آشپزی

ایران میزبان 4 رویداد گردشگری اکو شد

ایران میزبان چهار رویداد در تقویم گردشگری 2020 اکو، از جمله جشنواره بین المللی غذای جاده ابریشم و کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت شد.

16 بهمن 1398

جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از برگزاری جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان از 18 تا 23 دی ماه اطلاع داد.

4 دی 1398

تاکید سفیر اندونزی بر همکاری های گردشگری دو کشور

به گزارش خبرنگاران، اوکتاویان علیم الدین سفیر اندونزی در ایران که در ضیافت آغازین دوره آموزشی تشریفات و پذیرایی سخن می گفت، با اشاره به تجربه های خود در خصوص رستوران های ایرانی که کوشش نموده اند تا هویت خاص خود را حفظ نمایند و پذیرایی متفاوتی از میهمانان...

15 مهر 1398

طرز تهیه خورش خلال کرمانشاهی

کرمانشاه غذاهای معروف و فوق العاده خوشمزه ای دارد که از جمله این غذاها می توان به آش ترخینه، دنده کباب و خورش خلال اشاره نمود. از وجه تمایزهای غذاهای کرمانشاهی، می توان به استفاده از روغن کرمونشاهی اشاره نمود که در اکثر غذاها به جای روغن و کره از آن استفاده...

22 اردیبهشت 1398

طرز تهیه پاند کیک لیمویی با سس مخصوص

قبل از این هم دو تا دستور پاند کیک خوشمزه براتون گذاشتیم؛ پاند کیک پرتقالی و پاند کیک کاکائویی اگه اونها رو امتحان کردید و طعمش رو دوست داشتید، پس برای تنوع میتونید این دفعه پاند کیک لیمویی رو درست نموده و از عطر و طعم اون لذت ببرید. در ادامه مطلب برای...

22 اردیبهشت 1398

طرز تهیه پنکیک ساده

پنکیک را می توانید یک صبحانه کامل بدانید. صبحانه ای که شما را از ایستادن در صف نانوایی ابتدای صبح بی احتیاج می نماید. این خوراکی را با موادی که اغلب در خانه ها پیدا می گردد، می توان آماده کرد. در ادامه این مطلب، طرز تهیه پنکیک ساده را به شما آموزش می دهیم...

23 فروردین 1398

آغاز فصلی خوشمزه در روابط ایران و اندونزی

سفیر اندونزی، رستوران های ایران را مکانی جذاب برای دیدار خارجی ها دانست و گسترش ارتباط با ایران در زمینه گردشگری و تبادل خوراک و محصولات کشاورزی را خواستار شد و از آغاز همکاری های دو جانبه بخش علمی دو کشور در زمینه گردشگری خوراک خبر داد.

16 بهمن 1397

گران ترین کشور اروپایی کجاست؟

برخلاف تصور اکثر مردم، این ایسلند و نه سوئیس است که گران ترین کشور اروپایی از نظر هزینه های زندگی است.

12 مهر 1397

احتمال درمان چاقی با یک داروی قدیمی چینی

به گزارش خبرنگاران، دانشمندان مرکز هلمولتز مونیخ آلمان توانستند نشان دهند که ماده فعال سلاسترول مورد استفاده در طب چینی، منجر به کاهش قابل توجه وزن و بهبود دیابت در موش های چاق شد.

14 شهریور 1397

سوپ رشته فرنگی ویتنامی بیستمین غذای جهانی گشت

سوپ رشته فرنگی ویتنام در جایگاه بیستم بهترین غذاهای جهان نهاده شد.

8 شهریور 1397

چرا فرانسه یک مقصد محبوب گردشگری است؟

پژوهشگران اظهار کردند: هشت درصد کل گردشگران جهان از آن فرانسه است. اما چرا کشورهایی مانند فرانسه بیشترین بازدیدکننده را در جهان دارند؟

5 شهریور 1397

جشنواره گردشگری و غذا در قزوین برگزار می شود

در راستای معرفی و احیای غذاهای سنتی و حمایت از فرهنگ غذایی به‌عنوان ایرانی‌ترین کالا اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در منطقه نمونه گردشگری باراجین برگزار می‌شود.

22 مرداد 1397
تلفن: 75284-021