تورهای انتخابی کشتی کروز در سن پترزبورگ (روسیه)

سن پترزبورگ یکی از زیباترین و شکوه‌مندترین شهرهای روسیه است. سن پترزبورگ خود را به میان مدرن‌ترین شهرهای دنیا کشانده بدون این که شکوه و افسون دنیای قدیمش را فدا کند. سن پترزبورگ حالا به شهری تبدیل شده که در آن شما مجتمع‌های تجاری بزرگ را در کنار قصرهای پر زرق و برق قدیمی می‌بینید. در تورهای انتخابی کشتی کروز شما از زیبایی‌های وصف‌ناپذیر این شهر دیدن می‌کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در سن پترزبورگ (روسیه)

تور کامل سن پترزبورگ (SPT29)

  • مدت زمان تور: 48 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با ناهار و شام
  • قیمت برای هر نفر: 319 دلار (بزرگسالان)، 229 دلار (کودکان)

دو روز را در بیرون از کشتی کروز گذرانده و خود را در میراث فرهنگی سن پترزبورگ، دومین شهر بزرگ روسیه، غرق کنید. در روز اول با اتوبوس از میان شهر گذشته و به جزیره Vasilyevsky می‌روید تا توقفی کوتاه برای عکس گرفتن داشته باشید. از آنجا می‌توانید موزه State Hermitage و قلعه پیتر و پاول را ببینید. بعد از آن از کلیسای جامع پیتر و پاول که در قرن هجدهم ساخته شده دیدن می‌کنید. این کلیسا آرامگاه ابدی خانواده رومانوف است. بعد از آن از کلیسای فوق‌العاده زیبا و پر از تزئینات Savior on Spilled Blood که در قرن‌های نوزدهم و بیستم ساخته شده دیدن می‌کنید. داخل کلیسا می‌توانید مجموعه‌ای خارق‌العاده از کاشی‌کاری‌های پیچیده که داستان‌های انجیل را به تصویر کشیده‌اند را ببینید. بعد از ناهار، حدود 1.5 ساعت زمان خواهید داشت تا از موزه هرمیتاژ دیدن کنید. این موزه بیشتر از 3 میلیون اثر هنری بی‌قیمت را در خود جای داده است. در روز دوم از قصر باشکوه Catherine دیدن خواهید کرد. این قصر در سال 1764 و در زمان حکومت کاترین دوم بازسازی شد. زمان آزاد خواهید داشت تا از اتاق معروف کهربا و محوطه‌های طراحی شده دیدن کنید. بعد از آن به لذت بردن از یک ناهار روسی دعوت می‌شوید. یک سفر 30 دقیقه‌ای با قایق تندرو، شما را در بعد از ظهر به سن پترزبورگ می‌رساند. در ادامه تور از کلیسای جامع سن ایزاک دیدن می‌کنید. این کلیسا نیز در قرن نوزدهم ساحته شده است. بعد از آن به کشتی کروز بر می‌گردید.

Savior on Spilled Blood

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. کفش‌های راحتی به پا داشته باشید. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف را داشته باشید. سفر با قایق تندرو ممکن است به خاطر بدی آب و هوا لغو شود.

گشت شهر، کلیسای جامع ایزاک و پترگوف (SPT01)

  • مدت زمان تور: 9.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، گشت خرید، تور پر مخاطب، همراه با یک وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 149 دلار (بزرگسالان)، 105 دلار (کودکان)

بعد از این که در بندر سن پترزبورگ سوار یک اتوبوس مدرن شدید، در اولین بخش تورتان به بازدید از جاذبه‌های شگفت‌انگیز این شهر مهم روسیه می‌پردازید. نام این شهر در سال 1914 به پتروگراد، در سال 1924 به لنینگراد و در نهایت در سال 1991 به سن پترزبورگ تغییر کرده است. بعد از یک نگاه اجمالی به جاذبه‌های اصلی شهر، در مکان کلیسای فوق‌العاده زیبای Saviour on Spilled Blood توقف خواهید داشت. این کلیسا بین سال‌های 1883 تا 1907 ساخته شده و شهرت جهانیش را مدیون نمای زیبا و قبه‌های پر جزئیات و دیدنی خودش است. بعد از آن به سمت Nevsky Prospekt، خیابان اصلی سن پترزبورگ خواهید رفت. شما در این گشت از داخل کلیسای جامع سینت اسحاق که در قرن نوزدهم ساخته شده نیز دیدن می‌کنید. این کلیسای ساخته شده به سبک نئوکلاسیک، به خصوص برای فضای بی‌نظیر داخلیش شناخته شده است. ستون‌ها، سرستون‌ها و آثار تاریخی موجود در این کلیسا از گرانیت‌ها و مرمرهای چند رنگ ساخته شده‌اند. بعد از لذت بردن از یک ناهار روسی، یک سواری یک ساعته با اتوبوس شما را به قصر Peterhof می‌رساند. این قصر یکی از دوست‌داشتنی‌ترین اقامتگاه‌های تابستانی تزارها بوده و در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. شما در این جا از پارک بسیار وسیع قصر، مجموعه‌ای از فواره‌های پر زرق و برق و باغ‌های تزئین شده دیدن خواهید کرد. زمان آزاد خواهید داشت تا فروشگاه‌های فروش سوغات را گشته و برای برگشت از تور روسیه خرید کنید. بعد از سوار شدن به اتوبوس به سن پترزبورگ و کشتی کروز بر خواهید گشت.

