احتمال کشف لاشه هواپیمای حادثه دیده اندونزی قوت گرفت

نیروهای جست وجوگر در اندونزی از احتمال پیدا شدن لاشه هواپیمای حادثه دیده این کشور خبر دادند.

احتمال کشف لاشه هواپیمای حادثه دیده اندونزی قوت گرفت

به گزارش خبرنگاران، نیروهای جست وجوگر اندونزی معتقدند در عملیات تجسس برای یافتن لاشه این هواپیمای مسافربری که با 189 سرنشین در دریا سقوط نموده، توانسته اند به لاشه آن دست پیدا نمایند.

مقامات اندونزی امروز (چهارشنبه) اظهار داشتند: کارشناسان در کوشش برای تایید منشاء سیگنالی هستند که از زیر آب شنیده شده است.

کارکنان برج مراقبت فرودگاه جاکارتا تنها 13 دقیقه پس از بلند شدن هواپیمای بوئینگ 737 از روی باند ارتباط خود را با خلبان های این هواپیما از دست دادند. گفته شده در این حادثه هوایی هیچ یک از سرنشینان هواپیما جان سالم به در نبرده اند.

مقامات اندونزی اعلام کردند: آنالیز های اولیه حاکی از آن است که موقعیت لاشه هواپیمای حادثه دیده تعیین شده است. همچنین تیم های امداد و نجات اواخر روز گذشته به سیگنال های دست پیدا کردند که بر اساس گزارش های آنان تعدادی غواص برای تایید منشاء سیگنال به محل اعزام شده اند.

یکی از مقامات نیروی دریایی اندونزی با بیان اینکه اطمینان داریم لاشه متعلق به هواپیمای بوئینگ 737 پیدا شده، گفت: شیئی به بلندی 22 متر در عمق 32 متری از سطح آب پیدا و ردیاب صوتی برای تشخیص آن به کار گرفته شده است.

کارشناسان در حال آنالیز این موضوع هستند که چرا خلبان تنها مدت کوتاهی پس از بلند شدن از باند فرودگاه از برج مراقبت فرودگاه درخواست بازگشت نموده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از مقامات هیئت ایمنی حمل و نقل گفته است که هواپیمای بوئینگ 737 در پرواز قبلی خود در روز یک شنبه مشکل فنی داشته است.

به "احتمال کشف لاشه هواپیمای حادثه دیده اندونزی قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال کشف لاشه هواپیمای حادثه دیده اندونزی قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021