تور هلیکوپتر (کیپ تاون)

خیلی عجیب نیست اگر از کنار یک جاذبه خیره کننده عبور کنید و توجه آنچنانی به آن ننمایید. بعضی از زیبایی ها نیازمند این هستند که از ارتفاع بالاتری دیده شوند تا تمام شکوه و عظمت شان درک شود. یکی از مزایای ارتفاع بالاتر، درک چشم انداز کلی یک منطقه است. کیپ تاون که پر از جاذبه های گوناگون است، تورهای هلیکوپتر مختلفی را ارائه می دهد که امکان خرید آن ها برای گردشگران این شهر وجود دارد.

تور هلیکوپتر (کیپ تاون)

شرکت های مختلف، تورهای هلیکوپتر متفاوتی را ارائه می دهند که امکان خرید آن ها در «واترفرانت ویکتوریا و آلفرد» امکان پذیر است. اکثر قریب به اتفاق این تورها بین 12 تا 48 دقیقه طول می کشند که طبیعتا تورهایی که بیشتر طول می کشند، هم جاذبه های بیشتری را نشان می دهند و هم هزینه بیشتری خواهند داشت. گردشگران همچنین می توانند که در صورت تمایل، به جای یک هلیکوپتر معمولی، سوار یکی از هلیکوپترهای ارتش آمریکا در جنگ ویتنام شوند؛ گزینه ای که از مورد اول بسیار گرانتر است.

هلیکوپتر 3

بعضی از تورهای هلیکوپتر یک تور قایق تفریحی کروز را به صورت رایگان ارائه می دهند. برای مثال، تور دوازده دقیقه هلیکوپتر «The Hopper»که در آن ورای جاذبه هایی مثل سواحل «Clifton» و «Camps Bay» و همچنین کوه «Table Mountain» پرواز خواهید کرد، یک تور قایق تفریحی کروز 30 دقیقه ای را نیز بدون هیچ پرداخت اضافه ای، در اختیار گردشگران قرار می دهد. این تجربه هیجان انگیز به گردشگران کیپ تاون و آفریقای جنوبی توصیه می شود.

به "تور هلیکوپتر (کیپ تاون)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور هلیکوپتر (کیپ تاون)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلیکوپتر (کیپ تاون)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021