درخواست معاون نخست وزیر ایتالیا برای مجازات فرانسه

لوئیجی دی مایو، معاون نخست وزیر ایتالیا خواهان آن شد تا کشور هایی مانند فرانسه، که با فقیرتر کردن کشور های آفریقایی، به موج مهاجرت های غیر قانونی دامن می زنند، مجازات شوند.

درخواست معاون نخست وزیر ایتالیا برای مجازات فرانسه

به گزارش، به نقل از خبرگزاری فرانسه، لوئیجی دی مایو، معاون نخست وزیر ایتالیا خواهان آن شد تا کشور هایی مانند فرانسه، که با فقیرتر کردن کشور های آفریقایی، به موج مهاجرت های غیر قانونی دامن می زنند، مجازات شوند.

معاون نخست وزیر ایتالیا ابراز امیدواری کرد اتحادیه اروپا کشور هایی را که علل وقوع فجایعی انسانی را در دریای مدیترانه فراهم می نمایند، از سوی این اتحادیه مجازات شوند.

دی مایو گفت مردم آفریقا به آفریقا تعلق دارند، نه به قعر دریای مدیترانه. به باور این مقام ایتالیایی، برخی کشور های اروپایی باعث فقیر تر شدن مردم آفریقا گردیده و از این طریق ریشه های اصلی مهاجرت را از آفریقا فراهم می نمایند.

وی در ادامه تاکید نمود: اگر امروز شاهد آن هستیم که عده ای از مردم آفریقا کشور های خود را ترک می نمایند، دلیل آن این است که برخی کشور های اروپایی، که در راس آن ها فرانسه قرار گرفته است، هیچگاه دست از استعمار ده ها کشور آفریقایی بر نداشتند.

به گفته رهبر سیاسی حزب پنج ستاره و وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا، ده ها کشور آفریقایی هستند که فرانسه در آن ها به چاپ پول پرداخته و از این طریق بدهی های دولت خود را جبران می نماید.

دی مایو افزود: اگر فرانسه این مستعمره ها - باید همین طور آن ها را نامید - را نداشت، پانزدهمین کشور اقتصادی دنیا می بود، در صورتی که در حال حاضر، به لطف آن چه در آفریقا صورت می دهد، در میان نخستین قدرت های اقتصادی دنیا دیده می گردد.

معاون نخست وزیر ایتالیا از کوشش حزب خود - جنبش پنج ستاره - برای ارائه راهکاری به نهاد های اروپایی اطلاع داد تا با اجرای آن دولت و کشور هایی که آفریقا را استعمار می نماید، مجازات شوند.

به "درخواست معاون نخست وزیر ایتالیا برای مجازات فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست معاون نخست وزیر ایتالیا برای مجازات فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021