MSC Armonia Cruise

MSC Armonia Cruise

یک کشتی دیگر از شرکت MSC در سفری به نوآوری

حتی قبل از آن که کشتی کروز آرمونیا (MSC Armonia) روی دریا شروع به حرکت کند، قدم گذاشتن بر روی عرشه آن نیز مانند رفتن به سفری پر از هیجان و غافلگیری خواهد بود. با گستره وسیعی از ویژگی‌ها و امکانات جدید، کشتی کروز آرمونیا از هر زمانی بهتر تجهیز شده است تا بتواند هر نیاز و درخواستی را برآورده کند.

در کشتی کروز آرمونیا اتاق‌های بالکن دار اضافه شده تا شما بتوانید از نمایی پانوراما در طول سفر خود لذت ببرید. محوطه رستوران و بوفه کشتی بزرگ‌تر شده تا امکان ارائه غذاها و خوردنی‌های متنوع‌تر و بهتری فراهم شود. محوطه‌ای 330 متری در کشتی، به موسیقی و رقص اختصاص داده شده است. با کمک شرکتهای نامکو و لگو، محوطه‌های بازی برای بچه‌ها ساخته شده و پارک آبی Spray Park، با کلی تجهیزات آبی مفرح و جذاب، به امکانات بی شمار کشتی اضافه شده است. MSC Aurea Spa نیز بزرگ‌تر شده تا فضای بیشتری برای ماساژ گرفتن وجود داشته باشد.

تمام این‌ها تنها گوشه‌ای از چیزهایی است که کشتی کروز آرمونیا به مهمانانش ارائه می‌دهد. دنیایی از تجربه‌های جدید بر روی کشتی وجود دارد، روز به روز و لحظه به لحظه. کشتی کروز آرمونیا شما را نا امید نخواهد کرد. می‌توانید در صفحه کشتی کروز تورهای بی نظیر این کشتی را مشاهده کنید.

مشخصات کشتی MSC Armonia Cruise

ظرفیت مسافران
2679 مسافر
تعداد کابین
976 کابین
تعداد طبقات
13 طبقه (9 طبقه برای مسافران)
تعداد خدمه
حدود 721 نفر
وزن ناخالص
65542 تن
طول / پهنا / ارتفاع
275 متر / 32 متر / 54 متر
سرعت (حداکثر / میانگین)
حداکثر سرعت 20.1 گره دریایی / میانگین سرعت 18 گره دریایی

کابین های کشتی MSC Armonia Cruise

کابین Inside

کشتی کروز آرمونیا، 351 کابین Interior با مساحتی در حدود 13 تا 21 متر مربع دارد (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). کابین‌های Interior دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین‌ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

337 کابین از کابین‌های بیرونی کشتی کروز آرمونیا، از نوع کابین‌های Ocean View یا بیرونی هستند. این کابین‌ها بین 13 تا 22 متر مربع مساحت دارند. این کابین‌ها تخت دو نفره دارند که به درخواست شما می‌توانند به دو تخت یک نفره تبدیل شوند. تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Ocean View with Partial View

64 کابین از کابین‌های بیرونی کشتی کروز آرمونیا، از نوع کابین‌های Ocean View با منظره مسدود شده (توسط قایق‌های نجات) هستند. این کابین‌ها بین 13 تا 22 متر مربع مساحت دارند. این کابین‌ها تخت دو نفره دارند که به درخواست شما می‌توانند به دو تخت یک نفره تبدیل شوند. تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View with Partial View

کابین Balcony

94 کابین بالکونی در کشتی کروز آرمونیا وجود دارد و مساحتی بین 15 تا 16 متر مربع دارند. این کابین‌ها بالکون اختصاصی دارند و تخت‌های دو نفره آن‌ها می‌توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر کنند. تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Suite Fantastica

ار مجموع 130 سوئیت کشتی کروز آرمونیا، 52 عدد از آن‌ها سوئیت‌هایی با خدمات Fantastica هستند. این کابین‌ها بالکون اختصاصی دارند و تخت‌های دو نفره آن‌ها می‌توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر کنند. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite Fantastica

کابین Suite/Balcony Aurea

ار مجموع 130 سوئیت کشتی کروز آرمونیا، 78 عدد از آن‌ها سوئیت‌هایی با خدمات Aurea هستند. این کابین‌ها بالکون اختصاصی دارند و تخت‌های دو نفره آن‌ها می‌توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر کنند. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite/Balcony Aurea

گالری تصاویر کشتی MSC Armonia Cruise

تلفن: 75284-021