هتل سری پلیس پاتایا (تایلند)

هتل سری پلیس پاتایا (Seri Place Hotel Pattaya) که حالا با نام جدید هتل امبریو پاتایا (Embryo Hotel) فعالیت می‌کند در مرکز شهر قرار دارد. این هتل یک استخر روباز و یک تراس دارد و مسافران تور تایلند می‌توانند از غذایشان در رستوران هتل لذت ببرند. وای‌فای رایگان در تمام بخش‌های هتل برای مسافران تور تایلند فراهم شده است. پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. برخی از اتاقهای این هتل محوطه‌های جداگانه نشیمن دارند. اتاق‌ها به سرویس‌های بهداشتی با دوش مجهز شده‌اند و برخی از آنها تراس یا بالکن اختصاصی دارند. تلویزیون‌های صفحه‌تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، مواد شوینده رایگان، سشوار و پیشخوان 24 ساعته از دیگر ویژگی‌های اتاقها و هتل سری پلیس پاتایا هستند. مال معاف از مالیات کینگ پاور حدود 600 متر از هتل امبریو پاتایا فاصله دارد. نمایش معروف آلکازار و فرودگاه یو تاپائو هم به ترتیب 1.3 و 31 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

هتل سری پلیس پاتایا (تایلند)

ویژگی ها و امکانات هتل سری پلیس پاتایا (هتل امبریو پاتایا)

در هتل سری پلیس پاتایا علاوه بر یک رستوران، یک کافی‌شاپ هم به مسافران تور تایلند خدمات ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از وای‌فای رایگان در فضاهای عمومی هتل استفاده کنید. یک استخر روباز، راهنمایی برای خرید تور و بلیت و باغ از دیگر ویژگی‌های هتل سری پلیس پاتایا هستند. هتل امبریو پاتایا 6 طبقه دارد و در سال 2009 ساخته شده است.

Embryo Hotel

اتاق های هتل سری پلیس پاتایا (هتل امبریو پاتایا)

هتل امبریو پاتایا 50 اتاق با تهویه مطبوع دارد. در این اتاقها همچنین مینی‌بار پر شده با تعدادی خوراکی رایگان، گاوصندوق و بالکن اختصاصی وجود دارند. تلویزیون‌های LCD، امکان تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح و مشهور را در اختیار مسافران تور تایلند قرار می‌دهند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و مواد شوینده از برندهای معروف دارند. در اتاق‌های هتل سری پلیس پاتایا امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان برای مسافران تور پاتایا فراهم شده است. نظافت به صورت روزانه ارائه می‌شود. مهمانان در صورت نیاز می‌توانند سشوار درخواست کنند.

Embryo Hotel

وبسایت
embryohotel.com
امکانات هتل
  1. 50 اتاق
  2. رستوران
  3. کافه در کنار استخر
  4. کافی‌شاپ
  5. یک اتاق کنفرانس
  6. خشکشویی
  7. اطلاعات تور و بلیت
  8. باغ
  9. تلویزیون در لابی
  10. آسانسور
امکانات اتاق
  1. بالکن اختصاصی
  2. مینی‌بار پر شده با خوراکی‌های رایگان
  3. تلویزیون LCD
  4. شبکه‌های ماهواره‌ای مشهور
  5. یخچال
  6. دوش
  7. سشوار به درخواست مهمان
  8. گاوصندوق
  9. مواد شوینده از برندهای معروف
  10. میز
  11. تهویه مطبوع
  12. سرویس بهداشتی
  13. نظافت روزانه
امکانات ورزشی و تفریحی
  1. استخر روباز

به "هتل سری پلیس پاتایا (تایلند)" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل سری پلیس پاتایا (تایلند)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سری پلیس پاتایا (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021