Saint Isaac

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. کفش‌های راحتی به پا داشته باشید. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف را داشته باشید.

تور پیاده‌روی و بازدید از کلیسای جامع خون ریخته شده (SPT22)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، گشت خرید، تور پر مخاطب، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

در ابتدای تور یک سواری کوتاه شما را به میدان سنا و اسب‌سوار برنزی می‌رساند. این یادبود ارزشمند به افتخار بنیان‌گذار سن پترزبورگ یعنی پیتر بزرگ ساخته شده است. بعد از آن گشت خود را پیاده ادامه داده و در امتداد خاکریز رودخانه Neva، از دیدن جاذبه‌هایی مانند آکادمی هنر و Twelve Collegia لذت خواهید برد. دوربین خود را آماده نگه دارید چرا که بعد از آن به میدان قصر می‌رسید. این میدان را میدان اصلی شهر می‌دانند. ساختمان‌های باشکوه اطراف این میدان به سبک‌های مختلف ساخته شده‌اند. قصر زمستانی ساخته شده به سبک باروک (قرن هجدهم) در شمال میدان و ساختمان سلطنتی ستاد ارتش در جنوب میدان قرار دارند. سوار اتوبوس شده و به سمت کلیسای بسیار زیبای Saviour on Spilled Blood می‌روید. نمای رنگارنگ و سقف پیازی شکل این کلیسا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. گشت‌تان مجددا با پای پیاده به سمت مرکز فرهنگی شهر، میدان هنر و یادبود الکساندر پوشکین ادامه پیدا می‌کند. یک تور کوتاه بازدید از جاذبه‌ها با اتوبوس، پایان‌بخش این گشت خواهد بود.

Savior on Spilled Blood

توجه: این گشت در بعد از ظهر انجام می‌شود و امکان ترکیب آن با تورهای SPT03 و SPT04 و SPT27 وجود دارد. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از کلیسای خون ریخته شده نیاز است.

سفر به مسکو (SPT28)

  • مدت زمان تور: 16.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، گشت خرید، تور پر مخاطب، همراه با یک وعده غذایی، همراه با خوراکی، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 659 دلار (بزرگسالان)، 549 دلار (کودکان)

در این تور یک روز کامل را بیرون از کشتی کروز بوده و از جاذبه‌های اصلی مسکو دیدن می‌کنید. با اتوبوس به ایستگاه قطار سن پترزبورگ رفته و آنجا سوار قطار پر سرعت Sapsan می‌شوید. این قطار شما را در عرض 4 ساعت به پایتخت روسیه می‌رساند. در طول مسیر یک صبحانه داغ نوش جان کرده و از مناظر زیبای طبیعت روسیه دیدن خواهید کرد. در مسکو با راهنمای حرفه‌ای خود ملاقات کرده و گشت مسکو را با بازدید از میدان سرخ مشهور شروع می‌کنید. این میدان در ادامه دیوارهای شرقی کاخ کرملین قرار گرفته است. نام روسی این میدان Krasnaya است؛ این لغت هم به معنی سرخ و هم به معنی زیبا است. در امتداد جناح شرقی میدان، فروشگاه چند بخشی GUM قرار گرفته است. شما زمان خواهید داشت تا در این بازار بزرگ و باشکوه خرید کنید. زمان استراحت دادن به پاهایتان فرا می‌رسد. در طول رودخانه Moskva یک کروز لذت‌بخش خواهید داشت و ناهار میل خواهید کرد. بعد از آن با یک سواری لذت‌بخش از جاذبه‌های اصلی مسکو دیدن می‌کنید تا در نهایت به صومعه Novodevichy برسید. با این که برای مسکو نامعمول است، اما این صومعه از قرن هفدهم تا حالا دست نخورده باقی مانده و یکی از مکان‌های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است. سفر برگشت شما با یک سواری به سمت مترو مسکو آغاز می‌شود. از ایستگاه‌های زیبای این مترو گذشته و به ایستگاه خط آهن لنینگراد می‌روید. از آنجا سوار قطار پر سرعت Sapsan شده و با یک سفر 4 ساعته به سن پترزبورگ بر می‌گردید. در این مدت شام خود را میل خواهید کرد. در حدود نیمه شب به کشتی کروز می‌رسید.

Moscow

توجه: از آنجا که این تور شامل حدود 2.5 کیلومتر پیاده‌روی و عبور از 150 پله است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. نمی‌توانید با لباس‌های کوتاه داخل صومعه شوید. کودکان برای شرکت در این تور باید حداقل 6 سال سن داشته باشند. این تور با حداقل 6 شرکت‌کننده برگزار می‌شود. هزینه تور، بلیت قطار، صبحانه، شام در قطار و ناهار آماده روی قایق را شامل می‌شود.

