نمایندگی رسمی کشتی کروز ام اس سی ایتالیا در ایران (MSC CRUSIE Official Agency In Iran)

طی سالهای گذشته چندین شرکت ایرانی، نمایندگی شرکتهای کشتی کروز مختلفی مانند استارکروز و نروژین را در ایران بر عهده داشته اند که اغلب بعلت وضع تحریمهای اقتصادی علیه ایران از همکاری با این شرکتها بازماندند و در حال حاضر امکان ارائه خدمات و سرویس به مسافرین ایرانی را ندارند، زیرا تحریمهایی که کشتیهای کروز شامل آن شدند جزو آخرین تحریمهای وضع شده علیه ایران بوده اند به همین خاطر جزو آخرین تحریمهایی خواهند بود که رفع خواهند شد.

نمایندگی رسمی کشتی کروز ام اس سی ایتالیا در ایران (MSC CRUSIE Official Agency In Iran)

شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان که نمایندگی رسمی کاستا کروز ایتالیا (COSTA CRUISE) در ایران می باشد، بعلت اعمال تحریم ها از اسفند ماه سال 1392، امکان فروش کشتیهای کروز این شرکت فراهم نمی‌باشد. به مسافران ایرانی با پاسپورت ایرانی که قصد سفر با این شرکت را دارند اکیدا پیشنهاد میشود که نسبت به استعلام موضوع لغو تحریم شرکت کاستا با نمایندگی رسمی آن در ایران شخصا اقدام نمایند و به منابع نامعتبر اکتفا نکنند. طبق آخرین پیگیریهای انجام شده در اسفند ماه امسال این شرکت همچنان هیچگونه تغییری در قوانین خود نداده است و در صورت خرید بلیت کشتی و مراجعه به بندر جهت سوار شدن به کشتی از سوار شدن این مسافران جلوگیری بعمل خواهد آمد.

شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان نمایندگی رسمی شرکت کشتی کروز ام اس سی ایتالیا  MSC CRUISE در ایران می باشد. خوشبختانه بعلت اینکه شرکت MSC CRUSE کاملا ایتالیایی است، در زمان وضع تحریمها علیه ایران به این تحریمها نپیوست و به مسافرین ایرانی با پاسپورت ایرانی همچون دیگر ملیتهای جهان سرویسهای خود را تا همکنون ارائه کرده است.

شرکت MSC CRUISE ایتالیا در مسیرهای گوناگون مشغول به ارائه سرویس میباشد، همچون مدیترانه غربی، مدیترانه شرقی، سواحل جنوبی خلیج فارس، عبور از پهنه اقیانوس اطلس بین امریکا و اروپا، امریکای جنوبی، امریکای شمالی، جنوب و شمال آفریقا.

به "نمایندگی رسمی کشتی کروز ام اس سی ایتالیا در ایران (MSC CRUSIE Official Agency In Iran)" امتیاز دهید

19 کاربر به "نمایندگی رسمی کشتی کروز ام اس سی ایتالیا در ایران (MSC CRUSIE Official Agency In Iran)" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگی رسمی کشتی کروز ام اس سی ایتالیا در ایران (MSC CRUSIE Official Agency In Iran)"

1 دیدگاه

حمید15 خرداد 1397

سفر با این کشتی واقعا یک آرزوست

پاسخ به حمید
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021