شب پرستاره ون گوگ هلندی در پاریس

نمایشگاه اختصاصی تابلوهای نقاشی برجسته ونسان ون گوگ و آثار هنری خلق شده با الهام از ماه این روزها مخاطبان بسیاری را به نمایشگاه های حال حاضر پاریس فرانسه جذب نموده است.

شب پرستاره ون گوگ هلندی در پاریس

به گزارش ایسنا و به نقل از فرانس 24، گالری LAtelier des Lumières که همواره با استقبال قابل قبول بازدیدکنندگان روبرو می گردد، این بار میزبان مهم ترین آثار هنری ون گوگ در نمایشگاهی با عنوان ون گوگ: شب پرستاره است. همچون دیگر نمایش های این نمایشگاه، تابلوهای نقاشی همزمان با پخش موسیقی، بر روی دیوارها و کف پوش ها نمایش داده می شوند. این نمایش که از بیست و دوم فوریه شروع شده است تا بیست و دوم دسامبر به کار خود ادامه خواهد داد.

با نزدیک شدن به پنجاهمین سالروز تاریخی اولین فرود انسان در کره ماه، نمایشگاهی با عنوان ماه، مجموعه ای از آثار خلق شده با الهام از ماه در سالن نمایشی قصر بزرگ به نمایش گذاشته شده اند.

آثار نمایشی این نمایشگاه شامل آثار خلق شده از سال 1609 تاکنون است. این نمایشگاه قصد دارد با یاری طراحی ها، نقاشی های نوگرا، تصاویر ثبت شده از مأموریت آپولو 11 میزبان بازدیدکنندگان در سفری به زمان و فضا باشد. این نمایشگاه از سوم آوریل شروع به کار نموده و تا بیست و دوم جولای ادامه خواهد داشت.

به "شب پرستاره ون گوگ هلندی در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب پرستاره ون گوگ هلندی در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021