بهترین‌های سن پترزبورگ: کلیسای جامع سن اسحاق، قصر کاترین و هرمیتاژ (SPT19)

  • مدت زمان تور: 10.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، گشت خرید، تور پر مخاطب، همراه با یک وعده غذایی، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 179 دلار (بزرگسالان)، 129 دلار (کودکان)

این تور یک روز فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد، بنابراین دوربین خود را یک لحظه از کنارتان دور نکنید. در این تور شما از یکی از زیباترین شهرهای منطقه بالتیک دیدن می‌کنید. اولین توقفتان Pushkin است. این شهر در قرن هجدهم و به عنوان اقامتگاه تابستانی تزارهای روسیه ساخته شد. در آنجا از قصر کاترین دیدن خواهید کرد. شکل‌گیری این قصر به سال 1717 می‌رسد، زمانی که کاترین اول از یک معمار آلمانی با نام Braunstein خواست تا یک قصر تابستانی برای او بسازد. در طول سال‌ها، قصر گسترش یافت و در نهایت با ساخت عمارتی فوق‌العاده بزرگتر در سبک روکو به طور کلی تغییر شکل یافت. شما در این گشت از این اقامتگاه شکوهمند و پارک زیبایش دیدن می‌کنید. بعد از آن به سمت کلیسای جامع سینت ایزاک می‌روید. وقتی که این کلیسا بین سال‌های 1818 تا 1858 ساخته می‌شد، بزرگترین کلیسای امپراتوری روسیه بود. خوردن یک ناهار روسی خوشمزه، زنگ تفریح شما در بین بازدیدهایتان خواهد بود. عاشقان هنر بعد از ظهر که برسد حسابی ذوق‌زده خواهند شد، چرا که حدود 1.5 ساعت را به گشت و گذار در راهروهای موزه هرمیتاژ سپری خواهید کرد. این موزه منزلگاه 3 میلیون اثر هنری است. قبل از برگشت به کشتی کروز مدتی را به خرید کردن اختصاص خواهید داد.

Savior on Spilled Blood

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. کفش‌های راحتی به پا داشته باشید. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف را داشته باشید.

بازدید از قصر کاترین در پوشکین (SPT04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

این گشت فرصتی مناسب به شما می‌دهد تا مدتی از کشتی کروز دور شده و به سیر و سیاحت بپردازید. سوار اتوبوس شده و با یک سواری 1 ساعته به شهر پوشکین و قصر کاترین می‌روید. این قصر به عنوان یکی از شاهکارهای معماری دنیا شناخته می‌شود. این ساختمان 300 متری خیره‌کننده، با نمای بیرونی چشم‌نوازش که به سبک باروک ساخته شده و تعداد بی‌شماری مجسمه، ستون، سرستون و قاب‌های پر از جزئیات، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. شما همراه با راهنما داخل قصر را می‌گردید و از اتاق اعجاب‌انگیز کهربایی دیدن می‌کنید. این تالار درخشان که از بالا تا پایین با پنل‌های کهربایی و طلایی پوشیده شده در اصل در قرن هجدهم ساخته شده بود. این سالن در جنگ جهانی دوم از بین رفت و در سال 2003 دوباره ساخته شد. زمانی از این سالن به عنوان هشتمین مورد از عجایب دنیا یاد می‌شد. قبل از برگشتن به کشتی کروز، از پارک تماشایی و زمین‌های اطراف قصر هم دیدن می‌کنید.

Catherine Palace

توجه: این تور صبح‌ها برگزار می‌شود و شما می‌توانید آن را با تورهای SPT06 و SPT07 و SPT22 ترکیب کنید. از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای کسانی از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست؛ اما اگر این مهمانان یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس یاری کند، این مهمانان هم می‌توانند در این تور شرکت کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده باشد. توجه داشته باشید که جاذبه‌ها ممکن است شلوغ باشند و صف هم وجود داشته باشد. در ورودی قصر 10 پله وجود دارد. برای رسیدن به اتاق کهربایی نیز باید از 40 پله بالا بروید. قصر آسانسور هم دارد.

گشت شهر و موزه هرمیتاژ (SPT02)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، تور پر مخاطب، گشت خرید، همراه با یک وعده غذا
  • قیمت برای هر نفر: 139 دلار (بزرگسالان)، 99 دلار (کودکان)

سن پترزبورگ در اطراف رودخانه Neva و در دهانه خلیج فنلاند در دریای بالتیک شکل گرفته است. سن پترزبورگ یکی از زیباترین شهرهای دنیا است؛ شهری که تجربه‌ای به یاد ماندنی برایتان به یادگار می‌گذارد. در این تور شما از جاذبه‌های شهر به طور مختصر، همزمان با سواری با اتوبوس دیدن خواهید کرد. از کشتی کروز پیاده می‌شوید و یک روز را به دیدن بهترین‌های سن پترزبورگ سپری خواهید کرد. در مسیرتان از کنار ساختمان باشکوه دانشگاه شهر و میدان سنا عبور خواهید کرد. این میدان محل قیام دسامبری‌ها در 1825 بوده است. از ساختمان نیروی دریایی نیز دیدن کرده و از پل ترینیتی مقدس عبور می‌کنید تا به قلعه پیتر و پاول برسید. این قلعه، ارگ اصلی سن پترزبورگ بوده که توسط پیتر بزرگ در اوایل قرن هجدهم ساخته شده است. شانس این را خواهید داشت تا از این مجتمع خیره‌کننده و تماشایی دیدن کنید. بعد از آن گشت‌تان با سواری با اتوبوس ادامه پیدا کرده و شما در محل کلیسای Saviour on Spilled Blood توقف خواهید داشت تا عکس بگیرید. این کلیسا نمادین‌ترین و شناخته‌شده‌ترین جاذبه سن پترزبورگ است. بعد از آن به خیابان معروف Nevsky Prospekt می‌روید تا در یک رستوران روسی ناهار میل کنید. بازدید از موزه مشهور هرمیتاژ در ادامه گشت‌تان خواهد بود. این موزه منزلگاه 3 میلیون اثر هنری از هنرمندان مشهور ایتالیایی، هلندی و فرانسوی است. بازدید از موزه هرمیتاژ پایان‌بخش تورتان خواهد بود. بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر می‌گردید.

