نخست وزیر سنگاپور: قرارداد انحصاری این کشور با تیلور سوئیفت اقدام متخاصمانه ای در قبال همسایگانش نیست

نخست وزیر سنگاپور، «لی هسین لونگ»، در روز سه شنبه گفت که محرک مالی ارائه شده به تیلور سوئیفت برای اینکه سنگاپور را به تنها کشوری در جنوب شرقی آسیا تبدیل کند که در تور جهانی اش در آن توقف می کند، عمل متخاصمانه ای در قبال همسایگانش نبوده است. لی در یک کنفرانس خبری در مبلورن طی یک اجلاس منطقه ای گفت: «آژانس های ما قراردادی را با او تنظیم کردند که بر اساس آن، او به سنگاپور می آید، نمایش خود را اجرا می کند و سنگاپور را به تنها توقف خود در جنوب شرقی آسیا تبدیل می کند. این به قرارداد بسیار موفقی تبدیل شده است. این موضوع از نظر من اقدامی غیردوستانه نیست».

نخست وزیر سنگاپور: قرارداد انحصاری این کشور با تیلور سوئیفت اقدام متخاصمانه ای در قبال همسایگانش نیست

سوئیفت در حال حاضر بخش از 6 نمایش خود در سنگاپور، تنها توقف او در جنوب شرقی آسیا، که همه بلیت های آن ها به فروش رفته اند را به اتمام رسانده است. دولت سنگاپور در گذشته گفته بود که به سوئیفت هزینه ای را برای اجرا در این کشور پرداخت کرده است، بدون اینکه به شروط این قرارداد اشاره ای کند. این خبر باعث آزار کشورهای دیگر در این منطقه شده بود.

تیلور سوئیفت در سنگاپور

رئیس جمهور تایلند گفت که این هزینه تحت این شرط به سوئیفت پرداخت شده که سنگاپور تنها کشوری در جنوب شرقی آسیا باشد که او در آن نمایش اجرا می کند. یک سیاستمدار فیلیپینی هم گفت: «همسایه های خوب چنین کاری نمی کنند». ماه گذشته هیئت گردشگری و وزارت فرهنگ سنگاپور به مزایای اقتصادی حاصل از کنسرت های سوئیفت در سراسر جهان بدلیل محبوبیتش اشاره کرد و گفت که این وزارت با شرکت برگزارکننده کنسرت «AEG Presents» همکاری کرده است تا سوئیفت در سنگاپور به اجرای ترانه هایش بپردازد.

به "نخست وزیر سنگاپور: قرارداد انحصاری این کشور با تیلور سوئیفت اقدام متخاصمانه ای در قبال همسایگانش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر سنگاپور: قرارداد انحصاری این کشور با تیلور سوئیفت اقدام متخاصمانه ای در قبال همسایگانش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021