رستوران فیل آبی پوکت (تایلند)

رستوران فیل آبی (Blue Elephant) یک رستوران زنجیره‌ای است و در 12 کشور مختلف در سراسر جهان شعبه دارد. تخصص این رستوران‌ها در غذاهای سلطنتی تایلندی است؛ ترکیبی غنی و خاص از مزه‌ها که زمانی منحصرا برای خانواده سلطنتی تهیه می‌شد و حالا با افزایش محبوبیت غذاهای تایلندی در جهان بیشتر از پیش طرفدار پیدا کرده است. شعبه پوکت این رستوران در ساختمانی باشکوه با معماری چینی استعماری قرار گرفته است. این ساختمان در زمینی زیبا و تماشایی، نزدیک به مرکز محله قدیمی شهر پوکت قرار دارد. در تور تایلند در رستوران فیل آبی فرصت می‌کنید در محیطی بسیار شیک و دیدنی یک غذای عالی نوش جان کنید.

رستوران فیل آبی پوکت (تایلند)

رستوران فیل آبی در جاده کرابی قرار گرفته و پیدا کردن آن در تور پوکت کار راحتی نیست، بنابراین بهتر است از نقشه گوگل کمک بگیرید. این یکی از معدود رستوران‌هایی است که در آن دکور به طور کامل در کانون توجه قرار دارد. این عمارت در سال 1903 ساخته شده و زمانی سکونتگاه فرماندار بوده است. فیل آبی به شکلی دوست‌داشتنی این ساختمان باشکوه را بازسازی کرده است، اما خصوصیاتی مانند کفپوش صفحه شطرنجی سبز و سفید، بخش‌های چوبی نئو کلاسیک، تزئینات چینی‌اروپایی‌تایلندی همانند گلدان‌های گیاهان، ستون‌های دوریک که طاق‌های دوقلوی سفید را نگه داشته‌اند، یک راه‌پله چوبی و نورپردازی هوشمندانه در تمام عمارت را حفظ کرده است. توجه بیش از حد به جزئیات، حتی تا قاشق و چنگال‌های برنجی و بشقاب‌های دست‌ساز هم پیش رفته است.

در چنین محیط زیبا و کلاسیکی، خیلی راحت به دورانی دیگر منتقل می‌شوید. مسافران تور تایلند می‌توانند در فضای بیرون که با پنکه خنک می‌شود یا در داخل با تهویه مطبوع از غذایشان لذت ببرند. بعضی غذاها در رستوران فیل آبی پیشوند فراموش‌شده دارند، مانند کاری گوشت فراموش‌شده. این کلمه مشخص می‌کند که آن دستور پخت، مدت‌ها بوده که استفاده نمی‌شده است و حالا توسط سرآشپز خوش‌ذوق رستوران حیات مجدد پیدا کرده است. ایده پیدا کردن دستور پخت‌های قدیمی و بازسازی آنها ایده هوشمندانه‌ای بوده است و در چنین محیط قصر شکلی، تجربه خوردن شام در رستوران فیل آبی در تور پوکت، مطمئنا فراموش‌نشدنی و ویژه خواهد بود.

عمارت فیل آبی مکانی ایده‌آل برای برگزاری جشن‌های عروسی است. زمین‌ها و اتاق‌های بزرگ اجازه پذیرایی از هر تعداد مهمانی را می‌دهند و تمام این‌ها با غذاهایی عالی نیز همراه خواهد بود. اگر در تور تایلند به آشپزی سلطنتی تایلندی علاقه‌مند شدید و خواستید این غذاها را در منزل نیز تهیه کنید، رستوران فیل آبی جایی است که می‌توانید پیچیدگی‌ها و ترفندهای این آشپزی را یاد بگیرید.

وبسایت
www.blueelephant.com/phuket

به "رستوران فیل آبی پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستوران فیل آبی پوکت (تایلند)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران فیل آبی پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021