Hermitage

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. ویلچرسواران می‌توانند در این تور شرکت کنند اما توجه داشته باشند که در ورودی دژ پیتر و پاول 3 پله وجود دارد. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند. احتمال وجود صف و شلوغی در محل جاذبه‌ها وجود دارد.

گشت شهر و قلعه پیتر و پاول (SPT03)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، تور پر مخاطب، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

این گشت شهری فرصتی عالی در اختیارتان قرار می‌دهد تا تمامی جاذبه‌های سن پترزبورگ را همراه با یک سواری راحت با یک اتوبوس مدرن ببینید. توقف اولتان میدان سنت ایزاک است. در این جا می‌توانید از کلیسای جامع سینت ایزاک عکس بگیرید. این ساختمان به سبک اواخر دوره نئوکلاسیک ساخته شده است. تور ادامه پیدا کرده و شما به قلعه پیتر و پاول خواهید رفت. خشت اول این ساختمان را خود پیتر بزرگ در 1703 گذاشته است. این دژ در جزیره Zayachy و بر روی رودخانه Neva قرار گرفته است. ساخت این قلعه کاری کرد که این جزیره اهمیتی نمادین پیدا کند؛ محلی که قبلا چیزی جز یک باتلاق بی‌استفاده نبود. این ساختمان باشکوه که امروزه می‌بینید بین سال‌های 1706 تا 1740 ساخته شد. این ساختمان با نام کلیسای جامع سن پیتر و سن پاول هم شناخته می‌شود. این کلیسا محل دفن اعضای سلسله رومانوف بوده است. بعد از آن از طریق خیابان اصلی شهر یعنی Nevsky Prospekt به مرکز شهر برگشته و زمان آزاد خواهید داشت تا خرید کنید. برگشت به بندر و کشتی کروز، پایان‌بخش این تور مفرح خواهد بود.

قلعه پیتر و پاول

توجه: این تور صبح‌ها برگزار می‌شود و می‌توان آن را با تور SPT22 ترکیب کرد. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. ویلچرسواران می‌توانند در این تور شرکت کنند اما توجه داشته باشند که در ورودی دژ پیتر و پاول 3 پله وجود دارد. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند. احتمال وجود صف و شلوغی در محل جاذبه‌ها وجود دارد.

گشت شهر و بازدید از کلیسای خون ریخته شده و هرمیتاژ (SPT32)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 145 دلار (بزرگسالان)، 105 دلار (کودکان)

این تور یک روزه‌ی مفرح، به شما شانس دیدن برخی از بهترین‌های سن پترزبورگ و بازدید از دو تا از نمادین‌ترین جاذبه‌های شهر یعنی کلیسای Saviour on Spilled Blood و موزه State Hermitage را می‌دهد. گشت‌تان با یک سواری در اطراف شهر شروع می‌شود. دوربین خود را آماده نگه دارید تا مناظر دیدنی شهر را از دست ندهید. اولین نقطه توقف شما برای عکس گرفتن جزیره Vasilyevsky خواهد بود. از این نقطه می‌توانید مناظری دیدنی از قلعه پیتر و پاول و همچنین موزه هرمیتاژ را ببینید. بعد از آن با اتوبوس به کلیسای Saviour on Spilled Blood منتقل می‌شوید. این قلعه در سال 1907 و بعد از 24 سال ساخت کامل شد. این سازه زیبا در تمام دنیا به خاطر نمای بیرونی پر از جزئیاتش و گنبدهای پیازی شکل روسی‌اش شناخته می‌شود. بعد از این که مدتی را به بازدید از این مکان سپری کردید، می‌روید تا یک ناهار خوشمزه روسی میل کنید. بعد از ظهر از موزه هرمیتاژ بازدید خواهید کرد. این موزه 3 میلیون اثر هنری از هنرمندان ایتالیایی، هلندی و اسپانیایی را در خود جای داده است. در مدت 2.5 ساعتی که در موزه سپری خواهید کرد، از سالن‌های مجلل قصر زمستانی نیز دیدن خواهید کرد. تور شما با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Savior on Spilled Blood

توجه: این تور شامل پیاده‌روی‌های زیادی است. تمام مکان‌های مورد بازدید سکو یا بالابر دارند. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. انتظار مواجهه با شلوغی و صف را داشته باشید. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند.

