بالن سواری (سان سیتی)

سافاری بالن یکی از فعالیت های بسیار محبوب در سان سیتی می باشد. بالن سواری هر روزه به غیر از روزهای بارانی و طوفانی انجام می شود. برای انجام این فعالیت لازم است که از ساعت ۴ تا ۱۰ صبح در محل مربوطه حاضر شوید.

بالن سواری (سان سیتی)

برنامه سافاری بالن شامل مراحل زیر میباشد:

۱- مرحله اول، جمع آوری مسافران در بالن. شاتل شما را از محل اقامت خود، به مکان شروع بلون سواری منتقل می کند. این مرحله حدود یک ساعت به طول می انجامد و در طول مسیر امکان دیدن حیوانات وجود دارد.

۲- در مرحله دوم شاهد مراحل آماده سازی بالن برای گرم کردن و باد کردن آن خواهید بود.

۳- در مرحله سوم تمام مسافران سوار بالن شده و به صورت بسیار آرام تجربه بسیار دلپذیری از پرواز بالای پارک جنگلی پیلانزبرگ و تماشای حیات وحش بی نظیر آن هنگام طلوع خورشید را خواهند داشت. پرواز یک ساعت طول خواهید کشید.

۴- در مرحله چهارم، بالن به آرامی در منطقه‌ای در پیلانزبرگ فرود خواهد آمد. در این مکان، به میمنت پرواز جشن کوچکی برگزار می شود که در آن با نوشیدنی از شما پذیرایی خواهد شد.

۵- در این مرحله صبحانه انگلیسی برای شما سرو می گردد.

۶-در مرحله ششم Balloon Certificate با امضای خلبان بالون به یادگار به شما اعطا می گردد.

۷- در مرحله هفتم شما با شاتل به هتل خود بازگردانده خواهید شد. توجه داشته باشید که در طول مسیر امکان دیدن حیوانات وجود دارد.

بالن سواری 4

قیمت بلیط برای بالن سافاری ۶۶۰۰ رند می باشد. هیچ گونه محدودیت سنی برای استفاده از بالن برای افراد مسن و کودکان وجود ندارد؛ تنها ملاک برای سوار شدن به بالن، قد حداقل ۱۲۰ سانتی متر می باشد. فقط افرادی که مقیم سان سیتی هستند می توانند از آن استفاده نمایند.

میهمانان برای استفاده از بالن سافاری حتماً باید آن را رزرو نمایند و برای اینکار می توانند یک روز زودتر به ولکام سنتر در سان سیتی مراجعه نموده و اقدام به رزرواسیون نمایند. در این صورت امکان پرداخت به صورت نقدی ممکن است وجود داشته باشد و در غیر اینصورت باید به صورت آنلاین رزرواسیون و پرداخت صورت بپذیرد.

رزرواسیون برای استفاده از بالون از چند روز زودتر و حتی رزرو آن از ایران امکان پذیر می باشد. در این صورت باید آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه برای تماس مجموعه با مسافر در اطلاعات مندرج در سایت هنگام ثبت نام ارائه شود. یک روز قبل از انجام بالن سواری از طرف مجموعه با شما تماس خواهند گرفت و تاییدیه نهایی را از شما خواهند گرفت. در این زمان از شما تقاضا می شود که برای هزینه های سافاری بالن تسویه حساب نمایید.

بالن سواری 3

مسافران ایرانی که اقدام به رزرو سافاری بالن از ایران قبل از عزیمت به آفریقای جنوبی می کنند و امکان ارائه شماره تلفن همراه آفریقایی ندارند، باید در قسمت توضیحات در هنگام رزرو بلین این موضوع را توضیح دهند. بدیهی است در این صورت با ایمیل با شما در تماس خواهند بود.

در مجموعه سان سیتی هیچ امکانی برای سپردن کودکان جهت نگهداری برای خانواده ها وجود ندارد؛ بنابراین مسئولیت نگهداری از کودکان به عهده والدین آنها می باشد. مجموعه سان سیتی دارای انواع بالون های دو نفره، چهار نفره، هشت نفره و دوازده نفره می باشد. این ماجراجویی برای بسیاری از گردشگران آفریقای جنوبی در سان سیتی هیجان انگیز خواهد بود.

به "بالن سواری (سان سیتی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالن سواری (سان سیتی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021