رئیس جمهوری فیلیپین، کانادا را تهدید به جنگ کرد

تهران- خبرنگاران- رئیس جمهوری فیلیپین که از قصور کانادا در حل مساله انتقال کانتینرهای حاوی اشغال از این کشور به مانیل بین سال 2013 و 2014 خشمگین شده است، خاطرنشان کرد، در صورتی که اوتاوا قضیه را حل و فصل نکند، به کانادا اعلام جنگ می نماید.

رئیس جمهوری فیلیپین، کانادا را تهدید به جنگ کرد

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کانادا بین سال 2013 و 2014، به اسم مواد بازیافتی، 103 کانتینر حاول آشغال را روانه پایتخت فیلیپین کرد و بدون حل و فصل مساله، صرفا وعده داد که این اشتباه دیگر تکرار نمی گردد.

رودریگو دوترنه، رئیس جمهوری فیلیپین، امروز(چهارشنبه) باردیگر کانادا را تهدید کرد و گفت، چنانچه کانادا این مساله را حل نکند، به اوتاوا اعلام جنگ می نماید و سواحل زیبای این کشور را پر از آشغال می نماید.

سالوادور پانلو، سخنگوی رئیس جمهوری فیلیپین گفت، دوترته از انفعال کانادا در قبال این مساله خشمگین است. البته، تهدیدهای او صرفا در حد کلام و ابراز خشم است. با توجه به اینکه جنگ همه ما را درگیر و نابود خواهد نمود، هیچ کشوری خواهان دامن زدن به جنگی دیگر در دنیا نیست.

کانادا بین سال های 2013 و 2014، به اسم محموله پلاستیک قابل بازیافت، 103 کانتینر حاوی کیسه های پلاستیکی، روزنامه و پوشک های استفاده شده از سوی سالمندان این کشور را روانه مانیل کرد و تا کنون برای بازگرداندن این اشغال ها اقدامی نکرده است.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا قبل از به قدرت رسیدن در سال 2015، وعده داده بود، راه حلی برای این مساله پیدا خواهد نمود.

به "رئیس جمهوری فیلیپین، کانادا را تهدید به جنگ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری فیلیپین، کانادا را تهدید به جنگ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021