واترفرانت ویکتوریا و آلفرد (کیپ تاون)

«واترفرانت ویکتوریا و آلفرد» (Victoria & Alfred Waterfront) یکی از پربازدیدترین مقصدهای گردشگری آفریقا با 24 میلیون بازدیدکننده سالانه است. این مکان در قدیمی ترین بندرگاه فعال آفریقای جنوبی واقع است و کوه شاخص «Table Mountain» پس زمینه آن است و این تنها یکی از چیزهایی است که واترفرانت ویکتوریا و آلفرد را به مکان مورد علاقه بازدیدکنندگان محلی و بین المللی تبدیل کرده.

واترفرانت ویکتوریا و آلفرد (کیپ تاون)

بیش از 80 رستوران، ترکیبی از غذاهای بین المللی و محلی را به ارمغان می آورند. 500 خرده فروشی، 5 موزه و اجراهای موسیقی محلی زنده در 365 روز سال به همراه هتل های متعدد، انتخاب های زیادی را در اختیار گردشگران قرار می دهند. جاذبه ها و فعالیت های گوناگونی مثل کروزهایی که گردشگران در آن ها از زیبایی غروب خورشید لذت می برند و پروازهای هلیکوپتر در بالا و اطراف واترفرانت، به همراه بازدید از «آکواریوم دو اقیانوس» (محل تلاقی اقیانوس های هند و اطلس)، لحظه های فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم می زنند.

واترفرانت ویکتوریا و آلفرد 3

واترفرانت ویکتوریا و آلفرد با 22 بنای تاریخی رسمی از جمله «موزه Chavonnes Battery»، «هتل Dock House» که در دهه 1870 محل زندگی بندربان آنجا بود و «Breakwater Prison» قدیمی که حالا محل دانشکده کسب و کار دانشگاه UCT است، «موزه هنر معاصر آفریقای زِیتز» (MOCAA) را نیز در خود جای داده که بزرگترین موزه هنر معاصر آفریقاست. این مکان سرگرمی های زیادی برای بچه ها نیز دارد؛ از جمله قایق سواری و برنامه های تعطیلات پر از بازی و سرگرمی.

واترفرانت ویکتوریا و آلفرد 6

«Canal District»، واترفرانت ویکتوریا و آلفرد را به «مرکز گردهمایی کیپ تاون» متصل می کند. تاکسی های دریایی گزینه راحتی برای جابجایی بین این دو نقطه هستند. این کانال، سرگرمی هایی را هم به این منطقه اضافه می کند؛ سرگرمی های چون کایاک و رویدادهای پاروزنی سرپا. «Battery Park» در Canal District شامل میدانی با پیاده روهای سنگ فرش شده، نیمکت ها، یک علفزار و باغ های بومی برای استراحت می باشد. از مکان های دیگر می توان به پارک اسکیت، زمین بسکتبال، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

واترفرانت ویکتوریا و آلفرد 4

در واترفرانت امکان خرید تورهای هلیکوپتر و «Shark Cage Diving» (تماشای زیر آب کوسه های اقیانوس در قفس) و یا ترکیبی از این دو از باجه های فروش تور می باشد که در مورد آخر از واترفرانت ویکتوریا و آلفرد در کیپ تاون تا شهر «Gansbaai» با خودرو عزیمت می کنند و گردشگران را به زیر اقیانوس و محل زندگی شکارچیان دریایی می برند. این تور ترکیبی، گردشگران را به «Shark Alley» می برد که در دنیای طبیعی، بهترین جا برای دیدن «کوسه سفید بزرگ» (Great White shark) است.

واترفرانت ویکتوریا و آلفرد 8

این بخش های تماشایی، واترفرانت ویکتوریا و آلفرد را در کنار «کیپ پوینت»، «Groot Constantia»، «باغ گیاه شناسی Kirstenbosch»، «Robben Island» و «تله کابین Table Mountain»، بعنوان یکی از «6 جاذبه بزرگ کیپ تاون» (Big 6) قرار می دهند و باعث شده اند که گردشگران آفریقای جنوبی فرصت بازدید از این مکان تماشایی را غنیمت بشمارند.

واترفرانت ویکتوریا و آلفرد 7

به "واترفرانت ویکتوریا و آلفرد (کیپ تاون)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واترفرانت ویکتوریا و آلفرد (کیپ تاون)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021