آمارهای گردشگری رشد بسیار خوبی داشته است

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه کوشش های ما برای مقابله با ایران هراسی در حال نتیجه دادن است و خبرهای خوبی درباره گردشگری وجود دارد، گفت: برای افزایش اشتغال کشور از طریق حوزه گردشگری کوشش می کنیم.

آمارهای گردشگری رشد بسیار خوبی داشته است

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر مونسان در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت درباره نقش گردشگری در توسعه اشتغال و مقابله با تحریم ها اظهار کرد: خوشبختانه اخبار خوبی درباره گردشگری مطرح می گردد. ایران جزو امن ترین کشورهای گردشگر پذیر و در کنار کشورهایی مثل انگلیس و دانمارک در اروپا معرفی گردیده است که این حاصل همایشی بود که در سطح بین المللی در تهران و همدان برگزار کردیم و دبیرکل سازمان دنیای گردشگری نیز در ایران حضور یافت.

وی ادامه داد: ما کوشش زیادی برای مقابله با ایران هراسی انجام داده ایم و این کوشش ها در حال نتیجه دادن است. من در توئیتی از همه مردم دنیا درخواست نموده ام که از ایران این کشور امن و زیبا دیدن نمایند. آمار گردشگری هم به ویژه در گردشگری سلامت رشد بسیار خوبی داشته است. در حوزه صنایع دستی نیز اتفاقات خوبی افتاده است. ما دو شهر و یک روستا را در حوزه صنایع دستی ثبت دنیای نموده ایم و اکنون در رتبه اول در این زمینه در دنیا هستیم.

مونسان در انتها با بیان اینکه گردشگری یکی از مسائل مهم در بودجه 98 است گفت: امیدواریم بتوانیم نقش خود را در افزایش اشتغال در سال 98 ادامه بدهیم. البته مشکلاتی از قبیل کاهش پروازهای بین المللی داریم، اما با این وجود برای افزایش اشتغال کشور از طریق حوزه گردشگری کوشش می کنیم.

به "آمارهای گردشگری رشد بسیار خوبی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارهای گردشگری رشد بسیار خوبی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021