هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا (تایلند)

هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا (Siwalai City Place Pattaya) تنها 700 متر آن‌سوتر از واکینگ استریت مشهور پاتایا قرار گرفته است. تا ساحل هم با پای پیاده حدود 11 دقیقه راه است. مسافران تور تایلند با اقامت در این هتل، به اتاق‌هایی با امکانات مدرن مانند وای‌فای رایگان، یک استخر روباز و بالکن‌های اختصاصی با منظره شهر یا استخر دسترسی خواهند داشت. هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا از ساحل جومتین، رویال گاردن پلازا و مرکز خرید مایک هم فاصله کوتاهی دارد. رستوران هتل غذاهای مشهور تایلندی و بین‌المللی به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. کارکنان حاضر در پیشخوان هتل سیوالای سیتی پاتایا می‌توانند مهمانان را در تهیه تورهای گردش شهری و بلیت جاذبه‌های گردشگری راهنمایی کنند. خدمات لباسشویی هم در پیشخوان 24 ساعته هتل قابل هماهنگی است.

هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا (تایلند)

ویژگی ها و امکانات هتل سیوالای سیتی پاتایا

یک رستوران در هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا فعالیت می‌کند و وای‌فای در فضاهای عمومی هتل به رایگان در دسترس مسافران تور پاتایا قرار دارد. هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا به مهمانان خود یک استخر روباز و یک استخر بچه‌ها را هم ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات موجود در این هتل برای مسافران تور تایلند می‌توان به خدمات خشکشویی و لباسشویی، خدمات اتاق در ساعت‌های محدود و دستگاه خودپرداز اشاره کرد. پارکینگ هتل به رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد.

Siwalai City Place Pattaya

اتاق های هتل سوالای سیتی پاتایا

هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا 117 اتاق دارد و این اتاق‌ها همگی به تهویه مطبوع، گاوصندوق و بطری‌های آب نوشیدنی مجهز شده‌اند. اتاقها همچنین بالکن و تلویزیون‌های با شبکه‌های کابلی مطرح و مشهور دارند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان یکی دارند. مسافران تور پاتایا می‌توانند در اتاق‌های  هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا با استفاده از اینترنت بی‌سیم به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. نظافت در هتل سیوالای سیتی پاتایا به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

وبسایت
siwalaicityplace.com
امکانات هتل
  1. 117 اتاق
  2. رستوران
  3. صندلی در کنار استخر
  4. چتر برای استخر
  5. آسانسور
  6. خشکشویی
  7. پیشخوان 24 ساعته
  8. محلی برای نگهداری چمدان
  9. خودپرداز
امکانات اتاق
  1. بالکن اختصاصی
  2. تلویزیون
  3. شبکه‌های کابلی مطرح
  4. یخچال
  5. دوش و وان یکی
  6. گاوصندوق
  7. تهویه مطبوع
  8. سرویس بهداشتی
امکانات ورزشی و تفریحی
  1. استخر روباز
  2. استخر بچه‌ها

به "هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا (تایلند)" امتیاز دهید

3 کاربر به "هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا (تایلند)" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021