رستوران آپ تاون پوکت (تایلند)

رستوران Uptown در مرکز شهر پوکت قرار گرفته و نبش یک تقاطع شلوغ در این بخش شهر را اشغال کرده است. رستوران Uptown فضای رمانتیک یا زرق‌وبرق‌دار رستوران‌های ساحل غربی پوکت را ندارد، اما در میان مسافران تور تایلند فوق‌العاده محبوب است و این محبوبیت یک دلیل خوب دارد: این رستوران غذاهای سنتی تایلندی را با قیمت‌های فوق‌العاده ارزان قیمت به مسافران تور پوکت ارائه می‌کند. این رستوران در میانه روز و حدود ساعت 13 حسابی شلوغ می‌شود، بنابراین بهترین زمان برای رفتن به Uptown بعد از ساعت ناهار کارمندان یا اوایل غروب است.

رستوران آپ تاون پوکت (تایلند)

یکی از قانون‌های طلایی برای پیدا کردن بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن در یک محیط ناآشنا این است که جایی بروید که مردم محلی می‌روند و رستوران Uptown یک مثال عالی از این موضوع است. ظهرهای تمام روزها (به جز چهارشنبه‌ها که بسته است)، جمعیت عظیمی از کارمندان ادارات، خریداران و مشتریان گرسنه به سمت Uptown سرازیر می‌شوند. در نتیجه اگر شما هم تصمیم گرفتید در تور پوکت در این زمان به این رستوران بروید، باید حدود 20 تا 30 دقیقه صبر کنید تا غذایتان را دریافت کنید.

غذایتان را می‌توانید از روی منوی تصویری بزرگ رستوران یا منوی روی دیوار انتخاب کنید. غذا در اینجا 100 درصد تایلندی است و غذاهای نام آشنا برای مسافران تور تایلند مانند پد تای، انواع برنج‌های سرخ‌شده، غذاهای دریایی، غذاهای تند و تیز و چند نوع نودل در منو دیده می‌شوند. انواع نوشیدنی‌های مخلوط، آبمیوه‌های تازه و نوشیدنی‌های سنتی تایلندی که برای غذاهای تند لازم هستند نیز به مسافران تور پوکت ارائه می‌شوند.

طراحی و چیدمان Uptown ساده است؛ یک اتاق طولانی و نیمه‌باز دارد، صندوق در یک طرف قرار دارد و آشپزخانه باز است. پنکه‌های سقفی و دیواری محیط را خنک نگه می‌دارند و موسیقی پس‌زمینه آزاردهنده نیست. به خاطر طرفین باز سالن غذاخوری، در زمان خوردن غذایتان می‌توانید جریان زندگی دنیای بیرون را هم ببینید. چندین میز و صندلی در بیرون رستوران هم چیده شده‌اند. میزهای داخل رستوران ظرفیت حداکثر 8 نفر را دارند و برای گروه‌ها و خانواده‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

همانطور که گفته شد رستوران Uptown فوق‌العاده محبوب است و در زمان ناهار حسابی شلوغ می‌شود، بنابراین اگر در تور تایلند به دنبال مکانی آرام و ساکت برای خوردن غذا می‌گردید، در این ساعت روز این رستوران بهترین گزینه‌تان نخواهد بود. و با این که غذا در این رستوران عالی و ارزان است، اما حجم غذاها نسبتا کم بوده و در نتیجه اگر اشتهای فراوانی دارید، چند بشقاب سفارش دهید تا در تور پوکت از این رستوران گرسنه بیرون نیایید.

به "رستوران آپ تاون پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران آپ تاون پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021