4 کشتی کروز برتر 2023

2023 سال مهمی برای صنعت کشتی کروز است. در این سال همه شرکت های کشتی کروز عمده، کشتی جدیدی را عرضه می کنند. بزرگترین، بلندترین و عریض ترین کشتی های کروز همگی در این سال عرضه می شوند. پس اگه آماده این هستید که تصویر ذهنی تان از کشتی های کروز را تغییر دهید، 4 کشتی کروز برتری که در سال 2023 به حرکت درمی آیند را ملاحظه کنید.

4 کشتی کروز برتر 2023

 

Norwegian Viva

Norwegian Viva

«Norwegian Viva» کشتی کروزی است که طبقه بالای آن پر از رکوردهای متفاوت برای این صنعت است؛ مثل «Viva Speedway» که مسیر کارتینگ عظیم سه طبقه آن، بزرگترین مسیر کارتینگ در دریاست. به این شکل می توانید تا سرعت 80 کیلومتر در اقیانوس کارتینگ سواری کنید. کنار آن، یک پارک آبی و تفریحی با مجموعا 8 سرسره قرار دارد که از آن ها می توان به «The Drop» اشاره کرد که بزرگترین سرسره خشک سقوط آزاد است. این سرسره 10 طبقه کشتی را شامل می شود و از این رو، نیروی گرانش بالاتری را در مقایسه با ماشین های مسابقه ای فرمول 1 تجربه خواهید کرد.

Norwegian Viva 2

Viva همچنین تمرکز خاصی روی محیط بیرونی دارد. ایوان های بیرونی متعددی پر از رستوران ها، بارها، سالن های استراحت و حتی 3 «استخر بی انتها» (Infinity Pool) شما را به اقیانوس نزدیک تر می کنند. به صورت کلی، Viva یک کشتی ظریف با طراحی فوق العاده است، اما بزرگترین کشتی Nowegian نیست. برخلاف بقیه شرکت های این صنعت، Norwegian تصمیم گرفته تا اندازه کشتی های خود را کم کند تا بیشتر روی خدمات رده بالا و تجربه کشتی کروز ناب تر تمرکز کند که این تغییر برای بعضی ها خوشایند خواهد بود.

 

MSC World Europa

MSC World Europa

«MSC World Europa» اولین کشتی MSC در کلاس بسیار مورد انتظار World-class است که در زمان عرضه، دومین کلاس بزرگ کشتی کروز شد. این کشتی 22 طبقه که 4 طبقه بیشتر از کلاس Oasis دارد، بلندترین کشتی جهان نیز است. اگر با کلاس Oasis شرکت Royal Caribbean آشنا باشید، شباهت های واضحی را در طراحی Europa خواهید دید. یکی از آن ها این است که این کشتی هم دو برج دارد و درست مثل کلاس Oasis، بین دو برج یک پیاده رو وچود دارد. این منطقه رستوران ها و فضاهای سرگرمی متعددی به همراه یک سرسره 11 طبقه دیوانه وار دارد که به شما اجازه می دهد تا از طبقه استخر بیرونی تنها ظرف چند ثانیه به پیاده رو سقوط کنید.

MSC World Europa 2

درون کشتی با تفرجگاه آینده نمایی روبرو خواهید که یک صفحه نمایش LED عظیم روی سقف، آن را کامل می کند. این صفحه نمایش، حس و حال خاصی را به فضا می دهد و نمایش های انیمیشن را هر روز اجرا می کند. Europa واقعا MSC را متحول کرده و اولین کشتی است که به اندازه کلاس Oasis نزدیک شده.

 

Celebrity Ascent

Celebrity Ascent

«Celebrity Ascent» جزئی از کلاس Edge شرکت Celebrity است. اندازه این کشتی با طول 327 متری و ظرفیت مسافر کمتر از 300 نفری خود، در مقایسه با سایر کشتی های این مقاله، متوسط لحاظ می شود. اگر از شلوغی های کشتی های بزرگتر لذت نمی برید، این کشتی فوق لوکس بکارتان می آید. کلاس Edge شرکت Celebrity که شامل Ascent می شود، ظرافت را با کاربری رده بالا ترکیب می کند. فضاهای بیرونی کشتی با الهام از سرتاسر جهان طراحی شده اند. برای مثال، این کشتی باغچه ای در پشت بام خود دارد که در هنگام غروب با موسیقی و سرگرمی های دیگر همراه می شود. در کنار آن، 2 استخر بی انتهای تماشایی وجود دارد که می توانید در آن ها تنی به آب بزنید.