تور بزرگ سن پترزبورگ: قصر کاترین، هرمیتاژ و کروز روی رودخانه نوا (SPT14)

  • مدت زمان تور: 11.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، تور پر مخاطب، گشت خرید، همراه با ناهار، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 189 دلار (بزرگسالان)، 135 دلار (کودکان)

این تور بازدید از سن پترزبورگ، با بازدید از قصر کاترین شروع می‌شود. این قصر با فاصله یک ساعتی از شهر و در پوشکین قرار گرفته و یکی از شاهکارهای معماری دنیا شناخته می‌شود. شما زمان خواهید داشت تا از این قصر باشکوه و اتاق کهربایی معروفش دیدن کنید. دوباره به سن پترزبورگ برگشته و در ادامه گشت‌تان از کلیسای جامع سن اسحاق دیدن می‌کنید. وقتی این کلیسا در سال 1858 کامل شد، بزرگترین کلیسا در کل امپراتوری روسیه بود. بعد از میل کردن یک ناهار روسی خوشمزه، از موزه هرمیتاژ و قلعه قرن هجدهمی پیتر و پاول بازدید خواهید کرد. این تور با یک قایق‌سواری یک ساعته روی رودخانه Neva پایان می‌گیرد. روی قایق با نوشیدنی‌های محلی روسیه پذیرایی می‌شوید. در این تور دوربین خود را فراموش نکنید تا مناظری شگفت‌انگیز از این شهر زیبای منطقه بالتیک را شکار کنید.

Catherine Palace

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف را داشته باشید.

هرمیتاژ و اتاق طلا (SPT26)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود، تور پر مخاطب، سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 122 دلار (بزرگسالان)، 89 دلار (کودکان)

به عاشقان هنر، تاریخ و فرهنگ، در این تور نیم‌روزه که به بازدید از موزه هرمیتاژ اختصاص داده شده حسابی خوش خواهد گذشت. این موزه در سال 1764 توسط کاترین بزرگ تاسیس شد. این موزه در سال 1917 و بعد از انقلاب روسیه به روی عموم مردم باز شد. شما از طریق راه‌پله‌ی باشکوه Jordan، وارد قصر زمستانی می‌شوید. بعد از آن چند ساعتی را به گشت و گذار و بازدید از 3 میلیون اثر هنری این موزه سپری خواهید کرد. این تور شامل بازدید از اتاق‌های پر تزئینات و زیبا، هرمیتاژ کوچک و اتاق درخشنده و باشکوه طلا نیز می‌شود. دیوارهای اتاق طلا با مقدار فراوانی از ورقه‌های نازک طلا پوشیده شده است. در طول گشت‌تان می‌توانید برخی از زیباترین آثار هنری موجود در دنیا، جواهرات و سنگ‌های زینتی، تعداد بی‌شماری اشیای فوق‌العاده تماشایی، تعداد زیادی چلچراغ‌های کریستالی و همچنین انفیه‌دان‌های شگفت‌آور که زمانی بین اشراف‌زادگان روسی بسیار محبوب بودند را ببینید. هرمیتاژ کوچک، خانه Peacock Clock معروف است. بازگشت شما به کشتی کروز پایان‌بخش این تور خواهد بود.

Hermitage

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف‌های احتمالی را داشته باشید.

سواری با مترو، موزه محاصره و زیردریایی (SPT31)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)

این تور متفاوت نیم‌روزه، روی جنبه‌های تاریخی سن پترزبورگ دست گذاشته است. یک سواری کوتاه با اتوبوس شما را به ایستگاه مترو Sportivnaya می‌رساند. این ایستگاه در سال 2015 افتتاح شده و تنها پیاده‌رو متحرک سن پترزبورگ را در خود جای داده است. سواری مترو شما را از میان برخی از قدیمی‌ترین خطوط مترو شهر و ایستگاه‌های باشکوه و مجللش عبور می‌دهد. در نهایت به خیابان English Embankment و عمارت قرن نوزدهمی Rumyantsev می‌رسید. این عمارت زمانی خانه کنت نیکولای رومانوف رومیانت‌سِو بوده است. امروزه این ساختمان بخشی از موزه تاریخ سن پترزبورگ را تشکیل می‌دهد. قسمتی از این موزه به نمایش زندگی هر روزه مردم در زمان محاصره لنینگراد، آن 872 روز وحشتناک در جنگ جهانی دوم، اختصاص داده شده است. بعد از این نمایشگاه به دیدن اولین زیردریایی D-2 روسیه با نام Narodovolets می‌روید. این زیردریایی در سال 1931 به ناوگان بالتیک پیوست و در 4 ماموریتش در جنگ جهانی دوم 12 اژدر شلیک کرد و 4 کشتی دشمن را غرق کرد. این زیردریایی در سال 1993 به عنوان یادبود جنگ در کنار کانال Shkiperskiy روی سکویی بتونی قرار داده شد. شما همچنین همراه با راهنما از داخل این زیردریایی نیز دیدن می‌کنید. این تور با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

St Petersburg Metro

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، مشکلات حرکتی دارند و بچه‌ها مناسب نیست. این تور در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار نمی‌شود.

