طبیعت بکر و دست نخورده پارک استانی کوه رابسون کانادا

پارک استانی کوه رابسون (Mount Robson Provincial Park) در استان بریتیش کلمبیا کانادا قرار دارد. این پارک زیبا در بخش کانادایی کوه‌های راکی قرار داشته و در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. همانطور که از طبیعت کانادا انتظار می‌رود، این پارک نیز برای طبیعت فوق‌العاده زیبا و بکرش مشهور است. بازدید از یخچال‌های طبیعی، دریاچه‌ها، دره‌ها و تنگه‌ها، آبشارها و گونه‌های جانوری در خطر، سفری فراموش‌نشدنی را در تور کانادا برای شما به ارمغان می‌آورند.

طبیعت بکر و دست نخورده پارک استانی کوه رابسون کانادا

البته مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه این پارک کوه رابسون (Mount Robson) است. این کوه 2829 متر ارتفاع داشته و یک چالش واقعی برای کوهنوردان است. دریاچه فیروزه‌ای Berg در دامنه شمالی کوه قرار دارد. کوهنوردی، پیاده‌روی و ماهیگیری محبوب‌ترین فعالیت‌های پارک برای گردشگران تور کانادا هستند. این کارها را می‌توانید هم در یک سفر یک روزه و هم در گشت‌های طولانی مدت در پارک انجام دهید.

پارک استانی Mount Robson مکانی فوق‌العاده زیبا و خوش‌منظره است و فعالیت‌های زیادی را برای توریست‌ها فراهم کرده است. مرکز اطلاعات بازدیدکننده‌ها از می تا سپتامبر باز است. شما باید برنامه سفر خود را در این مرکز ثبت کنید. برای رسیدن به پارک می‌توانید از اتومبیل استفاده کنید. محوطه پارکینگ، بیرون پارک قرار دارد.

در سفر به این پارک در تور کانادا به چند نکته توجه کنید. همراه خود غذا و نوشیدنی ببرید، چرا که کافه کوهستان رابسون تنها رستوران کل پارک است. وسایل لازم برای گشت و گذار در پارک همراه داشته باشید، چرا که امکانات و خدماتی غیر از مرکز اطلاعات بازدیدکننده‌ها و کافه در پارک وجود ندارد. به یاد داشته باشید که در این پارک خرس‌ها زندگی می‌کنند، وقتی همراه توله‌هایشان هستند بیش از حد مراقب باشید. حتما وسایل کمک‌های اولیه همراه داشته باشید.

به "طبیعت بکر و دست نخورده پارک استانی کوه رابسون کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت بکر و دست نخورده پارک استانی کوه رابسون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021