و خستگی در وجود بازیکنان بود نمی توانستیم انتطار داشته باشیم که به تمامی اهداف مان برسیم ولی بازیکنان با نمایش خود واقعا مرا به وجد آوردند.

به "پراندلی: فوق العاده بودیم، اسپانیا همچنان از ما پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: فوق العاده بودیم، اسپانیا همچنان از ما پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021