تور کارشناسی سن پترزبورگ: کلیسای خون ریخته شده و اتاق طلا (SPT25)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود، تور پر مخاطب، سواری طولانی با اتوبوس، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 199 دلار (بزرگسالان)، 139 دلار (کودکان)

در این تور یک روز را به دیدن موزه هرمیتاژ و گشت پانورامیک سن پترزبورگ اختصاص خواهید داد. در این گشت از کلیسای Saviour on Spilled Blood هم بازدید خواهید کرد. اولین توقف شما برای عکسبرداری، در میدان سینت ایزاک و کلیسای قرن نوزدهمی سن اسحاق خواهد بود. بعد از عبور از رودخانه Neva برای عکس گرفتن از دژ قرن هجدهمی پیتر و پاول، ارگ اصلی سن پترزبورگ، زمان بازدید از کلیسای  Saviour on Spilled Blood فرا می‌رسد. ساخت این شاهکار معماری با گنبدهای پیازی شکل و نمای پر تزئیناتش در سال 1907 به پایان رسید. این کلیسا در مکان کشته شدن الکساندر دوم در سال 1881 ساخته شد. دیوارهای داخل این کلیسا به طور کامل با کاشی‌کاری‌های فوق‌العاده زیبا که داستان‌های انجیل را بازگو می‌کنند تزئین شده است. بعد از صرف ناهار در یک رستوران محلی، نوبت به موزه هرمیتاژ می‌رسد. این موزه در سال 1764 و توسط کاترین بزرگ پایه‌گذاری شد. آرمیتاژ مجموعه‌ای گسترده و بی‌مانند از نقاشی‌ها و آثار قدیمی را در خود جای داده است. شما از قصر زمستانی، سمبل انقلاب 1917 روسیه، هرمیتاژ کوچک و اتاق طلای ارمیتاژ دیدن می‌کنید. خود را برای شگفت‌زده شدن از دیدن جواهرات، آثار تاریخی و انفیه‌دان‌های فوق‌العاده زیبا آماده کنید. بعد از بازدید از موزه به کشتی کروز بر می‌گردید.

Savior on Spilled Blood

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف را داشته باشید.

جواهرهای سن پترزبورگ: پترگوف و هرمیتاژ (SPT13)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، تور پر مخاطب، گشت خرید، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 142 دلار (بزرگسالان)، 102 دلار (کودکان)

این تور با یک سواری به سمت غرب و Petrodvorets که با نام Peterhof هم شناخته می‌شود، شروع می‌شود. این عمارت، سکونت‌گاه تابستانی پیتر بزرگ بوده است. این مجتمع در اوایل قرن هجدهم و توسط معمار ایتالیایی، Bartolomeo Rastrelli، ساخته شده است. بسیاری Petrodvorets را باشکوه‌ترین و پرجلوه‌ترین اقامتگاه تابستانی تزارهای روسیه می‌دانند. بعد از بازدید از این قصر مجلل و تماشایی، راهنمای خود را دنبال کرده و به سمت پارک Lower می‌روید. در آن جا می‌توانید از دیدن فواره‌های زیبا لذت ببرید. فواره‌ها، مشخصه‌های اصلی این پارک 120 هکتاری هستند. بعد از ناهار گشت خود را با بازدید از موزه هرمیتاژ ادامه می‌دهید. این موزه خانه 3 میلیون اثر هنری از هنرمندان ایتالیایی، هلندی و اسپانیایی است. در این جا از اتاق‌های باشکوه و زیبای خانواده سلطنتی روسیه نیز دیدن می‌کنید.

Peterhof

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف را داشته باشید.

قصر کاترین، کروز روی رودخانه نوا و بازدید از جاذبه‌های شهر (SPT20)

  • مدت زمان تور: 9.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، تور پر مخاطب، گشت خرید، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 139 دلار (بزرگسالان)، 99 دلار (کودکان)

بازدید از سن پترزبورگ برای تمامی مسافران تور روسیه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. در این گشت یک لحظه دوربین‌تان را از خود دور کنید. بندر را ترک می‌کنید و به سمت پوشکین می‌روید تا از کاخ زیبای کاترین، یکی از شاهکارهای دنیای معماری، دیدن کنید. این ساختمان، با نمای 300 متری چشم‌نوازش که به سبک باروک ساخته شده و تعداد بی‌شماری مجسمه، ستون، سرستون و قاب‌های پر از جزئیات، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. کلی زمان دارید تا از قصر دیدن کرده و اتاق کهربایی معروف آن را ببینید؛ اتاقی که زمانی به عنوان هشتمین مورد از عجایب دنیا شناخته می‌شد. قبل از رفتن به رستوران و میل کردن یک ناهار روسی خوشمزه، بازدید کوتاهی از پارک و محوطه بیرون قصر خواهید داشت. بعد از ظهرتان با یک کروز هیجان‌انگیز بر روی رودخانه نوا شروع می‌شود. قایق‌سواری فرصتی عالی به شما می‌دهد تا از اصلی‌ترین جاذبه‌های سن پترزبورگ مانند باریکه جزیره Vasilyevsky و قلعه پیتر و پاول از فاصله نزدیک عکس بگیرید. به زمین سفت برگشته و در یک تور بازدید از جاذبه‌ها با اتوبوس، از دیدنی‌های زیباترین شهر بالتیک از جمله میدان سن اسحاق و کلیسای جامع خون ریخته شده دیدن می‌کنید. یک توقف کوتاه برای خرید سوغات پایان‌بخش تورتان خواهد بود.