Celebrity Ascent 2

البته این کشتی، ویژگی های منحصر به فرد خود را نیز دارد. یکی از آن ها، «Magic Carpet» است که پلتفرمی در کنار کشتی با یک رستوران و بار می باشد که می تواند بالا برود یا پایین بیاید. در طبقه های پایینتر، «Eden» را داریم که یک سالن استراحت چند طبقه دیدنی است که در هنگام غروب، سرگرمی های فراگیری را ارائه می دهد. Ascent همچنین سنت کابین های «Infinite Veranda» کلاس Edge را ادامه می دهد. این امر به معنی این است که تنها با فشردن یک دکمه می توانید دیوارهای بین بالکن و بقیه کابین تان را جدا کنید و عملا تمام فضای اتاق تان را به ایوان تان تبدیل کنید. همچنین می توانید بالکن را ببندید و ایوان را با افزایش حداکثر 25 درصدی فضای کابین تان، به یک اتاق پذیرایی تبدیل کنید.

 

Icon of the Seas

Icon of the Seas

«Icon of the Seas» از شرکت Royal Caribbean بزرگترین کلاس کشتی کروز جهان و مورد انتظارترین کشتی جدید جهان است. این کشتی خارق العاده با ظرفیت ناخالص 251 هزار واحد، حدود 10 درصد از بزرگترین کلاس کشتی کروز فعلی بزرگتر است و مسافران کمتری را می پذیرد. این کشتی رنگارنگ، پر از فعالیت هایی است که می توانید انجام دهید. اول از همه، این کشتی مثل بیشتر کشتی های کروز Royal Caribbean، مجهز به یک شبیه ساز موج سواری «FlowRider» است. در کنار آن، بزرگترین پارک آبی دریایی با اولین سرسره سقوط آزاد باز جهان، بلندترین نقطه سقوط و اولین قایق بادی خانوادگی در یک کشتی کروز قرار دارد. زیپ لاینی درست در بالای اقیانوس آن را تکمیل می کند.

Icon of the Seas 2

درست زیر آن، یک زمین مینی گلف 9 سوراخه قرار دارد. 6 استخر و 9 جکوزی در اطراف کشتی پراکنده هستند که اولین استخر بی انتهای معلق و اولین بار استخری در دریا را شامل می شوند. در جلوی طبقه استخر بیرونی، «Aquadome» قرار دارد: ورزشگاهی شیشه ای که از یک سولاریوم آرامش بخش در روز به یک میدان نمایش شیرجه خارق العاده در شب متحول می شود. در پایین تر، «Surfside Neighborhood» را داریم که منطقه ای پر از استخر، رستوران و کلاب مختص خانواده هایی است که بچه های کوچک دارند. به «Central Park» هم باید اشاره کرد که پارکی واقعی با گیاهان واقعی است. در این قسمت از کشتی، غذاخوری های لوکس و زیست شبانه فعالی وجود دارد.

Icon of the Seas 3

در داخل، «Royal Promenade» را داریم که مهم ترین بخش کشتی است. این بخش، بزرگترین پیست اسکیت سواری در دنیا را شامل خواهد شد که اسکیت سواران حرفه ای به صورت روزانه در آن نمایش اجرا خواهند کرد. البته خودتان هم می توانید آن را امتحان کنید. اتاق های خصوصی هم به صورت کامل از اول طراحی شده اند. آن ها در حال حاضر کابین های بالکنی هستند که همان سیستم Infinite Veranda کشتی Celebrity Ascent را شامل می شوند. «Ultimate Family Townhouse» که اتاقی سه طبقه با سرسره، جکوزی و اتاق سینمای خود و کلی چیزهای دیگر است، یکی از آپشن هایی است که خانواده ها می توانند با صرف هزینه بیشتر تهیه کنند. این کشتی کروز به صورت کلی به 8 محله تقسیم می شود که هر کدام، سبک و سیاق خاص خود را دارد.

به "4 کشتی کروز برتر 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کشتی کروز برتر 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021