نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

جزیره کات با (ویتنام)

جزیره کات با (Cát Bà Island) بزرگترین جزیره در خلیج ها لونگ و منزلگاه تعداد زیادی هتل، رستوران و کافه است. بسیاری از مسافران تور ویتنام که به شهر هانوی می‌روند، زمانی در سفرشان حتما سری به این خلیج شگفت‌انگیز و این جزیره دوست‌داشتنی می‌زنند. جزیره کات با میزبان آن دسته از گردشگرانی است که دوست دارند از یک روز پر نشاط و دلنشین و دیدن جاذبه‌های زیبای طبیعی لذت ببرند. این جزیره کمی آن طرف‌تر از ساحل شهر های فونگ قرار گرفته و سواحلش (با نام‌های کات کو 1 و کات کو 2) محل‌هایی عالی برای آفتاب گرفتن و شنا در آب‌های گرم دریا در طول ماه‌های تابستانی هستند. اگر با شلوغی در سواحل آن چنان میانه‌ای ندارید، می‌توانید یک قایق تندرو یا کایاک کرایه کرده و به جزیره میمون و خلیج لان ها بروید، جایی که سواحل تمیزتر و خلوت‌تر هستند.

جزیره کات با (ویتنام)

بهترین زمان برای رفتن به جزیره کات با در تور ویتنام

بهترین زمان‌ها برای رفتن به جزیره کات با در تور ویتنام ماه‌های تابستانی (بین آوریل تا نوامبر) هستند. البته توجه داشته باشید که این دوره، فصل شلوغ گردشگری برای این جزیره به حساب می‌آید، زمانی که تعداد زیادی از قایق‌های تورهای گردشگری در ساحل توقف می‌کنند و سواحل با حضور پر تعداد توریست‌ها شلوغ هستند. در نتیجه به شما توصیه می‌کنیم در ساعات اولیه روز خود را به اینجا برسانید تا بتوانید یک جای خوب برای خودتان پیدا کنید. هتل‌های خود را زودتر از موعد رزرو کنید، چرا که در این زمان قیمت هتل‌ها هم بالاتر می‌رود. برای به دست آوردن بهترین قیمت‌ها بین سپتامبر تا نوامبر به جزیره کات با بروید؛ در این زمان جمعیت به شکل قابل توجهی کمتر است، چرا که موسم بارندگی نزدیک‌تر می‌شود.

رفتن به جزیره کات با در تور ویتنام

رفتن به جزیره کات با با قایق نسبتا آسان است؛ چرا که تعداد زیادی از شرکت‌های مسافرتی در هانوی تورهای یک طرفه به مقصد جزیره را ارائه می‌دهند. قیمت‌ها از حدود 18 دلار برای هر نفر شروع می‌شوند و شامل سوار کردن از محل هتل و قایق تندرو به مقصد جزیره هستند. در حالت دیگر شما می‌توانید از ایستگاه اتوبوس لونگ ین با پرداخت 250 هزار دونگ یک بلیت به مقصد شهر های فونگ بخرید. سفرتان با اتوبوس در حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد. بعد از رسیدن به اسکله فو لونگ می‌بایست قایق‌های مسافربری را سوار شده تا بعد از یک سفر 30 دقیقه‌ای به جزیره کات با برسید. بعد از پیاده شدن از قایق، یک سواری 1 ساعته دیگر با اتوبوس تا شهر کات با راه باقی است.

جزیره کات با

جاذبه‌های جزیره کات با

سواحل جزیره کات با با وجود تعداد روزافزون اقامتگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و زیرساخت‌های توریستی همچنان تمیز هستند. شنا کردن، اسنورکلینگ و غواصی عمیق محبوب‌ترین فعالیت‌ها در میان مسافران توز ویتنام در این جزیره هستند. مسافران همچنین می‌توانند از پیاده‌روی، غارنوردی و صخره‌نوردی لذت ببرند. یک قلعه قدیمی بر بالای یک تپه هم وجود دارد؛ اتاق‌ها و پناهگاه‌های این قلعه با یادگارهای جنگ و پوسترهای پروپاگاندا پر شده‌اند.

رستوران‌های جزیره کات با

وقتی در تور ویتنام خود به جزیره کات با می‌روید، به هیچ عنوان نباید فرصت چشیدن غذاهای دریایی خوشمزه این جزیره را از دست بدهید. در نقاط مختلف جزیره غذاخوری‌های محلی زیادی را پیدا می‌کنید که انواع غذاهای خوشمزه را با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند. شما همچنین می‌توانید به خیابان نوی گوک بروید، جایی که تعداد زیادی رستوران با غذاهای بین‌المللی و نام‌آشنا وجود دارند.

موقعیت "جزیره کات با (ویتنام)" روی نقشه

به "جزیره کات با (ویتنام)" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزیره کات با (ویتنام)" امتیاز داده است | امتیاز: 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کات با (ویتنام)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021