Catherine Palace

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. مهمانان ویلچرسوار اگر کمک کننده استخدام کنند می‌توانند در این تور شرکت کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف را داشته باشید. در ورودی قصر کاترین 10 پله و در داخل قصر در ورودی اتاق کهربایی 40 پله وجود دارد. برای سوار شدن به قایق نیز باید از چند پله و مسیری باریک عبور کنید. برای این تور به کفش‌های راحت نیاز دارید.

شب‌های سفید رودخانه نوا (SPT15)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 59 دلار (کودکان)

رودخانه زیبای نوا، از زمان پیتر بزرگ تاثیری ویژه در حیات و رونق شهر سن پترزبورگ داشته است. این رود امروزه نیز نقش مهم خود را برای این شهر بین‌المللی بازی می‌کند. بعد از خروج از کشتی کروز یک قایق محلی شما را به کروزی مفرح و لذت‌بخش در غروب روی رودخانه نوا می‌برد. جاذبه‌های بسیاری در مسیرتان قرار دارند؛ بنابراین دوربین خود را فراموش نکنید. با قایق، شما از کنار دژ قرن هجدهمی پیتر و پاول، قصر زمستانی باشکوه و ساختمان‌های موزه ارمیتاژ، قصرهای مجلل دوک‌ها و قصر مرمری اعجاب‌انگیز عبور خواهید کرد. یک نمایش رنگارنگ از رقص‌ها و آهنگ‌های سنتی روسی پایان‌دهنده سواری شما بر قایق خواهد بود. در زمان نمایش هم با نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه روسی پذیرایی می‌شوید.

Neva

توجه: شروع این تور حدود ساعت 8 شب است.

هنر فولکلور روسیه (SPT21)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

رقص‌ها و آهنگ‌های سنتی روسی، در کل روسیه و در تمام شهرها، شهرهای کوچک و روستاها، نوعی از سرگرمی‌های موزیکال خانگی هستند. به همین دلیل است که رقص و موسیقی سنتی، تاریخی طولانی و جذاب در روسیه دارد. در زمان حاضر این رقص‌های سنتی با سبک‌های دیگر از رقص مانند باله، رقص مدرن و در مواردی حتی با ژیمناستیک و حرکات آکروباتیک ترکیب شده است. در هنگام دیدن این نمایش زیبا با نوشیدنی‌های محلی روسیه پذیرایی می‌شوید. مطمئن باشید خاطره این نمایش تا مدت‌ها به یادتان خواهند ماند.

Russian Dance

توجه: این تور حدود ساعت 7 غروب شروع شده و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

قایق سواری در کانال و قلعه پیتر و پاول (SPT07)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

سن پترزبورگ در تمام دنیا برای زیبایی شهری خارق‌العاده‌اش و مرکز تاریخی بزرگش ستایش می‌شود. کانال‌ها تکه‌های این شهر دیدنی را به هم دوخته‌اند. تور شما از همین کانال‌ها شروع می‌شود. در هنگام قایق‌سواری در این کانال‌ها شما فرصت این را پیدا می‌کنید که استراحت کرده و از منظره‌های خانه‌های قدیمی دوست‌داشتنی و قصرهایی که در کنار رودخانه قرار گرفته‌اند لذت ببرید. در ادامه تور از قلعه پیتر و پاول دیدن می‌کنید. این قلعه در جزیره‌ی کوچکی در دلتای رودخانه نوا قرار گرفته است. شما در این گشت از داخل این مجموعه بی‌نظیر هم بازدید می‌کنید. کلیسای جامع قرن هجدهمی پیتر و پاول با یک گنبد طلایی تزئین شده و آرامگاه ابدی خانواده رومانوف است.

Neva

توجه: این تور همیشه در بعد از ظهرها برگزار می‌شود و می‌توان آن را با تورهای SPT04 یا SPT27 ترکیب کرد. از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. مهمانان ویلچرسوار اگر کمک کننده استخدام کنند می‌توانند در این تور شرکت کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. انتظار مواجهه با شلوغی و ایستادن در صف را داشته باشید. در ورودی قلعه پیتر و پاول 3 پله وجود دارد. برای سوار شدن به قایق نیز باید از چند پله و مسیری باریک عبور کنید. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی توصیه می‌شود.

باله کلاسیک در سن پترزبورگ (SPT16)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

روسیه و به خصوص سن پترزبورگ خانه باله است. حاکمان و اشراف‌زادگان علاقه شدیدی به باله داشتند و ساخت تئاترها را در سن پترزبورگ تشویق و حمایت می‌کردند. این گشت شبانه به شما فرصت این را می‌دهد که در هیجان یک نمایش باله غرق شده و از دیدن داستان‌های رمانتیک که با زبان اسرارآمیز رقص کلاسیک گفته می‌شوند لذت ببرید. در بین نمایش با یک نوشیدنی محلی روسی پذیرایی می‌شوید. تور شما با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد. در مسیر برگشت می‌توانید از دیدن منظره زیبای شهر در نیمه شب لذت ببرید.

