برج مروارید خاور (شانگهای)

«برج مروارید خاور» (Oriental Pearl Tower) در «پارک پودانگ» شانگهای واقع است. «پل یانگپو» از شمال شرقی و «پل نانپو» از جنوب غربی این برج را احاطه کرده اند که نتیجه آن خلق تصویری از بازی دو اژدها با مرواریدهاست. این برج ارتفاعی 468 متری دارد و ششمین برج تلویزیونی و رادیویی جهان و دومین چین است. البته چیزی که بیشتر از ارتفاع آن جلب توجه می کند، طراحی معماری منحصر به فرد برج مروارید خاور است که آن را به یکی از جذاب ترین مکان ها در جهان تبدیل می کند.

برج مروارید خاور (شانگهای)

برج مروارید خاور 3 کره بزرگ دارد که به بالاترین کره آن، گردونه فضایی می گویند. 5 کره کوچکتر و 3 کره تزئینی نیز در پایه آن قرار دارند. کل ساختار این برج بر سبزه زاری سرسبز تکیه داده و ظاهرش مثل مرواریدهای درخشانی روی یک ظرف یشمی است. بازدیدکننده ها در آسانسورهایی دوطبقه با ظرفیت 50 نفر به بالا و پایین این برج می روند. بعد از رسیدن به مقصدتان با فعالیت های گوناگونی روبرو خواهید شد چون در کره ها و ستون های مختلف، مکان های دیدنی، تجاری و تفریحی متفاوتی خواهید دید.

برج مروارید خاور 3

در داخل یک کاخ تفریحی هست و «موزه تاریخ شهری» در پایه ستونی برج قرار دارد. کره پایینی بزرگتر یک شهر آینده گرایانه و یک راهروی شگفت انگیز جهت دیدن مناظر دیدنی دارد. اگر هوا صاف باشد، از اینجا می توانید تا «رود یانگ تسه» را هم ببینید. پایه آن محل یک شهر علمی تخیلی است. 5 کره کوچکتر، یک هتل هستند که 25 اتاق و سرسرای شیک دارند. مرواریدی که بالا برج است، محل فروشگاه ها، رستوران ها (از جمله یک رستوران گردان) و یک طبقه به منظور دیدن مناظر تماشایی است.

برج مروارید خاور 5

منظره شهر از این ارتفاع، زیبایی اطراف تان را به شما نشان می دهد و شگفت زده تان می کند. وقتی این مکان را از منطقه ساحلی «باند» در شب تماشا می کنید، جلوه بسیار زیبایی را می بینید که ناشی از نورپردازی سه بعدی آن است. در صورت سفر به چین و شانگهای، حتما از این جاذبه مدرن این منطقه دیدن کنید.

به "برج مروارید خاور (شانگهای)" امتیاز دهید

3 کاربر به "برج مروارید خاور (شانگهای)" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج مروارید خاور (شانگهای)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021