قلعه Methoni، دژی باستانی و چشم نواز در یونان

قلعه Methoni در پلوپونز یونان قرار گرفته است. این قلعه چشم‌نواز و به خوبی حفظ شده، در کنار ساحل و رو به دریای یونان قرار گرفته است. این قلعه در قرن سیزدهم، توسط ونیزی‌ها ساخته شده و به عنوان یک دژ نظامی عمل می‌کرده است. زندان Bourtzi در قرن شانزدهم و توسط ترک‌ها در یک جزیره کوچک ساخته شد و با یک جاده به قلعه متصل شد.

قلعه Methoni، دژی باستانی و چشم نواز در یونان

Methoni یکی از بزرگترین قلعه‌های مدیترانه است. مسافران تور یونان گشتن در میان ساختمان‌های قدیمی این قلعه را دوست دارند. محیط اطراف نیز فوق‌العاده عالی است و مسیری رمانتیک و زیبا را در ساحل برای پیاده‌روی فراهم می‌کند. در این منطقه حتی می‌توانید شنا کنید. دهکده خوش‌منظره Methoni که این قلعه در آن قرار گرفته نیز ارزش بازدید و گشت و گذار را دارد.

دیدن یک بنای تاریخی منحصر به فرد، گردش در یک دهکده خوش‌منظره و لذت بردن از زیبایی محیط، مهم‌ترین دلایل رفتن به این مکان در تور یونان هستند. تمام سال برای رفتن به Methoni خوب است. گفته می‌شود در زمستان تندبادها روح زندانیان به ناحق کشته شده Bourtzi را احیا کرده و صدای ناله‌های آن‌ها در محیط شنیده می‌شود. می‌توانید از دهکده به این قلعه برسید. دهکده Methoni به اندازه یک سواری یک ساعته از فرودگاه Kalamata فاصله دارد. یک سواری 4 ساعته از مسیری فوق‌العاده زیبا از آتن نیز شما را به این محل می‌رساند. این مسیر را می‌توانید با اتوبوس یا اتومبیل طی کنید.

به "قلعه Methoni، دژی باستانی و چشم نواز در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه Methoni، دژی باستانی و چشم نواز در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021