Russian Ballet

توجه: این تور حدود ساعت 7 غروب شروع شده و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

یک بازدید به‌یادماندنی از موزه ارمیتاژ در غروب (SPT30)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 165 دلار (بزرگسالان)، 119 دلار (کودکان)

در این گشت ویژه یک بعد از ظهر دل‌انگیز را در مکانی خاص از سن پترزبورگ سپری خواهید کرد. در این بازدید همراه با راهنما، شما از موزه ارمیتاژ بعد از ساعت کاری‌اش و بدون حضور بازدیدکننده‌ها دیدن می‌کنید. شما دعوت می‌شوید تا از کنسرتی که توسط ارکستر موزه ارمیتاژ اجرا می‌شود دیدن کنید. یک سواری کوتاه با اتوبوس شما را به موزه می‌رساند. بعد از آن همراه با راهنما از سالن‌های قصر زمستانی و گالری‌های متعددی که در ساختمان‌های قدیم و جدید هرمیتاژ قرار دارند بازدید می‌کنید. این گالری‌ها آثار ارزشمندی از هنرمندان ایتالیایی و اسپانیایی را از قرن‌های سیزده تا شانزده میلادی در خود جای داده‌اند. در قرن هجدهم، کاترین بزرگ اجراهای موسیقی برای دوستان نزدیکش به راه می‌انداخت. این رسم اصیل تا همین امروز هم ادامه داشته است. برای این که لذت‌تان از این مراسم سنتی روسی دو چندان شود، با نوشیدنی‌های محلی روسی پذیرایی می‌شوید. در آخر به اتوبوس برگشته و به کشتی کروز منتقل می‌شوید.

Hermitage

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

تور پانورامیک شهر (SPT06)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

بازدید از بندر سن پترزبورگ که گاهی با نام ونیز شمال نیز شناخته می‌شود، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در تور کشتی کروز برایتان خواهد بود. این تور برای آن‌هایی که دوست دارند در مورد این شهر شگفت‌انگیز بیشتر بدانند و از جاذبه‌های بی‌شمار آن دیدن کنند، و البته دوست دارند این کار را در زمانی کوتاه و بدون استرس انجام دهند عالی است. زیبایی شگفت‌انگیز معماری شهر سن پترزبورگ، علاوه بر خاطراتتان، ارزش ثبت شدن بر روی کاغذ را هم دارند؛ در نتیجه در این تور شما در مکان جاذبه‌های اصلی شهر توقف خواهید داشت تا عکس بگیرید. برای مثال میدان سنت ایزاک را در نظر بگیرید. این میدان محل قرارگیری کلیسای جامع سینت ایزاک است؛ کلیسایی که سومین گنبد بلند جهان را داراست. کلیسای Saviour on Spilled Blood یکی دیگر از عجایب سن پترزبورگ است که برای نمای بیرونی رنگارنگش و گنبدهای پیازی شکلش در تمام دنیا ستایش شده است. قبل از برگشت به کشتی کروز زمان آزاد خواهید داشت تا سوغات بخرید.

St Petersburg

توجه: این تور همیشه در بعد از ظهرها برگزار می‌شود و می‌توان آن را با تورهای SPT04 یا SPT27 ترکیب کرد. مهمانان ویلچرسوار اگر کمک کننده استخدام کنند می‌توانند در این تور شرکت کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. تمام بازدیدها از بیرون خواهد بود. خرید هم همراه با راهنما خواهد بود.

مترو سن پترزبورگ و بازار کوزنیشنی راینوک (SPT27)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود، تور پر مخاطب، همراه با خوراکی، سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

مترو سن پترزبورگ به تمام دنیا ثابت می‌کند این امکان‌پذیر است که خدمات حمل و نقل عمومیِ تمیز، موثر و مقرون به صرفه داشته باشی و در عین حال کاری انجام دهی که زیر ساخت این سیستم، زیبایی یک گالری هنری را هم داشته باشد. مترو سن پترزبورگ در سال 1955 تاسیس شده و با داشتن ایستگاه‌هایی با عمقی بیشتر از 100 متر، عمیق‌ترین مترو جهان نیز هست. ایستگاه‌های قدیمی این مترو پر از المان‌های هنری هستند. در این ایستگاه‌ها می‌توان گرانیت‌های براق، مرمرهای رنگین، فولاد ضد زنگ، سقف‌های پر از تزئینات، کاشی‌کاری‌ها، نقش‌برجسته‌ها، ستون‌ها و مجسمه‌ها را مشاهده کرد. ایستگاه‌هایی که جدیدتر اضافه شده‌اند مدرن‌تر و مد روزتر طراحی شده‌اند. یک سواری به سمت یکی از این ایستگاه‌ها، آغازگر گشت مترو شما خواهد بود. در پایان در یکی از ایستگاه‌های مرکزی مترو در نزدیکی بازار خوراکی Kuznechny Rynok از زیرزمین به روی زمین می‌آیید. راهنمای تور شما را در میان این بازار رنگارنگ هدایت کرده و شما فرصت این را پیدا می‌کنید که برخی از این محصولات تازه و خوشمزه را امتحان کنید. بعد از ترک بازار و قبل از برگشت به کشتی کروز، گشتی کوتاه برای بازدید از جاذبه‌های شهر خواهید داشت.

St Petersburg Metro

توجه: این تور اروپا برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. این تور همیشه صبح‌ها برگزار می‌شود و می‌توان آن را با تورهای SPT06 یا SPT07 یا SPT22 ترکیب کرد.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در سن پترزبورگ (روسیه)" امتیاز دهید

4 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در سن پترزبورگ (روسیه)" امتیاز داده اند | امتیاز: 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در سن پترزبورگ (روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021