تله کابین Table Mountain (کیپ تاون)

«تله کابین Table Mountain»، تله کابینی جدید و پیشرفته است که بازدیدکنندگان را ظرف 5 دقیقه از پایین به بالای قله می رساند. از این تله کابین 7 روز هفته می توانید استفاده کنید و فاصله بین حرکت تله کابین و سوار کردن مسافران جدید، بین 10 تا 15 دقیقه است. زمان آخرین حرکت تله کابین در طول سال متغیر است. در بالای کوه یک کافه بوفه سلف سرویس وجود دارد. البته فضایی هم برای پیکنیک در کنار آن وجود دارد.

تله کابین Table Mountain (کیپ تاون)

 

سواری تله کابین

Table Mountain Aerial Cableway 2

تله کابین Table Mountain سفری فراموش نشدنی را به قله کوه و نماهای بی نظیری از کیپ تاون و اطرافش را فراهم می کند. این تله کابین کفی چرخان دارد که در طول سواری، دیدن چشم اندازی 360 درجه را ممکن می کند. هر کدام از واگن های آن می توانند تا 65 مسافر را در خود جای دهند و به صورت مداوم در حرکت باشند. آن ها مهمانان را به قله کوه می برند و سپس دوباره به زمین برشان می گردانند. این سواری هر مسیر را حدود 5 دقیقه طی می کند و در صورت اینکه آب و هوا مساعد باشد، بین ساعت های 8 صبح تا 9 شب فعالیت می کند.

وقتی به قله صعود می کنید، نماهای نفس گیری از کیپ تاون شامل اسکله، اقیانوس اطلس و کوه های اطراف آن را می بینید. این سواری به نوبه خود، تجربه خارق العاده ای است و در آن می توانید نماهایی تماشایی از شهر و زیبایی طبیعی اش را ببینید. در این تله کابین، بناهای برجسته شهر را از چشم انداز کاملا جدیدی خواهید دید؛ امری که این سواری را به فعالیت ایده آل هم گردشگران و هم محلی ها تبدیل می کند. برای اطمینان از امنیت مسافران، از پیشرفته ترین تجهیزات در این تله کابین استفاده شده و تله کابین به صورت منظم از بررسی های امنیتی شدید می گذرد. به مهمانان یادآوری می شود که در زمان حضور در داخل تله کابین، همه اقدامات و پیشگیری های امنیتی را دنبال کنند.

 

قله کوه Table Mountain

Table Mountain Summit

به محض رسیدن به قله کوه، با امکانات و خدماتی روبرو خواهید شد که بازدیدتان را تا جای ممکن، راحت می کنند. دو رستوران، یک کافه سلف سرویس و یک سوغات فروشی در آنجا وجود دارد که طیفی از سوغاتی ها و هدیه های منحصر به فرد را می فروشند. رستوران ها، نماهایی خیره کننده از شهر و کوه ها را ارائه می دهند و بهترین مکان برای لذت بردن از یک وعده غذایی یا اسنک در زمان دیدن شان هستند.

چندین مسیر کوهپیمایی و پیاده روی با راهنما در دسترس بازدیدکنندگان ماجراجوتر هست تا گونه های گیاهی و جانوری کوه را کاوش کنند. میزان سختی مسیرها متفاوت است و از پیاده روی های آسان تا کوهنوردی های چالش برانگیزتر، چیزی برای هر کسی وجود دارد. همچنین چندین چشم انداز در اطراف قله وجود دارد که نماهای پانورامایی از شهر را ارائه می دهند؛ این ها نقطه های خیلی خوبی برای عکسبرداری هستند.

 

فعالیت ها در Table Mountain

Activities at Table Mountain

Table Mountain یک شگفتی طبیعی است و بازدیدکنندگان می توانند زیبایی طبیعت را از طریق فعالیت های گوناگونی تجربه کنند. مشتاقان حیات وحش می توانند گونه های گیاهی و جانوری متفاوت کوه را کاوش کنند که شامل بیش از 2200 گونه گیاهی و حیوانات متنوعی چون «خرگوش کوهی صخره» (rock hyrax)، «مارمولک» (lizard)، «پروانه» (butterfly)، «تشی» (porcupine) و «مار» (snake) می شوند. پرنده های گوناگونی را هم خواهید دید؛ از «عقاب» (eagle) گرفته تا «شهدخوار» (sunbird).

آن هایی که می خواهند آدرنالین خون شان بالا بیاید، می توانند از فعالیت هایی چون کوهنوردی با طناب، صخره نوردی و پاراگلایدینگ بهره ببرند. این فعالیت ها، چشم انداز منحصر به فردی از این کوره را ارائه می کنند و به بازدیدکنندگان اجازه می دهند تا آن را به شکل کاملا جدیدی تجربه کنند. Table Mountain برای عاشقان تاریخ و فرهنگ هم طیفی از تجربه ها را فرهم می کند که از آن ها می توان به بازدید از «قلعه امید نیک» (Castle of Good Hope) که قدیمی ترین ساختمان استعماری آفریقای جنوبی است یا یادگیری فرهنگ «Cape Malay» در «موزه Bo-Kaap» اشاره کرد.

درنهایت، بازدیدکنندگان می توانند از دیدن غروب آفتاب و ستاره ها از قله کوه لذت ببرند. در هنگام غروب آفتاب، آسمان به طیف زیبایی از رنگ ها تبدیل می شود و سپس ستاره ها در آسمان ظاهر می شوند؛ امری که آن را به بهترین نقطه برای یک غروب رمانتیک یا سفر خانوادگی تبدیل می کند. تله کابین Table Mountain از جاذبه های دیدنی کیپ تاون است که تجربه آن به همه گردشگران تور آفریقای جنوبی توصیه می شود.

آدرس
Tafelberg Rd, Gardens, Cape Town, 8001
تماس
0214240015
وبسایت
tablemountain.net
ساعات بازدید
8:30 صبح تا 6 عصر
هزینه ورودی
8 صبح تا 1 ظهر برای بزرگسالان: رفت و برگشت 420 رند، یک طرفه 240 رند | 1 ظهر به بعد برای بزرگسالان: رفت و برگشت 360 رند، یک طرفه 240 رند | هزینه بلیت کودکان 4 تا 17 سال 50 درصد کمتر از بزرگسال و بلیت کودکان زیر 4 سال رایگان است

به "تله کابین Table Mountain (کیپ تاون)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تله کابین Table Mountain (کیپ تاون)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله کابین Table Mountain (کیپ تاون)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021