زیپ لاین (سان سیتی)

یکی از فعالیت های بسیار مهیج و پرطرفدار در مجموعه سان سیتی، «زیپ لاین» (zipline) است. زیپ لاین سان سیتی، سریع ترین زیپ لاین دنیا می باشد که برای رزرو کردن آن، بازدیدکنندگان باید به ول کام سنتر مراجعه کنند و هزینه آن را بپردارند تا بتوانند از آن استفاده کنند.

زیپ لاین (سان سیتی)

طول مسیر زیپ لاین دو کیلومتر و سرعت متوسط و حداکثر سرعت آن به ترتیب ۱۲۰ و ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است و بلندترین ارتفاعی که شما در این زیپ لاین تجربه خواهید کرد، ۲۸۰ متر خواهد بود. این یکی از مدرن ترین زیپ لاین های دنیاست و توان تحمل حتی یک ماشین بزرگ چهار نفره را هم دارد.

حداقل سن برای شرکت در این فعالیت ۱۲ سال می باشد. پیرترین کسی که تا الان سوار این زیپ لاین شده است، یک پیرزن اسکاتلندی ۸۴ ساله بوده است. بسیار مهم است که شما این را بدانید که این یک حس ناب پرواز است  که با حس افتادن در بانجی جامپینگ متفاوت می باشد. بنابراین نوع تجربه و هیجان موجود در آن با بانجی جامپینگ بسیار متفاوت است. شما تکانه سنگین حرکت سریع و حس افتادن را در این فعالیت را نخواهید داشت، بلکه آن حس پرواز یک عقاب را به شما خواهد داد.

زیپ لاین 2

 این فعالیت از روزهای سه شنبه تا جمعه هر هفته با هزینه ۶۲۰ رند برای هر نفر در اختیار مشتاقان قرار می گیرد و برای روزهای شنبه و یکشنبه، این قیمت به 720 رند افزایش پیدا می کند. روزهای دوشنبه بدلیل تعطیلی این قسمت از مجموعه، امکان استفاده از آن را نخواهید داشت.  زیپ لاین هر دو ساعت یک‌بار انجام می شود. بعد از اینکه هزینه آن را در ولکام سنتر پرداخت کردید، راس ساعت مقرر شاتل برای انتقال شما به محل انجام زیپ لاین در سان سیتی به هتل شما مراجعه می کند و بعد از خاتمه به هتل منتقل خواهید شد.

برای بازدید کنندگان و کسانی که روزانه بدون اقامت در سان سیتی به آنجا مراجعه می کنند، بلیت جلوی در فروخته نمی شود. آن ها باید جلوی گیت ورودی سان سیتی فقط بلیت ورودی این مجموعه را خریداری کنند و بعد با مراجعه به ولکام سنتر در صورت وجود امکان خرید، بلیت بخرند و از این جاذبه سان سیتی و آفریقای جنوبی استفاده کنند.

به "زیپ لاین (سان سیتی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیپ لاین (سان سیتی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021